Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
rygielki do drzwi
Autor Wiadomość
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 41
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1016/10164
 10%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2013-05-16, 16:07   

No dobra, wygląda na to że gość ma tam ustanowione oplowskie rygielki,
a one wchodzą na gwint M4 8-)
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
matii 

Model Samochodu: chevrolet nubira
Wiek: 37
Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 9
Skąd: Piła
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 8/9
 88%
Wysłany: 2013-11-16, 21:15   

niestety ale w lacetti jest troszkę inny gwint niż w oplowskich ryglach
 
 
     
esjot
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2013-11-16, 21:24   

matii napisał/a:
niestety ale w lacetti jest troszkę inny gwint niż w oplowskich ryglach


A wymieniałeś może już rygielki?
 
     
matii 

Model Samochodu: chevrolet nubira
Wiek: 37
Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 9
Skąd: Piła
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 8/9
 88%
Wysłany: 2013-11-16, 21:26   

chciałem wymienić i zakupiłem w ślepo te opowskie z nadzieją że podejdą lecz z tego co pamiętam w lacetti jest trochę większy gwint
 
 
     
esjot
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2013-11-17, 11:32   

To chyba jednak muszę się sprężyć i po zdjęciu rygielka zanieść do tokarza - może zrobię z nierdzewki :twisted:
 
     
matii 

Model Samochodu: chevrolet nubira
Wiek: 37
Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 9
Skąd: Piła
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 8/9
 88%
Wysłany: 2013-11-17, 11:49   

źle napisałem w lacetti jest mniejszy gwint nie większy w innym wypadku by się prze gwintowało pręcik rygla i po sprawie
 
 
     
esjot
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2013-11-17, 11:53   

matii napisał/a:
źle napisałem w lacetti jest mniejszy gwint nie większy w innym wypadku by się prze gwintowało pręcik rygla i po sprawie

Ok, ale ja chyba tez jestem zrozumiany :roll:
chcę rygielki dorobić u tokarza.
 
     
mario78 
BLACK ROOF


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 1104
Skąd: Białystok
Poziom: 29
HP: 42/2142
 2%
MP: 1022/1022
 100%
EXP: 17/94
 18%
Wysłany: 2013-11-17, 11:56   

matii napisał/a:
źle napisałem w lacetti jest mniejszy gwint nie większy w innym wypadku by się prze gwintowało pręcik rygla i po sprawie


Jeśli dziura w rygielku jest za duża to możesz okręcić ten pręcik taśmą izolacyjną i nakręcić rygielek i będzie się trzymać. Ja mam tak zrobione i trzyma sie dobrze. U mnie akurat rygielek był za mały i musiałem go rozwiercić.

_________________

Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
NISSAN JUKE 1.6 DIG-T 0-222km/h i szybciej nie pojedzie
 
     
esjot
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2013-11-18, 22:49   

Wykręciłem jeden rygielek i próbowałem zmierzyć rozmiar gwintu poprzez wkręcenie śrub:
M4 jest za luźna, M5 nie wkręca się. Gwint zatem jest M4,5 :shock:
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 41
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1016/10164
 10%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2013-11-18, 23:21   

Napisałem w pierwszym poście w na drugiej stronie że będzie wam pasował M4 bo przecież ten koleś z Ukrainy ma stare oplowskie założone
- nowe Insignia AstraIV mają cruzakowy gwint 3,5, Orlander ma jeszcze inny - ale pewnie tylko tak jak napisał Mario, trzeba nawinąć taśmę na pręcik i dopiero zakręcić rygielek.
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
esjot
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2013-11-18, 23:27   

C77 napisał/a:
ale pewnie tylko tak jak napisał Mario, trzeba nawinąć taśmę na pręcik i dopiero zakręcić rygielek.

Ale większość rygielków ma zbyt małą średnicę, więc nie nawijanie na cięgno, tylko przegwintowanie rygielka może pomóc -ale nie mam gwintownika 4,5 :(
Chyba muszę pożyczyć taki gwintownnik i się pobawić :)
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 41
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1016/10164
 10%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2013-11-18, 23:33   

Ale sam napisałeś że M4 jest za luźna? no skoro za luźna to rozumiem, że wchodzi na pręcik tylko nie można jej zakręcić?
Czekaj! gdzieś była moja tabelka z wymiarami różnych rygielków! Chyba w tym samym temacie w dziale Cruzakowym :twisted:
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
esjot
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2013-11-18, 23:40   

C77 napisał/a:
Ale sam napisałeś że M4 jest za luźna? no skoro za luźna to rozumiem, że wchodzi na pręcik tylko nie można jej zakręcić?

źle mnie zrozumiałeś. Według mnie cięgno w drzwiach (to metalowe) ma M4,5
A luźna to była moje śruba M4, którą sprawdzałem gwint w rygielku. (śruba robiła za sprawdzian)
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 41
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1016/10164
 10%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2013-11-19, 13:41   

Obiecana tabelka z wymiarami :-)
może dobierzecie coś dla siebie:

_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
skull 
murgrabia


Model Samochodu: Chevrolet Lacetti 1.6 SW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 192
Skąd: Ostrołęka
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 25/27
 92%
Wysłany: 2014-02-26, 09:23   

a wiecie, że są przewidziane nawet aluminiowe oryginalne do Lacetti?
Wiem bo sam mam takie, czekając którymś razem na przegląd w ASO, zauważyłem za gablotką i w napływie podniecenia, zakupiłem (nie muszę mówić że to nie jest cena z allegro).

Zacząłem wykręcać oryginalne (da się) ale o ile na przedzie poszło to łatwo to już z tyłu obróciło mi razem z całym cięgnem i wpadło do środka - po zdjęciu tapicerki dokończyłem dzieło (przy okazji wkleiłem wyciszenie).
Szczerze mówiąc "szału nie ma", tyle że z daleka widać czy zamknięty czy nie ;-)
_________________
a kuku
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: