Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Bardzo wysoki poziom oleju.
Autor Wiadomość
wiktorkutno 
wiktorkutno

Model Samochodu: chevrolet lacetti
Wiek: 40
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 7
Skąd: kutno
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 6/9
 66%
  Wysłany: 2013-11-11, 18:39   Bardzo wysoki poziom oleju.

Witam wszystkich mam pytanie posiadam Lacetti 2l D podczas wymiany oleju 4 miesiące temu zauważyłem ze poziom jego wynosił prawie 9L, co jest wiele za dużo. Parę dni temu zapaliła się pomarańczowa kontrolka o wymianie oleju. Kiedy sprawdziłem poziom okazało się, że jest o 2cm wyżej niż MAX na bagnecie. Czy ktoś może mi podpowiedzieć, co może być problemem?
Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam.
 
     
esjot
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 82/2753
 3%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2013-11-11, 19:02   

masz DPFa?

Bo jeśli tak, to wypalał się, i pewnie nawet kilka razy. Olej miałeś niestety rozcieńczony olejem napędowym
 
     
wiktorkutno 
wiktorkutno

Model Samochodu: chevrolet lacetti
Wiek: 40
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 7
Skąd: kutno
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 6/9
 66%
Wysłany: 2013-11-12, 12:32   

Witam czy mógłbyś napisać coś więcej mam na pewno DPF. Ciekawy jestem co spowodowało tak wysoki poziom oleju i jaki to miało wpływ na filtr DPF. Jeszcze jedno ważne pytanie ile może kosztować naprawa. Z góry dziękuje i pozdrawiam.
 
     
mario78 
BLACK ROOF


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 1104
Skąd: Białystok
Poziom: 29
HP: 64/2142
 3%
MP: 1022/1022
 100%
EXP: 17/94
 18%
Wysłany: 2013-11-12, 15:08   

Wszystko na temat filtra cząstek stałych(DPF) i problemów z nim związanych masz w tym temacie :arrow: KLIK.
Podniesiony poziom oleju spowodowało prawdopodobnie wielokrotne przerywanie procedury wypalania. Jakie robisz przebiegi, trasa/miasto, krótkie czy długie odcinki? Przeczytaj temat, który podałem, wszystko tam jest.
_________________

Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
NISSAN JUKE 1.6 DIG-T 0-222km/h i szybciej nie pojedzie
 
     
wiktorkutno 
wiktorkutno

Model Samochodu: chevrolet lacetti
Wiek: 40
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 7
Skąd: kutno
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 6/9
 66%
Wysłany: 2013-11-12, 16:29   

Witam tak naprawdę to jeżdżę głównie po mieście raz w roku wyjazd na wakacje. Jeżdżę spokojnie ciekawi mnie czy to nie jest może uszczelka pod głowicą albo zalewa mi jakiś wtrysk. Żadna kontrolka mi się nie pali auto odpala prawidłowo. Jaki wpływ na poziom oleju ma ten filtr, jak taką awarie naprawić czy wystarczy wymienić olej i przejechać się po autostradzie czy będzie konieczna wizyta w serwisie?
 
     
mario78 
BLACK ROOF


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 1104
Skąd: Białystok
Poziom: 29
HP: 64/2142
 3%
MP: 1022/1022
 100%
EXP: 17/94
 18%
Wysłany: 2013-11-12, 16:56   

krucyfiks napisał/a:
Panowie zwracać uwagę na poziom oleju w Dieslach podczas krótkiej jazdy szczególnie zimą silnik a co za tym idzie spaliny nie osiagaja odpowiedniej temperatury podczas wypalania filtra DPF (cząstek stałych) i paliwo które jest wtryskiwane dodatkowo podczas wypalania nie spala się do końca i resztki spływają po ściankach silnika do misy olejowej.Miesza się ropa z olejem i rośnie nam poziom.Jest to szczególnie niebezpieczne jeśli zbagatelizujemy problem i tej ropy będzie stosunkowo dużo do oleju. Szczególnie obawiałbym sie wtedy o turbinę ona jednak potrzebuje dobrych właściwości smarnych. I tak doszedł nam użytkownikom Diesli kolejny problem !Ja wczoraj sprawdziłem stan oleju u siebie i niestety muszę stwierdzić że po przejechaniu 12 000 mój stan oleju też sie podniósł,ale myslę że dojeżdżę do wymiany w maju.Następne auto tylko benzyna za dużo udziwnień maja teraz te diesle!!!


Więcej w tym temacie . A rozwiązanie najlepsze w Twoim przypadku to usunięcie filtra :-) .
_________________

Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
NISSAN JUKE 1.6 DIG-T 0-222km/h i szybciej nie pojedzie
 
     
wiktorkutno 
wiktorkutno

Model Samochodu: chevrolet lacetti
Wiek: 40
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 7
Skąd: kutno
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 6/9
 66%
Wysłany: 2013-11-12, 17:45   

Witam dzwoniłem do firmy, która usuwa filtry a dokładnie środek filtra. Czy takie usuniecie jest bezpieczne czy konieczne jest zamontowanie ( emulatora?. Pozdrawiam
 
     
mario78 
BLACK ROOF


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 1104
Skąd: Białystok
Poziom: 29
HP: 64/2142
 3%
MP: 1022/1022
 100%
EXP: 17/94
 18%
Wysłany: 2013-11-12, 19:00   

Albo emulator że z filtrem jest wszystko ok chociaż go nie ma ale najlepiej nowy program z takiej samej wersji silnikowej tylko bez filtra (jeśli występowała). A co Ci powiedzieli w tym zakladzie gdzie dzwoniłeś, program czy emulator?
_________________

Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
NISSAN JUKE 1.6 DIG-T 0-222km/h i szybciej nie pojedzie
 
     
wiktorkutno 
wiktorkutno

Model Samochodu: chevrolet lacetti
Wiek: 40
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 7
Skąd: kutno
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 6/9
 66%
Wysłany: 2013-11-12, 20:22   

W firmie powiedzieli że robią coś z komputerem jutro zadzwonię i zapytam co dokładnie chcą w komputerze robić.
 
     
mario78 
BLACK ROOF


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 1104
Skąd: Białystok
Poziom: 29
HP: 64/2142
 3%
MP: 1022/1022
 100%
EXP: 17/94
 18%
Wysłany: 2013-11-12, 20:59   

No to jak z komputerem to pewnie program i emulator wtedy jest niepotrzebny.
_________________

Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
NISSAN JUKE 1.6 DIG-T 0-222km/h i szybciej nie pojedzie
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: