rygielki do drzwi |
Autor |
Wiadomość |
C77
Ex-Wódz Org
Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy Wiek: 41 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 4978 Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
|
Wysłany: 2013-05-16, 16:07
|
|
|
No dobra, wygląda na to że gość ma tam ustanowione oplowskie rygielki,
a one wchodzą na gwint M4 |
_________________
Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator... |
|
|
|
|
matii
Model Samochodu: chevrolet nubira
Wiek: 37 Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 9 Skąd: Piła
Poziom: 1
|
Wysłany: 2013-11-16, 21:15
|
|
|
niestety ale w lacetti jest troszkę inny gwint niż w oplowskich ryglach |
|
|
|
|
esjot [Usunięty]
Poziom: 32
|
Wysłany: 2013-11-16, 21:24
|
|
|
matii napisał/a: | niestety ale w lacetti jest troszkę inny gwint niż w oplowskich ryglach |
A wymieniałeś może już rygielki? |
|
|
|
|
matii
Model Samochodu: chevrolet nubira
Wiek: 37 Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 9 Skąd: Piła
Poziom: 1
|
Wysłany: 2013-11-16, 21:26
|
|
|
chciałem wymienić i zakupiłem w ślepo te opowskie z nadzieją że podejdą lecz z tego co pamiętam w lacetti jest trochę większy gwint |
|
|
|
|
esjot [Usunięty]
Poziom: 32
|
Wysłany: 2013-11-17, 11:32
|
|
|
To chyba jednak muszę się sprężyć i po zdjęciu rygielka zanieść do tokarza - może zrobię z nierdzewki |
|
|
|
|
matii
Model Samochodu: chevrolet nubira
Wiek: 37 Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 9 Skąd: Piła
Poziom: 1
|
Wysłany: 2013-11-17, 11:49
|
|
|
źle napisałem w lacetti jest mniejszy gwint nie większy w innym wypadku by się prze gwintowało pręcik rygla i po sprawie |
|
|
|
|
esjot [Usunięty]
Poziom: 32
|
Wysłany: 2013-11-17, 11:53
|
|
|
matii napisał/a: | źle napisałem w lacetti jest mniejszy gwint nie większy w innym wypadku by się prze gwintowało pręcik rygla i po sprawie |
Ok, ale ja chyba tez jestem zrozumiany
chcę rygielki dorobić u tokarza. |
|
|
|
|
mario78
BLACK ROOF
Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy Dołączył: 15 Sie 2011 Posty: 1104 Skąd: Białystok
Poziom: 29
|
Wysłany: 2013-11-17, 11:56
|
|
|
matii napisał/a: | źle napisałem w lacetti jest mniejszy gwint nie większy w innym wypadku by się prze gwintowało pręcik rygla i po sprawie |
Jeśli dziura w rygielku jest za duża to możesz okręcić ten pręcik taśmą izolacyjną i nakręcić rygielek i będzie się trzymać. Ja mam tak zrobione i trzyma sie dobrze. U mnie akurat rygielek był za mały i musiałem go rozwiercić.
|
_________________
Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
NISSAN JUKE 1.6 DIG-T 0-222km/h i szybciej nie pojedzie |
|
|
|
|
esjot [Usunięty]
Poziom: 32
|
Wysłany: 2013-11-18, 22:49
|
|
|
Wykręciłem jeden rygielek i próbowałem zmierzyć rozmiar gwintu poprzez wkręcenie śrub:
M4 jest za luźna, M5 nie wkręca się. Gwint zatem jest M4,5 |
|
|
|
|
C77
Ex-Wódz Org
Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy Wiek: 41 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 4978 Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
|
Wysłany: 2013-11-18, 23:21
|
|
|
Napisałem w pierwszym poście w na drugiej stronie że będzie wam pasował M4 bo przecież ten koleś z Ukrainy ma stare oplowskie założone
- nowe Insignia AstraIV mają cruzakowy gwint 3,5, Orlander ma jeszcze inny - ale pewnie tylko tak jak napisał Mario, trzeba nawinąć taśmę na pręcik i dopiero zakręcić rygielek. |
_________________
Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator... |
|
|
|
|
esjot [Usunięty]
Poziom: 32
|
Wysłany: 2013-11-18, 23:27
|
|
|
C77 napisał/a: | ale pewnie tylko tak jak napisał Mario, trzeba nawinąć taśmę na pręcik i dopiero zakręcić rygielek. |
Ale większość rygielków ma zbyt małą średnicę, więc nie nawijanie na cięgno, tylko przegwintowanie rygielka może pomóc -ale nie mam gwintownika 4,5
Chyba muszę pożyczyć taki gwintownnik i się pobawić |
|
|
|
|
C77
Ex-Wódz Org
Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy Wiek: 41 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 4978 Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
|
Wysłany: 2013-11-18, 23:33
|
|
|
Ale sam napisałeś że M4 jest za luźna? no skoro za luźna to rozumiem, że wchodzi na pręcik tylko nie można jej zakręcić?
Czekaj! gdzieś była moja tabelka z wymiarami różnych rygielków! Chyba w tym samym temacie w dziale Cruzakowym |
_________________
Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator... |
|
|
|
|
esjot [Usunięty]
Poziom: 32
|
Wysłany: 2013-11-18, 23:40
|
|
|
C77 napisał/a: | Ale sam napisałeś że M4 jest za luźna? no skoro za luźna to rozumiem, że wchodzi na pręcik tylko nie można jej zakręcić?
|
źle mnie zrozumiałeś. Według mnie cięgno w drzwiach (to metalowe) ma M4,5
A luźna to była moje śruba M4, którą sprawdzałem gwint w rygielku. (śruba robiła za sprawdzian) |
|
|
|
|
C77
Ex-Wódz Org
Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy Wiek: 41 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 4978 Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
|
Wysłany: 2013-11-19, 13:41
|
|
|
Obiecana tabelka z wymiarami
może dobierzecie coś dla siebie:
|
_________________
Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator... |
|
|
|
|
skull
murgrabia
Model Samochodu: Chevrolet Lacetti 1.6 SW
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Sty 2011 Posty: 192 Skąd: Ostrołęka
Poziom: 12
|
Wysłany: 2014-02-26, 09:23
|
|
|
a wiecie, że są przewidziane nawet aluminiowe oryginalne do Lacetti?
Wiem bo sam mam takie, czekając którymś razem na przegląd w ASO, zauważyłem za gablotką i w napływie podniecenia, zakupiłem (nie muszę mówić że to nie jest cena z allegro).
Zacząłem wykręcać oryginalne (da się) ale o ile na przedzie poszło to łatwo to już z tyłu obróciło mi razem z całym cięgnem i wpadło do środka - po zdjęciu tapicerki dokończyłem dzieło (przy okazji wkleiłem wyciszenie).
Szczerze mówiąc "szału nie ma", tyle że z daleka widać czy zamknięty czy nie |
_________________ a kuku |
|
|
|
|
|