Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: C77
2016-03-21, 22:41
Wy?wietlacze DIC w Cruze
Autor Wiadomość
Kaczy.mk 
Michał


Model Samochodu: Cruze SW 2.0D LTZ :)
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 232
Skąd: Warszawa
Poziom: 14
HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 8/33
 24%
Wysłany: 2013-05-31, 09:19   

_________________
Można? Można: 201KM / 449Nm :)
 
     
bartasct 

Model Samochodu: Cruze 1.4T
Dołączył: 29 Sty 2013
Posty: 40
Skąd: Jastrzębie
Poziom: 5
HP: 0/81
 0%
MP: 38/38
 100%
EXP: 2/13
 15%
Wysłany: 2013-05-31, 21:53   

Jeszcze napiecie akumulatora, wykres ze spalania w postaci słupków,pokazuje za pomocą rysunku ootwarte drzwi,komunikaty o błędach np.;w zime często jak samochód był zaśnieżony informował "Awaria czujników parkowania".
 
     
Kaczy.mk 
Michał


Model Samochodu: Cruze SW 2.0D LTZ :)
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 232
Skąd: Warszawa
Poziom: 14
HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 8/33
 24%
Wysłany: 2013-06-26, 08:12   

Ten który wkleiłem jest jeszcze inny (btw: chyba najfajniejszy) :)

Napisałem z ciekawości do cac.chevrolet. Poniżej odpowiedź:

Paulina Bronisz napisał/a:
Witam,
omawiany wyświetlacz jest dostępny w samochodach wyposażonych w system Start/Stop Eco Pack, przedstawia on szczegółowe informacje na temat ekonomicznej jazdy.
W samochodach bez tego systemu, wyświetlacz nie występuje.


Do jazd testowych dostałem Cruze w wersji hatchback z silnikiem 2.0D, w wersji LTZ oraz system nawigacji zamiast MyLink. Samochód nie posiadał systemu START/STOP (nawet nie można go dokupić do 2.0), a mimo to miał inny wyświetlacz niż mój. Swoją drogą, zgodzę sie z

C77 napisał/a:
etac_owiec, nie masz czego żałować, bo razi po oczach jeszcze bardziej niż mały


Bo faktycznie, ten większy daje efekt (np. w nocy) jakbyś jechał UFO. Cały jesteś podświetlony na niebiesko :mrgreen:

Ja mam ten:


A w HT był ten:



Napisałem Pani Pauline o tym fakcie. Zobaczymy co odpowie.
_________________
Można? Można: 201KM / 449Nm :)
 
     
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 48
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 174/3484
 5%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
Wysłany: 2013-06-26, 19:52   

Kaczy.mk napisał/a:
Ten który wkleiłem jest jeszcze inny (btw: chyba najfajniejszy) :)

Napisałem z ciekawości do cac.chevrolet. Poniżej odpowiedź:

Paulina Bronisz napisał/a:
Witam,
omawiany wyświetlacz jest dostępny w samochodach wyposażonych w system Start/Stop Eco Pack, przedstawia on szczegółowe informacje na temat ekonomicznej jazdy.
W samochodach bez tego systemu, wyświetlacz nie występuje.


Do jazd testowych dostałem Cruze w wersji hatchback z silnikiem 2.0D, w wersji LTZ oraz system nawigacji zamiast MyLink. Samochód nie posiadał systemu START/STOP (nawet nie można go dokupić do 2.0), a mimo to miał inny wyświetlacz niż mój. Swoją drogą, zgodzę sie z

C77 napisał/a:
etac_owiec, nie masz czego żałować, bo razi po oczach jeszcze bardziej niż mały


Bo faktycznie, ten większy daje efekt (np. w nocy) jakbyś jechał UFO. Cały jesteś podświetlony na niebiesko :mrgreen:

Ja mam ten:
Obrazek

A w HT był ten:
Obrazek


Napisałem Pani Pauline o tym fakcie. Zobaczymy co odpowie.


To chyba ma jeden wzorzec odpowiedzi

Co jest powodem, ze dla opcji 2.0 VCDi nawet w opcji LTZ dla Cruze, brak jest wyświetlacza Midlevel?

Ten wyświetlacz jest dostępny w samochodach wyposażonych w system Start/Stop eco pack - ma na celu przedstawianie bardziej szczegółowych informacji na temat ekonomicznej jazdy. W samochodach bez tego systemu, wyświetlacza brak.
 
     
Kaczy.mk 
Michał


Model Samochodu: Cruze SW 2.0D LTZ :)
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 232
Skąd: Warszawa
Poziom: 14
HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 8/33
 24%
Wysłany: 2013-06-26, 20:11   

user_01 napisał/a:
To chyba ma jeden wzorzec odpowiedzi.


Nie dziwię się - mają pewnie standardową listę pytań i odpowiedzi. Ale napisałeś jej dlaczego nie ma MidLevel... sądziłem że ten co mam to właśnie MidLevel :?:

Napisała mi żeby podać jej numery VIN - mojego i testowego HT. Jutro zadzwonię do dealera i dopytam o VIN tego HT z tym większym wyświetlaczem.

Edit:
Wysłałem. Czekam na odpowiedź. BTW: Pani Paulina ma ciekawy sposób odpisywania - praktycznie zawsze dostaje maila tuż przed 17:00. Jak jej odpowiem od razu to i tak zawsze odpowiedź jest następnego dnia kilka minut przed 17:00 :evil:
_________________
Można? Można: 201KM / 449Nm :)
 
     
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 48
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 174/3484
 5%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
Wysłany: 2013-07-04, 22:12   

Kaczy.mk napisał/a:
Ten który wkleiłem jest jeszcze inny (btw: chyba najfajniejszy) :)

Napisałem z ciekawości do cac.chevrolet. Poniżej odpowiedź:

Paulina Bronisz napisał/a:
Witam,
omawiany wyświetlacz jest dostępny w samochodach wyposażonych w system Start/Stop Eco Pack, przedstawia on szczegółowe informacje na temat ekonomicznej jazdy.
W samochodach bez tego systemu, wyświetlacz nie występuje.


Do jazd testowych dostałem Cruze w wersji hatchback z silnikiem 2.0D, w wersji LTZ oraz system nawigacji zamiast MyLink. Samochód nie posiadał systemu START/STOP (nawet nie można go dokupić do 2.0), a mimo to miał inny wyświetlacz niż mój. Swoją drogą, zgodzę sie z

C77 napisał/a:
etac_owiec, nie masz czego żałować, bo razi po oczach jeszcze bardziej niż mały


Bo faktycznie, ten większy daje efekt (np. w nocy) jakbyś jechał UFO. Cały jesteś podświetlony na niebiesko :mrgreen:

Ja mam ten:
Obrazek

A w HT był ten:
Obrazek


Napisałem Pani Pauline o tym fakcie. Zobaczymy co odpowie.


I co ustaliles z tym wyswietlaczem jak sie wytlumaczyli?
 
     
Kaczy.mk 
Michał


Model Samochodu: Cruze SW 2.0D LTZ :)
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 232
Skąd: Warszawa
Poziom: 14
HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 8/33
 24%
Wysłany: 2013-07-04, 22:43   

Wczoraj mi odpisała. Twierdzi, że auto które otrzymałem do testów POSIADA system start/stop. Nie jest to prawdą - jeździłem tym autem 3 dni. Nigdy sam nie zgasł na światłach. Poza tym - miał silnik 2.0d 163KM, a w Polsce do tego silnika nie można dobrać systemu start/stop (nie wiem jak na innych rynkach). Będę w poniedziałek u dealera - zrobię fotki auta i wyślę tej kobiecie co sądzę na temat ich informacji.
_________________
Można? Można: 201KM / 449Nm :)
 
     
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 48
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 174/3484
 5%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
Wysłany: 2013-07-05, 08:51   

Kaczy.mk napisał/a:
Wczoraj mi odpisała. Twierdzi, że auto które otrzymałem do testów POSIADA system start/stop. Nie jest to prawdą - jeździłem tym autem 3 dni. Nigdy sam nie zgasł na światłach. Poza tym - miał silnik 2.0d 163KM, a w Polsce do tego silnika nie można dobrać systemu start/stop (nie wiem jak na innych rynkach). Będę w poniedziałek u dealera - zrobię fotki auta i wyślę tej kobiecie co sądzę na temat ich informacji.


Prosze cie cisnij w tym temacie,
 
     
Kaczy.mk 
Michał


Model Samochodu: Cruze SW 2.0D LTZ :)
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 232
Skąd: Warszawa
Poziom: 14
HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 8/33
 24%
Wysłany: 2013-07-05, 09:42   

user_01 napisał/a:
Prosze cie cisnij w tym temacie,


Mam zdecydowany zamiar. Tak naprawdę, to na samym wyświetlaczu mi nie zależy, ale ma jedną bardzo przydatną funkcję - pokazuje spalanie na postoju, a dzięki temu możesz łatwo sprawdzić czy wypala DPF'a czy nie. Bez tego trzeba się po prostu 'nauczyć' słuchać/czuć auta. O ile sam jestem na to wyczulony, to moja mrożonka już nie.
_________________
Można? Można: 201KM / 449Nm :)
 
     
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 48
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 174/3484
 5%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
Wysłany: 2013-07-05, 10:31   

Kaczy.mk napisał/a:
user_01 napisał/a:
Prosze cie cisnij w tym temacie,


Mam zdecydowany zamiar. Tak naprawdę, to na samym wyświetlaczu mi nie zależy, ale ma jedną bardzo przydatną funkcję - pokazuje spalanie na postoju, a dzięki temu możesz łatwo sprawdzić czy wypala DPF'a czy nie. Bez tego trzeba się po prostu 'nauczyć' słuchać/czuć auta. O ile sam jestem na to wyczulony, to moja mrożonka już nie.


START/STOP latwo zidentyfikowac:
- licznik pomiedzy 1 a 0 ma napis start/stop
- przycisk ESP jest podzielony i dolozony przycisk ECO

VIN znajdziesz na szybie
 
     
Kaczy.mk 
Michał


Model Samochodu: Cruze SW 2.0D LTZ :)
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 232
Skąd: Warszawa
Poziom: 14
HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 8/33
 24%
Wysłany: 2013-07-06, 22:01   

user_01 napisał/a:

START/STOP latwo zidentyfikowac:
- licznik pomiedzy 1 a 0 ma napis start/stop
- przycisk ESP jest podzielony i dolozony przycisk ECO

VIN znajdziesz na szybie


Znam te różnice. Faktycznie, ten HT miał przycisk ESP podzielony na dwa czyli ESP i ECO. Ale, o ile dobrze pamiętam, na zegarach nie było jednak podziałki start/stop. Poza tym, pamiętam że nigdy mi sam nie zgasł podczas postoju, a na pewno kilka razy wrzucałem mu luz i nie wyłączałem tej funkcji ECO. VIN tej testówki wysyłałem Pani Paulinie i teoretycznie na tej podstawie stwierdziła że jest tam START/STOP. Zadzwoniłem do swojego dealera i poprosiłem by podesłał mi rozkodowany VIN i zrobił fotkę zegarów. Pytałem też czy to auto jest krajowe - niestety, nie był pewny. Powiedział że to może być auto z Belgi lub Finlandii - ma to sprawdzić. Może faktycznie na tamtych rynkach to auto miało inny wyświetlacz albo nawet opcję start/stop, choć nadal upieram się przy tym że wg mnie tego systemu tam nie było.
_________________
Można? Można: 201KM / 449Nm :)
 
     
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 48
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 174/3484
 5%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
Wysłany: 2013-07-06, 22:06   

Kaczy.mk napisał/a:
user_01 napisał/a:

START/STOP latwo zidentyfikowac:
- licznik pomiedzy 1 a 0 ma napis start/stop
- przycisk ESP jest podzielony i dolozony przycisk ECO

VIN znajdziesz na szybie


Znam te różnice. Faktycznie, ten HT miał przycisk ESP podzielony na dwa czyli ESP i ECO. Ale, o ile dobrze pamiętam, na zegarach nie było jednak podziałki start/stop. Poza tym, pamiętam że nigdy mi sam nie zgasł podczas postoju, a na pewno kilka razy wrzucałem mu luz i nie wyłączałem tej funkcji ECO. VIN tej testówki wysyłałem Pani Paulinie i teoretycznie na tej podstawie stwierdziła że jest tam START/STOP. Zadzwoniłem do swojego dealera i poprosiłem by podesłał mi rozkodowany VIN i zrobił fotkę zegarów. Pytałem też czy to auto jest krajowe - niestety, nie był pewny. Powiedział że to może być auto z Belgi lub Finlandii - ma to sprawdzić. Może faktycznie na tamtych rynkach to auto miało inny wyświetlacz albo nawet opcję start/stop, choć nadal upieram się przy tym że wg mnie tego systemu tam nie było.


W krajach na zachodzie od odry jest wersja 2.0VCDi LTZ ECO i ma duzy wyswietlacz wiec stad myslalem ze dostane taki sam. A tu zoonk przy zamowieniu
 
     
Kaczy.mk 
Michał


Model Samochodu: Cruze SW 2.0D LTZ :)
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 232
Skąd: Warszawa
Poziom: 14
HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 8/33
 24%
Wysłany: 2013-07-06, 22:26   

user_01 napisał/a:
W krajach na zachodzie od odry jest wersja 2.0VCDi LTZ ECO i ma duży wyświetlacz wiec stad myślałem ze dostane taki sam. A tu zoonk przy zamówieniu


Też sądziłem że będzie ten duży wyświetlacz, właśnie na podstawie jazd tym HT. Poczekam na info od dealera i wtedy będę atakował. Swoja drogą, spytam ich w jaki sposób mam poznać że auto jest w trakcie wypalania filtra, skoro zostałem pozbawiony jedynego 'pewnego' wyznacznika. Zapewne odpowiedzą że to proces automatyczny i dopiero wypalanie poprzedzone kontrolką jest procesem którego nie wolno przerywać. Tyle że, jeśli ubiję mu wypalanie automatyczne, to przybędzie mi oleju w silniku :evil: Ech, cały ten DPF psuje frajdę z posiadania diesla :-(
_________________
Można? Można: 201KM / 449Nm :)
 
     
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 48
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 174/3484
 5%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
Wysłany: 2013-07-06, 22:28   

Kaczy.mk napisał/a:
user_01 napisał/a:
W krajach na zachodzie od odry jest wersja 2.0VCDi LTZ ECO i ma duży wyświetlacz wiec stad myślałem ze dostane taki sam. A tu zoonk przy zamówieniu


Też sądziłem że będzie ten duży wyświetlacz, właśnie na podstawie jazd tym HT. Poczekam na info od dealera i wtedy będę atakował. Swoja drogą, spytam ich w jaki sposób mam poznać że auto jest w trakcie wypalania filtra, skoro zostałem pozbawiony jedynego 'pewnego' wyznacznika. Zapewne odpowiedzą że to proces automatyczny i dopiero wypalanie poprzedzone kontrolką jest procesem którego nie wolno przerywać. Tyle że, jeśli ubiję mu wypalanie automatyczne, to przybędzie mi oleju w silniku :evil: Ech, cały ten DPF psuje frajdę z posiadania diesla :-(


Ja sie zastanawaim czy nie da sie wprogramowac licznika z 1.7 do 2.0
 
     
Kaczy.mk 
Michał


Model Samochodu: Cruze SW 2.0D LTZ :)
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 232
Skąd: Warszawa
Poziom: 14
HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 8/33
 24%
Wysłany: 2013-07-06, 22:56   

user_01 napisał/a:
Ja się zastanawiam czy nie da się wprogramowany licznika z 1.7 do 2.0


Tyle, że musisz wtedy zmienić całe zegary....
_________________
Można? Można: 201KM / 449Nm :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: