Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: C77
2013-02-21, 12:36
HELP: Problemy, usterki, i takie tam ró?ne
Autor Wiadomość
aro05

Model Samochodu: Chevrolet Orlando 1.8 LTZ
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 79
Skąd: Francja
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 14/16
 87%
Wysłany: 2013-08-17, 18:29   wyciek oleju

dzis zauwazylem wyciek oleju z przodu z prawej strony. Mozliwe ze trwa to juz od jakiegos czasu (parkowalem w croznych miejscach wiec nie moglem zauwazyc). Sprawdzilem poziom oleju i jest prawidlowy. Chodzi wiec moze o amortyzator przedni? Ktos z was mial podobny problem?
 
     
aro05

Model Samochodu: Chevrolet Orlando 1.8 LTZ
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 79
Skąd: Francja
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 14/16
 87%
Wysłany: 2013-08-21, 15:50   

Wczoraj wybralem sie do ASO. Okazalo sie, ze to olej ze skrzyni biegow. Dokrecili sruby (mogly sie poluzowac) a za 2 tygodnie mam umowic sie na zmiane uszczelek. Wszystko w ramach gwarancji.
 
     
esjot
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 82/2753
 3%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2013-08-21, 15:52   

aro05 napisał/a:
Wczoraj wybralem sie do ASO. Okazalo sie, ze to olej ze skrzyni biegow

Ale olej mam nadzieję dolali do prawidłowego poziomu?
 
     
aro05

Model Samochodu: Chevrolet Orlando 1.8 LTZ
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 79
Skąd: Francja
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 14/16
 87%
Wysłany: 2013-08-21, 21:18   

tak, oczywiscie uzupelnili:) zapomnialem dodac
 
     
Krzys_159 

Model Samochodu: Chevrolet
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Gru 2011
Posty: 38
Skąd: Michalowice
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 11/11
 100%
Wysłany: 2013-10-19, 23:45   Re: wyciek oleju

aro05 napisał/a:
dzis zauwazylem wyciek oleju z przodu z prawej strony. Mozliwe ze trwa to juz od jakiegos czasu (parkowalem w croznych miejscach wiec nie moglem zauwazyc). Sprawdzilem poziom oleju i jest prawidlowy. Chodzi wiec moze o amortyzator przedni? Ktos z was mial podobny problem?


Piszesz że po prawej stronie ale jak stoisz twarzą d przody samochodu czy plecami?
Bo u mnie pojawił się wyciek ale z lewej strony samochodu, przyjmując orientację jak bym w nim siedział.
_________________
QWERT
 
     
tpi0

Model Samochodu: Ford Focus, Chev'i Orlando LTZ 1,8+LPG
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 29
Skąd: Warszawa
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 2/11
 18%
Wysłany: 2014-01-30, 16:16   

Właśnie pojawił mi się dziwny problem: nie mogę odpalić samochodu za pierwszym razem, nawet jak się na chwilę zatrzymam i zaraz odpalam. Do tego dochodzą inne objawy: raz świeci mi się kontrolka kontroli trakcji, innym razem spadają mi obroty i silnik ma tendencje do gaśnięcia. Ja wiem że są mrozy ale samochód nie ma jeszcze roku więc to chyba nie sprawa akumulatora?
 
     
Krzysiek_81 


Model Samochodu: Orlando 1.8 LT+ LPG
Pomógł: 21 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Kwi 2013
Posty: 436
Skąd: Legionowo
Poziom: 19
HP: 7/798
 1%
MP: 381/381
 100%
EXP: 19/49
 38%
Wysłany: 2014-01-30, 16:22   

Widzę, że masz LPG. Czy próbowałeś wymusić tylko działanie benzyny? Tj. żeby LPG nie działał w trybie auto przełączania, tylko, żeby na pewno działał jedynie na benzynie? Nie wiem jaką masz instalację, ale może spróbuj odłączyć LPG przez wypięcie bezpiecznika i sprawdź jak auto wtedy się zachowuje?
_________________
Pozdrawiam, Krzysiek

 
     
tpi0

Model Samochodu: Ford Focus, Chev'i Orlando LTZ 1,8+LPG
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 29
Skąd: Warszawa
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 2/11
 18%
Wysłany: 2014-01-30, 16:50   

Tak, wyłączyłem gaz - bo to była moja pierwsza myśl. Ale działanie samochodu nie poprawiło się. Natomiast po wyłączeniu silnika auto zaczęło przez jakiś czas pracować poprawnie. Przez jakiś czas jeździłem tylko na benzynie i problemy z odpalaniem są cały czas ale nie było już zauważalnych spadków obrotów.
 
     
tpi0

Model Samochodu: Ford Focus, Chev'i Orlando LTZ 1,8+LPG
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 29
Skąd: Warszawa
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 2/11
 18%
Wysłany: 2014-01-31, 15:54   

Chyba jednak coś jest z gazem, wczoraj tak się dławił, że pojawiała się kontrola engine check oraz właczyła kontroli trakcji na stałe, po przełączeniu silnik zaczął pracować normalnie, udaje mi się też odpalać za pierwszym razem.
 
     
Barbarosg 

Model Samochodu: Chevrolet orlando
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 7
Skąd: Szczecin
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 6/9
 66%
Wysłany: 2014-02-08, 14:40   

Witam
Mam problem z fabrycznym zestawem głośnomówiącym bluetooth w wersji LTZ z 2013 r. Nie wiem tylko czy problem leży po stronie telefonu czy samochodu. Niedawno zmieniłem telefon z samsunga galaxy SII na sony xperie Z1. Na samsungu wszystko było ok. Telefon się parował i wszystkie funkcje działały tzn. Mogłem odbierać i kończyć rozmowę przyciskami na kierownicy, z poziomu wyświetlacza samochodu miałem też dostęp do książki telefonicznej i wykazu połączeń. Po zmianie telefonu sytuacja się zmieniła. Telefon paruje się bez problemu ale nie mogę odebrać rozmowy z kierownicy, nie ładuje się też książka telefoniczna. Prawidłowo działa tylko przekazywanie dźwięku na głośniki samochodu. Tzn. Jak już odbiorę rozmowę w samochodzie z poziomu telefonu to normalnie prowadzę rozmowę przez zestaw głośnomówiący. Byłem w tej sprawie w serwisie ale nic konstruktywnego nie poradzili.
Może ktoś ma podobny problem? Mój telefon to Sony Xperia Z1 z androidem 4.3.
 
     
tpi0

Model Samochodu: Ford Focus, Chev'i Orlando LTZ 1,8+LPG
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 29
Skąd: Warszawa
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 2/11
 18%
Wysłany: 2014-02-12, 17:33   

I sprawa wyjaśniona, padły wtryskiwacze od gazu.
 
     
Krzysiek_81 


Model Samochodu: Orlando 1.8 LT+ LPG
Pomógł: 21 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Kwi 2013
Posty: 436
Skąd: Legionowo
Poziom: 19
HP: 7/798
 1%
MP: 381/381
 100%
EXP: 19/49
 38%
Wysłany: 2014-02-12, 18:58   

tpi0 napisał/a:
I sprawa wyjaśniona, padły wtryskiwacze od gazu.
Ile tys. km wytrzymały? To był Sequent 24.11 zakładany w ASO?
_________________
Pozdrawiam, Krzysiek

 
     
tpi0

Model Samochodu: Ford Focus, Chev'i Orlando LTZ 1,8+LPG
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 29
Skąd: Warszawa
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 2/11
 18%
Wysłany: 2014-02-18, 09:43   

Zakładałem w salonie, wytrzymały 13 tys.
 
     
Krzys_159 

Model Samochodu: Chevrolet
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Gru 2011
Posty: 38
Skąd: Michalowice
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 11/11
 100%
Wysłany: 2014-02-22, 21:33   

Witam
Czy ktoś miał coś takiego:
Zapalenie się w czasie jazdy kontrolki inspekcji z jednoczesnym zjechaniem wskaźnika poziomu paliwa do zera? Nadmieniam że od ostatniego przeglądu nie upłynął rok ani nie przejechałem 15 tys. km.
Może ma to związek z założeniem instalacji LPG?
dywagacje: jeżeli komputer przelicza jaki dystans można przejechać na paliwie które jest w zbiorniku, a jadąc na gazie lecą kilometry a nie ubywa paliwa więc może komputer nie ma takiego algorytmu u wtedy świeci jako błąd??????
Pozdrawiam
_________________
QWERT
 
     
comtv 


Model Samochodu: Orlando LT+, 1.8+LPG
Pomógł: 11 razy
Wiek: 50
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 101
Skąd: Katowice
Poziom: 9
HP: 0/193
 0%
MP: 92/92
 100%
EXP: 1/20
 5%
Wysłany: 2014-02-22, 22:08   

Chyba każdy to miał, kto ma LPG. Ja z tym walczę już dwa lata. Serwisy rozkładają bezradnie ręce. Na razie nie ma na to rady i trzeba z tym żyć. Jest na forum jeden właściciel Cruza, któremu serwis coś tam grzebał i podobno pomogło....
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: