Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Maska przód - odboje
Autor Wiadomość
maggarfi 

Model Samochodu: Chevrolet Lancetti Kombi 1.8 2005
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lis 2013
Posty: 10
Skąd: Gdańsk
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 0/8
 0%
Wysłany: 2013-11-07, 11:32   Maska przód - odboje

Witam.

Czy ktoś z forumowiczów mógłby zrobić zdjęcia maska Lancetti Kombi od środka?

Gdy jadę szybko maska zaczyna niebezpiecznie drgać. Nie chciałbym kiedyś przy dużej prędkości przekonać się jak wygląda zabawa z otwierającą się maską. Wiem, jest zabezpieczenie, ale do rzeczy.

Otóż patrząc od przodu maska za bardzo odstaje do góry. Wg mnie winne są odboje w masce. Regulowane odboje na pasie przednim absolutnie nic nie zmieniają.

I teraz jestem ciekaw, czy te odboje na masce nie są za długie i są w tym miejscu, w którym być powinny.

Aktualnie niestety nie mogę zrobić zdjęcia, gdyż auto stoi u lakierników. Cuda, zaczęło żreć maskę od góry. Wyskoczyły bąble. Po zeszlifowaniu okazało się, że blacha jest tak cienka, że trzeba wspawać kawałek :/
 
     
esjot
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2013-11-07, 12:32   

maggarfi napisał/a:
Gdy jadę szybko maska zaczyna niebezpiecznie drgać. Nie chciałbym kiedyś przy dużej prędkości przekonać się jak wygląda zabawa z otwierającą się maską. Wiem, jest zabezpieczenie, ale do rzeczy.


Mam tak od początku i regulacja nie pomaga. Przy 140 lub wyżej zauważalnie drga :shock:
 
     
XaRaDaS 


Model Samochodu: Lacetti 1.6 SW
Pomógł: 14 razy
Wiek: 47
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 898
Skąd: WX
Poziom: 26
HP: 32/1637
 2%
MP: 781/781
 100%
EXP: 59/78
 75%
Wysłany: 2013-11-07, 13:45   

Hmm, nie zwracałem uwagi na to :D ale przy większych prędkościach to może być normalny objaw wywołany poprzez pęd powietrza, a co za tym idzie zwiększenie ciśnienia, a wiadomo jakiej grubości jest blacha, więc będzie falować w jakiś sposób ;) przynajmniej tak mi się wydaje.
_________________
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
 
     
maggarfi 

Model Samochodu: Chevrolet Lancetti Kombi 1.8 2005
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lis 2013
Posty: 10
Skąd: Gdańsk
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 0/8
 0%
Wysłany: 2013-11-07, 23:14   

I właśnie z chęcią zobaczyłbym zdjęcie maski od środka, w którym miejscu macie umieszczone odboje.

Bo jak delikatnie docisnąć maskę to pod naporem dobrze "leży".

W moim wypadku akurat te gumy montowane do klapy maski ją wypychają.
 
     
esjot
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2013-11-08, 07:26   

maggarfi napisał/a:
I właśnie z chęcią zobaczyłbym zdjęcie maski od środka, w którym miejscu macie umieszczone odboje.


Proszę bardzo

To jest zdjęcie mojego samochodu.

Bawiłem się z wkręcaniem i wykręcaniem i u mnie prawie nic nie daje. Nie można też przesadzić z regulacją bo maska musi licować z błotnikami
 
     
maggarfi 

Model Samochodu: Chevrolet Lancetti Kombi 1.8 2005
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lis 2013
Posty: 10
Skąd: Gdańsk
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 0/8
 0%
Wysłany: 2013-11-08, 14:18   

Wiedziałem, że zostanę źle zrozumiany ;)

To jest zdjęcie komory z podniesioną maską... A ja chciałbym zobaczyć maskę od środka. Czyli patrząc na to zdjęcie aparat do góry... :)

Pozdrawiam.
 
     
XaRaDaS 


Model Samochodu: Lacetti 1.6 SW
Pomógł: 14 razy
Wiek: 47
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 898
Skąd: WX
Poziom: 26
HP: 32/1637
 2%
MP: 781/781
 100%
EXP: 59/78
 75%
Wysłany: 2013-11-08, 16:05   

maggarfi napisał/a:
Wiedziałem, że zostanę źle zrozumiany ;)

To jest zdjęcie komory z podniesioną maską... A ja chciałbym zobaczyć maskę od środka. Czyli patrząc na to zdjęcie aparat do góry... :)

Pozdrawiam.


Ale odboje są pomiędzy wkrętami trzymającymi lampy, chyba że coś przeoczyłem na masce ;)
 
     
maggarfi 

Model Samochodu: Chevrolet Lancetti Kombi 1.8 2005
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lis 2013
Posty: 10
Skąd: Gdańsk
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 0/8
 0%
Wysłany: 2013-11-08, 17:14   

Stąd moje pytanie :)

Ja na masce od wewnętrznej strony mam jeszcze dwie gumowe tuleje dystansujące długości około 1,5cm.

Po śladach na grillu widać, iż owe odboje kiedyś były w innym miejscu.

Skutek tego jest taki, że maska w środkowej części odstaje właśnie przez ww. tuleje.

Stąd mam wątpliwości, czy wspomniane tuleje w ogóle powinny być, w tym miejscu, w którym są i takiej długości. Auto stoi w warsztacie dlatego póki co nie mogę zrobić zdjęcia jak to wygląda.

Pozdrawiam.
 
     
esjot
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2013-11-09, 10:06   

maggarfi napisał/a:
Ja na masce od wewnętrznej strony mam jeszcze dwie gumowe tuleje dystansujące długości około 1,5cm.


Masz rację. Na masce są jeszcze dwa gumowe odboje.
Zdjęcie poniżej to już nie mój samochód, tylko lacetti z drive2.ru

 
     
iskat1973 

Model Samochodu: Chevrolet Nubira 1,8
Wiek: 51
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 180
Skąd: Wawa
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 13/27
 48%
Wysłany: 2013-11-09, 14:55   

Odboje sie zgadzają u mnie ale nie mam tych uszczelek po obu stronach grilla. Dołożone czy u mnie zdjęte ?? ?
_________________
Taksówkarz z Warszawy
 
     
esjot
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2013-11-09, 15:06   

iskat1973 napisał/a:
Odboje sie zgadzają u mnie ale nie mam tych uszczelek po obu stronach grilla. Dołożone czy u mnie zdjęte ?? ?


Dołożone. Na rosyjskich forach bardzo popularne jest dokładanie uszczelek dookoła maski, żeby zimą ciepło mniej się ulatniało i silnik mniej brudził. Czy to działa? nie wiem.
Ale u mnie na wcześniejszym zdjęciu, są dołożone przeze mnie boczne uszczelki a ich nie zauważyłeś :mrgreen:
 
     
maggarfi 

Model Samochodu: Chevrolet Lancetti Kombi 1.8 2005
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lis 2013
Posty: 10
Skąd: Gdańsk
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 0/8
 0%
Wysłany: 2013-11-09, 16:13   

I zdjęcia się przydały. :) Maska w końcu ładnie przylega. Tylko trochę dziwnie się teraz otwiera, tak delikatnie. Nie wiem, czy nie trzeba wyregulować sprężyny. Wcześniej dźwignia wewnątrz auta ciężko chodziła. Teraz muszę trochę głębiej paluchy pod maskę wcisnąć, żeby otworzyć maskę. Na razie nie będę przesadzał z prędkością ;)

U mnie w miejscu krótkich odbojów był te długie, dlatego maska odstawała.
Natomiast te krótkie były wbite w ten skrajny boczny otwór.

Tych gum, które na zdjęciu opierają się na reflektorach również nie mam.

Bardzo dziękuję za pomoc, bo już chciałem na mieście zaczepić jakiegoś kierowcę ;)
 
     
iskat1973 

Model Samochodu: Chevrolet Nubira 1,8
Wiek: 51
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 180
Skąd: Wawa
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 13/27
 48%
Wysłany: 2013-11-09, 17:35   

esjot napisał/a:
Ale u mnie na wcześniejszym zdjęciu, są dołożone przeze mnie boczne uszczelki a ich nie zauważyłeś :mrgreen:



No tak nie zauważyłem.......W jakim celu się one znajdują w twoim aucie ?? ??
_________________
Taksówkarz z Warszawy
 
     
esjot
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2013-11-09, 17:47   

iskat1973 napisał/a:
No tak nie zauważyłem.......W jakim celu się one znajdują w twoim aucie ?? ??

Założyłem ją podczas dodatkowego wygłuszania maski poprzez doklejenie maty samoprzylepnej. Czy coś daje? Całość operacji pomogła ale ile w tym jest zasługi tej uszczelki to nie wiem :roll:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: