Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: C77
2013-02-21, 12:42
Czy warto kupi? Orlando?
Autor Wiadomość
huri_khan 

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 7 razy
Wiek: 44
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 581
Skąd: Bytom
Poziom: 22
HP: 11/1106
 1%
MP: 528/528
 100%
EXP: 7/59
 11%
Wysłany: 2013-05-11, 22:41   

Szy napisał/a:
I nie miał magazynu centralnego w Polsce, czy w tej części Europy?


W Mszczonowie albo ma być na dniach albo już działa. Ale części idą z Korei ewentualnie z magazynu z Holandii.
_________________
Zdjęcia zamieszczone przeze mnie na forum można rozpowszechniać na warunkach licencji CC-BY
 
     
jaco33 

Model Samochodu: ORLANDO 1.8 LS+ LPG
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 30
Skąd: Podbeskidzie :-)
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 3/11
 27%
Wysłany: 2013-05-12, 23:11   

Witam

Jestem użytkownikiem Orlando 1.8, prod. 2011, gaz Sequent BRC Plug&Drive, montowany u dilera (przy przebiegu ok. 5000).

Autko na gazie sprawuje się bez zarzutu, spalanie gazu - w zależności od okoliczności - 9,50 – 11,50 . W zimie nieco mniej gazu, ale łyka sporo paliwa (więcej na ten temat : http://forum.chevrolet.or...?p=23259#23259)

Przed zakupem testowałem (ok. 200 km) tylko na benzynie – wyszło średnio 9,3.


Zalety: ładny, duży, wygodny i bezpieczny pojazd, świetne prowadzenie na DOBRYCH drogach, przyzwoity bagażnik, bardzo efektownie i ergonomicznie zaprojektowany środek, wygodne fotele, naprawdę do dyspozycji 7 miejsc, a nie 5 + 2 „marketingowa ściema”, jak na gabaryty, masę pojazdu i moc silnika przyzwoite spalanie;

WADY: tylko wystarczająca ilość miejsca na nogi w drugim rzędzie, mimo wszystko przeciętne osiągi, brak przesuwanej tylnej kanapy i oddzielnych trzech foteli, jak ma to miejsce w wiekszości VAN-ów, głośna praca (stuki) zwłaszcza tylnego zawieszenia na nie najlepszych drogach (czyli niestety na większości polskich szos ...) .

Z wad zdecydowanie najbardziej wk...ją te stuki w zawieszeniu (poczytaj na forum Cruze) - jak na taki samochód to jest to po prostu kompromitujące. Dotychczas zazwyczaj użytkowałem „francuzy” , a tam raczej cisza w środku – w Orlando naprawdę praca zawieszenia i stuki mogą niekiedy człowieka doprowadzić do szału... ale podobno ten typ tak ma, trzeba do tego się przyzwyczaić, to jest specyfika tego zawieszenia... być może nowe modele tej „wyjątkowej” cechy nie posiadają.



Generalnie autko jest – poza tym dosyc istotnym wyjątkiem -– bardzo sympatyczne.


Na koniec 2 w 1 , czyli dla jednych wada, dla innych zaleta – nie jest to Q7 ani X6, ale auto jest oryginalne i wygląda na zdecydowanie droższe, niż jest w rzeczywistości J spotkałem się z różnymi komentarzami, nawet z pewną nutą zazdrości, więc jak się chce „poszpanować” to jest to nie najgorszy wybór :-)



Osiągi/ elastyczność tu rzeczywiście ie jest najlepiej – brakuje ewidentnie 6 biegu, chociaż po mieście i okolicy śmiga się sympatycznie – na 5 przyspiesza już od 50 km/h:

Obroty (w przybliżeniu):

80 km/h (4/5 bieg) – 3000/2500

100 - 3500/ 3000

120 - nie próbowałem / 3500

140 - - / 4000


Wypada się zgodzić opiniami Forumowiczów - powyżej 140 słychać szum, który skutecznie zagłusza pracę silnika, stąd wrażenie, że pracuje on ciszej...


Co do części - jest to mieszanka Astry IV i Cruza, więc teoretycznie nie powinno być kłopotu, ale ... miałem juz kolizje, na części trzeba niestety nieco poczekać - niby sa w magazynie w Holandii, ale zazwyczaj muszą przypłynąć z Korei...



Życzę dobrego wyboru ;-)
 
     
tpi0

Model Samochodu: Ford Focus, Chev'i Orlando LTZ 1,8+LPG
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 29
Skąd: Warszawa
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 2/11
 18%
Wysłany: 2013-05-14, 17:26   

[quote="Szy"]
Krzysiek_81 napisał/a:



Jeszcze się zapytam, czy Orlando ma coś takiego, jak wspomaganie ruszania pod górę? (ostatnio mile tym byłem zaskoczony, gdy miałem okazję pojeździć trochę Hyundaiem i30.



Nie ma! Ostatnio strasznie się namęczyłem w korku pod górkę i na gazie.
 
     
Krzysiek_81 


Model Samochodu: Orlando 1.8 LT+ LPG
Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Kwi 2013
Posty: 436
Skąd: Legionowo
Poziom: 19
HP: 7/798
 1%
MP: 381/381
 100%
EXP: 19/49
 38%
Wysłany: 2013-05-21, 08:08   

jaco33 napisał/a:
WADY: tylko wystarczająca ilość miejsca na nogi w drugim rzędzie, mimo wszystko przeciętne osiągi, brak przesuwanej tylnej kanapy i oddzielnych trzech foteli, jak ma to miejsce w wiekszości VAN-ów


Ta ilośc miejsca w drugim rzędzie siedzeń jest uzależniona od ustawienia przednich foteli ("Thank you Captain Obvious" :-D ). Czytałem o tym na forum zanim wsiadłem do Orlando w salonie z tym, że najpierw na miejscu kierowcy ustawiłem fotel pod siebie i swoje przyzwyczjenia z Picasso, czyli wysoko, oparcie siedzenia nieznacznie pochylone. Kiedy usiadłem z tyłu absolutnie nie miałem na co narzekać (przy wzroście 183cm) i myslę, że po prostu każdy powinien sprawdzić z ustawieniami pod siebie, czy będzie mu ta przestrzeń odpowiadała. Umówmy się - to nie jest van typu Galaxy, Espace'a. Jeśli kierowca ustawi fotel by siedzieć jak najniżej, a oparcie pochyli tak, że na boki wygląda przez okna w tylnych drzwiach, to niestety w drugim rzędzie może być problem.

Dla mnie największą niedogodnościa w porównaniu z poprzednim autem (Xsara Picasso) jest to, że przez zastosowanie, zamiast 3 oddzielnych siedzeń, kanapy która jest wyprofilowana bardziej dla dwóch pasażerów z awarynym wąskim miejscem w środku, foteliki dzieci przesuwają się do osi środkowej samochodu, przez co osoba, która chciałaby jechać między fotelikami, albo wciśnie barki POD foteliki (bardzo niewygodne) albo jedzie z brodą przyciśniętą do kolan - w żadnej pozycji nie ma co marzyć o zapięciu się pasem środkowym. Tak więc w przypadku małych dzieci, auto jest bardziej 6-cio osobowe. Natomiast nie ma absolutnie co myśleć o załadowaniu w 2. rząd siedzeń 3ech fotelików dla dzieci, no chyba, że samych siedzisk dla ostatniej grupy wiekowej.
_________________
Pozdrawiam, Krzysiek

 
     
zawel
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2013-05-22, 10:11   

Krzysiek_81 napisał/a:
Natomiast nie ma absolutnie co myśleć o załadowaniu w 2. rząd siedzeń 3ech fotelików dla dzieci, no chyba, że samych siedzisk dla ostatniej grupy wiekowej.

Hmm, u mnie żona jeździ pomiędzy Recaro Milano i Maxi-Cosi Rodi w drugim rzędzie i jest baaaardzo zadowolona w porównaniu do forda focusa którego miałem poprzednio (prawdę powiedziawszy to ilość miejsca wszerz była głównym argumentem na rzecz kupna Orlando). A i zdarzyło mi się jeździć z 3 fotelikami (dodatkowy Cybex Solutions w środku) - tylko zapinanie pasów wymagało niezłej ekwilibrystyki ale dało radę.
 
     
Krzysiek_81 


Model Samochodu: Orlando 1.8 LT+ LPG
Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Kwi 2013
Posty: 436
Skąd: Legionowo
Poziom: 19
HP: 7/798
 1%
MP: 381/381
 100%
EXP: 19/49
 38%
Wysłany: 2013-05-22, 10:44   

zawel napisał/a:
Hmm, u mnie żona jeździ pomiędzy Recaro Milano i Maxi-Cosi Rodi w drugim rzędzie i jest baaaardzo zadowolona


Kurdę, my obecnie używamy fotelików z kategorii (bodajże) 9-25kg, i to takich z niższej półki cenowej niż Recaro i M-C. Te, które podałeś są w kategorii 15-36kg, aż nie chciało mi się wierzyć, że nie będą jeszcze bardziej rozbuchane pod względem rozmiarów, no ale chyba różnią się znacznie konstrukcją, skoro mówisz, że nie ma tragedii. Pozostaje mi czekać na to, aż dzieciaki podrosną, dopiero zrobie rozeznanie w tych fotelikach. Na razie niech jeżdżą, bo lubią sobie kimnąć w trasie, a chyba w tych poźniejszych kategoriach wagowych nie ma opcji na rozkładanie oparć - no ale zawsze dojdzie jedna osoba na pokład.
_________________
Pozdrawiam, Krzysiek

 
     
aro05

Model Samochodu: Chevrolet Orlando 1.8 LTZ
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 79
Skąd: Francja
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 14/16
 87%
Wysłany: 2013-05-22, 15:11   

Rzeczywiscie osoba, ktora jest "wcisnieta" pomiedzy dwa foteliki w 2 rzedzie siedzen nie ma zbyt duzego komfortu zwlaszcza ze na srodku jest mniej miejsca na nogi (w scenic'u schowek sie przesowal wiec miejsca bylo wystarczajaco). Ja instaluje jeden fotelik w 3 rwedzie (moj syn bardzo lubi siedziec z tylu), zostaje mi polowa bagaznika. Drugi fotelik w 2 rzedzie. Ostatnio jechalismy w 6 osob (na szcescie, nie mielismy duzo bagazu) i samochod sprawdzil sie swietnie. W Scenic'u nie bylo to mozliwe. Na razie mam go od jakiegos miesiaca i odkrywam powoli jego zalety i wady (jest ich zdecydowanie mniej). Bede mial do was jeszcze pytanie w najblizszym czasie ale musze zrobic najpier zdjecie. Mianowicie miedzy podloga a siedzeniami 1 rzedu przebiega kabel (albo kilka bo jeszcze nie wiem) i zastanawiam sie do czego sluza???
 
     
tpi0

Model Samochodu: Ford Focus, Chev'i Orlando LTZ 1,8+LPG
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 29
Skąd: Warszawa
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 2/11
 18%
Wysłany: 2013-05-23, 12:43   wady i zalety model LTZ

Ja znalazłem następujące wady:

Centralny zamek informuje tylko migaczami, że samochód jest zamykany/otwierany, nie można włączyć powiadomienia dźwiękowego (jeśli można to mnie poprawcie) - efekt? Zapomniałem o otwartych drzwiach z drugiej strony i sobie poszedłem ;)

Mapy aktualne na 2011/2012 samochód rocznik 2013.

Wybieranie opcji poprzez pokrętła - wszystkie urządzenia jakie miałem z pokrętłami - to właśnie pokrętła się psuły najczęściej i najwcześniej.

Brak automatycznie składanych lusterek po wyłączeniu silnika- to chyba nie kosztowałoby dużo więcej pieniędzy?

Brak synchronizacji tylnej wycieraczki z czujnikiem deszczu, nie wiem jak jest gdzie indziej ale to się aż prosi aby było.

Oszczędność na listwie chromowanej - w innych markach jest ona dookoła okna a tutaj tylko na dole - moja żona od razu zwróciła na to uwagę ;)

Brak automatycznej skrzyni biegów na rynek polski w silniku benzynowym - skandal!

Bardzo krótkie biegi - praktycznie "5" każe wrzucać już przy 60km/h (w silniku 1,8)

Brak przesuwanych siedzeń w 2 rzędzie. Nawet nissan Note to ma.

Ale są też duże plusy:

Kamerka cofania - miodzio. ja nie wiem jak sobie radzicie bez tej kamery bo do tyłu jest znaczne ograniczenie widoczności?

Tempomat - nigdy go nie miałem ale teraz używam kiedy tylko mogę.

Dużo więcej miejsca z tyłu i w górę niż w fokusie. odsuwam się jak lubię i jeszcze jest sporo miejsca na nogi w drugim rzędzie.

Bluetooth - działa super tylko to wybieranie poprzez pokrętła :/
 
     
Krzysiek_81 


Model Samochodu: Orlando 1.8 LT+ LPG
Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Kwi 2013
Posty: 436
Skąd: Legionowo
Poziom: 19
HP: 7/798
 1%
MP: 381/381
 100%
EXP: 19/49
 38%
Wysłany: 2013-05-23, 13:10   

tpi0 napisał/a:
Centralny zamek informuje tylko migaczami, że samochód jest zamykany/otwierany, nie można włączyć powiadomienia dźwiękowego (jeśli można to mnie poprawcie) - efekt? Zapomniałem o otwartych drzwiach z drugiej strony i sobie poszedłem


U mnie, jeśli 2 razy nacisnę zamykanie drzwi, to auto trąbnie krótko klaksonem, ale nie wiem czy to ma coś wspólnego z opcjami w menu czy aktywacją superblokady o ile taka jest i działa jak należy, bo jeszcze wszystkich opcji nie przetestowałem.

EDIT:

Mam na myśli funcje:
- automatycznej wycieraczki tylnej - czy za każdym razem będzie mi piłowała suchą szybę, jeśli ją włączę, czy nic nie będzie się działo, bo nie mam czujnika deszczu. (Aczkolwiek wycieraczka tylna mogłaby się włączać automatycznie po włączeniu biegu wstecznego, jeśli są włączone wycieraczki przednie, lub przecieranie przedniej szyby, vide: Xsara Picasso, C5)
- automatyczne odmrzażanie szyby przedniej
- automatyczne odmrażanie szyby tylnej (czy to zależy od temperatury, czy też w środku lata będzie mi włączało grzanie)
- mimo właczania róznych opcji nie udało mi się dojść do porozumienia z automatyczną blokadą drzwi po ruszeniu (LT+ MY2013)
- również po zablokowaniu drzwi od środka, po wyłaczeniu auta nie odblokowują się zamki (głupia rzecz szarpać się z klamkami, jeśli się zapomniało o blokadzie, w innych samochodach po pociągnięciu klamki wszystkie zamki się odblokowywały).

W sumie codziennie odkrywam w O coś nowego, i tym bardziej cieszy mnie ten samochód mimo tego, że jest to marka "budżetowa". Wiedzieliście np., że po delikatnym naduszeniu dźwigni kierunkowskazu migacze błysną 3 razy? Wiem, jest to w instrukcji, ale kto czyta w instrukcji o obsłudze tej dźwigni?
_________________
Pozdrawiam, Krzysiek

 
     
tpi0

Model Samochodu: Ford Focus, Chev'i Orlando LTZ 1,8+LPG
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 29
Skąd: Warszawa
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 2/11
 18%
Wysłany: 2013-05-23, 14:05   

Krzysiek_81 napisał/a:
W sumie codziennie odkrywam w O coś nowego, i tym bardziej cieszy mnie ten samochód mimo tego, że jest to marka "budżetowa". Wiedzieliście np., że po delikatnym naduszeniu dźwigni kierunkowskazu migacze błysną 3 razy? Wiem, jest to w instrukcji, ale kto czyta w instrukcji o obsłudze tej dźwigni?


Wiedziałem ale w fordzie to standard więc nie byłem pod wrażeniem ;)

Ale to mi przypomina inny zapis z instrukcji, że przednie gniazdko zasilania służy tylko do zapalniczki i nie należy podłączać innych urządzeń! Inne urządzenia należy podłączać z innych gniazdek, czyli np, nawigacje podłącz sobie z konsoli środkowej albo najlepiej z bagażnika ;)
 
     
Krzysiek_81 


Model Samochodu: Orlando 1.8 LT+ LPG
Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Kwi 2013
Posty: 436
Skąd: Legionowo
Poziom: 19
HP: 7/798
 1%
MP: 381/381
 100%
EXP: 19/49
 38%
Wysłany: 2013-05-23, 14:33   

O kierunkowskazach słyszałem odnośnie Fiesty (chyba), bo ani w Focusie I ani Cougarze takiej opcji nie było, dlatego się zdziwiłem jak to odkryłem :) Później się zdziwiłem, że w instrukcji też o tym napisali.

Z instrukcją jest niestety ten problem, że czasami bardziej zamiesza w głowie zamiast wyjaśnić, część opisów jest do opcji, których próżno szukać w swoim egzemplarzu, a nawet jak są, to i tak nie działają jak powinny. Część opisów jest na zasadzie "włącz funkcję, aby była aktywna, wyłącz ją, żeby była nieaktywna"

Z tym gniazdem zapalniczki to tylko doczytałem się w punkcie o zestawie naprawczym, że właśnie do niej nie można podłączać kompresora. Nie czytałem instrukcji samej zapalniczki, ale przecież taka nawigacja ze swoimi 5V nie będzie chyba ciągnęła takiego prądu jak spirala oporowa w zapalniczce... W każdym bądź razie, jeśli na maturze byłoby zadanie z interporetacji instrukcji, to tutaj egzaminujący też mieliby niezłe pole do popisu. W bardzo podobnej (jednak to wszystko GM) instrukcji od Astry I, funcje opcji wyposażenia dodatkowego były oznaczone gwiazdką, tutaj nie ma takiego rozróżnienia, tym bardziej nie rozumiem wyjaśnienia Chevrolet Polska cytowanego w wątku o automatycznej blokadzie drzwi, że niektóre opcje nie są na rynku polskim. Czyżby komuś bardziej opłaciło się tłumaczenie jak leci instrukcji przeznaczonej na rynki zachodnioeuropejskie, zamiast płacenia dodatkowo za ich edycję (okrawanie z tekstu) pod wybrany rynek z Europy B?
_________________
Pozdrawiam, Krzysiek

 
     
tpi0

Model Samochodu: Ford Focus, Chev'i Orlando LTZ 1,8+LPG
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 29
Skąd: Warszawa
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 2/11
 18%
Wysłany: 2013-05-23, 15:16   

Krzysiek_81 napisał/a:
O kierunkowskazach słyszałem odnośnie Fiesty (chyba), bo ani w Focusie I ani Cougarze takiej opcji nie było, dlatego się zdziwiłem jak to odkryłem :) Później się zdziwiłem, że w instrukcji też o tym napisali.


Ja mam Focusa I po facelifcie i tam jest ta opcja.

Jeżeli chodzi o instrukcje to tak robią, wszystkie na rynek europejski są tłumaczone ze wszystkim z zaznaczeniem, że na wybrany rynek opcja niedostępna.

Cytat z instrukcji: " Przestroga: Gniazdo zapalniczki można
wykorzystywać wyłącznie w
połączeniu z zapalniczką. Jeśli do
gniazdka zapalniczki zostaną
podłączone inne urządzenia
elektryczne 12 V, może dojść do
przepalenia bezpiecznika lub
potencjalnego przegrzania
instalacji. Gniazdko zasilania
12 V znajdujące się w tylnej części
konsoli należy używać do
zasilania urządzeń innych
producentów, np. nawigacji lub
ładowarek telefonów
komórkowych."

I jeszcze, żeby nie było nieporozumień co uważają za gniazdo zapalniczki:

"Gniazdka zasilania 12 V znajdują się
w tylnej konsoli podłogowej i w
przestrzeni bagażowej po lewej
stronie."

Czyli mamy tylko 2 gniazda zasilania :-P
 
     
aro05

Model Samochodu: Chevrolet Orlando 1.8 LTZ
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 79
Skąd: Francja
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 14/16
 87%
Wysłany: 2013-05-24, 13:40   Re: wady i zalety model LTZ

tpi0 napisał/a:
Ja znalazłem następujące wady:

Centralny zamek informuje tylko migaczami, że samochód jest zamykany/otwierany, nie można włączyć powiadomienia dźwiękowego (jeśli można to mnie poprawcie) - efekt? Zapomniałem o otwartych drzwiach z drugiej strony i sobie poszedłem ;)

Mapy aktualne na 2011/2012 samochód rocznik 2013.

Wybieranie opcji poprzez pokrętła - wszystkie urządzenia jakie miałem z pokrętłami - to właśnie pokrętła się psuły najczęściej i najwcześniej.

Brak automatycznie składanych lusterek po wyłączeniu silnika- to chyba nie kosztowałoby dużo więcej pieniędzy?

Brak synchronizacji tylnej wycieraczki z czujnikiem deszczu, nie wiem jak jest gdzie indziej ale to się aż prosi aby było.

Oszczędność na listwie chromowanej - w innych markach jest ona dookoła okna a tutaj tylko na dole - moja żona od razu zwróciła na to uwagę ;)

Brak automatycznej skrzyni biegów na rynek polski w silniku benzynowym - skandal!

Bardzo krótkie biegi - praktycznie "5" każe wrzucać już przy 60km/h (w silniku 1,8)

Brak przesuwanych siedzeń w 2 rzędzie. Nawet nissan Note to ma.

Ale są też duże plusy:

Kamerka cofania - miodzio. ja nie wiem jak sobie radzicie bez tej kamery bo do tyłu jest znaczne ograniczenie widoczności?

Tempomat - nigdy go nie miałem ale teraz używam kiedy tylko mogę.

Dużo więcej miejsca z tyłu i w górę niż w fokusie. odsuwam się jak lubię i jeszcze jest sporo miejsca na nogi w drugim rzędzie.

Bluetooth - działa super tylko to wybieranie poprzez pokrętła :/


No wlasnie jak to jest z zamkiem centralnym? Wiem, ze jest jakas regulacja (jeden prwycisk, dwa prwyciski itp.) ale czy mozna ustawic tak, by samochod nas "informowal ", ze np. jedno z drzwi jest niedomkniete?
 
     
Rademenes 

Model Samochodu: Chevrolet Orlando LT+
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 3
Skąd: Stąd
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 2/9
 22%
Wysłany: 2013-08-28, 16:37   

Witam
Krzysiek_81 napisał/a:
Aczkolwiek wycieraczka tylna mogłaby się włączać automatycznie po włączeniu biegu wstecznego, jeśli są włączone wycieraczki przednie

Jest u mnie ta funkcja - nie pamiętam dokładnie ustawienia ale ustawia się w menu pojazdu.
Krzysiek_81 napisał/a:
również po zablokowaniu drzwi od środka, po wyłaczeniu auta nie odblokowują się zamki

Po wyciągnięciu kluczyka odblokowują się wszystkie - też funkcja ustawiana w menu pojazdu.
Pozdrawiam
Rademenes
 
     
Krzysiek_81 


Model Samochodu: Orlando 1.8 LT+ LPG
Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Kwi 2013
Posty: 436
Skąd: Legionowo
Poziom: 19
HP: 7/798
 1%
MP: 381/381
 100%
EXP: 19/49
 38%
Wysłany: 2013-08-28, 19:06   

Rademenesie, zgodnie z nickiem jesteś bardzo tajemniczy :-P .

Tylnej wycieraczki jeszcze nie rozpracowałem, ale pamiętam taką opcję, bo nawet na forum pisałem, że większość funkcji jest opisana na zasadzie "włącz, żeby było włączone, wyłącz, żeby było wyłączone", a niektóre opcje nie są aż tak oczywiste w działaniu.

Jeśli chodzi o automatyczne odblokowywanie drzwi po wyciągnięciu kluczyka, to byłbym wdzięczny za wskazanie, jak ustawić te 2 nieszczęśliwe opcje odnośnie blokowania drzwi, odnośnie których wszyscy byli przekonani, że chodzi o blokowanie drzwi po ruszeniu.
_________________
Pozdrawiam, Krzysiek

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: