Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: nieaktualne
2013-02-16, 09:47
Wymiana paska rorzadu i wszystkiego ztym zwiazanego.
Autor Wiadomość
Komierowski 
Chepica

Model Samochodu: Chevrolet Epica
Pomógł: 12 razy
Wiek: 81
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 389
Skąd: Szwecja Lund
Poziom: 18
HP: 0/711
 0%
MP: 339/339
 100%
EXP: 17/45
 37%
Wysłany: 2012-09-26, 20:26   Wymiana paska rorzadu i wszystkiego ztym zwiazanego.

Zbliza sie 90kkm przebiegu nie czekam do pelnej cyfry lecz przy 87.500 wykonalem te czynnosci.Zajelo rozebranie2,5 godziny,inspekcja pol godziny i wymiana czesci oraz montaz 2,5 godziny.Prace wykonalem na parkinku unas kolo domu.mam slupek z elektrycznoscia co dawalo mozliwosc uzywania kompresora do czyszczenia powierzchni przy montazu.
Powiem odrazu nalezy pracowac wolno izastanowiem oraz caly czas sie kontrolowac co wykonalem i czy zgodne z manualem.Wskazowka dla inncyh.Jest tylko oznaczenie na zero na wale glownym reszta praktycznie nie posiada oznaczen.Dlatego nalezy samemu oznaczyc i to solidnie i dokladnie. Po inspeckcji pompy wody doszedlem do wniosku ze nie bede jej wymieniac gdyz jest wstanie jak nowa.Wedlug ksiazki wozu a steplowane bylo u Hallera w Gdansku byly wykonywane wszystkie servisy jak nalezy.Wziazku ztym najlepszej jakosci glyckol do blokow aluminiowych.ten glyckol rowniez smaruje pompe wody. Doszedle do niosku jakby ciekla to natychmiast ja zmienie.Zaden problem latwo i wygodnie ale trzeba miec troche specjalistycznych narzedzi.
Po zmianie wszystkiego po stronie rozrzadu zaczekowalem trzykrotnie ,czy dokladnie zostal rozrzad zmontowany za kazdym razem wychodzilo na zero,nastepnie zamkniecie i wymiana po stronie paska wieloklinowego rolek.Po zmontowaniu podczepieniu batteri,nie smiejcie byly trzy zdrowaski,aby poszlo gladko.Dotknolem kluczyka i normalny start.Silnik zagral po staremu.Przejechalem sie spokojnie okolo 20km a pozniej na autostrade i do 160km/h.Co sie okazalo po wymianie silnik jest ciut zrywniejszy i rwie jak szatan.
Nareszcie moge spac spokojnie przed zima.Ten servis osobisty i wlasnorecznie wykonany kosztowal na Wasze 750zl.Wszystkieczesci kupione w Polsce na internecie w Lodzi
http://e-autoczesci24.pl/
Uprzejma obsluga fachowa szybka bezproblemowa przesylka.Polecam wszystkim na przyszlosc.
Pzdr.Chepicka 215.
_________________
Chepica215
 
     
big_adi 

Model Samochodu: Epica
Wiek: 37
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 17
Skąd: Karwia
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 7/8
 87%
Wysłany: 2013-05-12, 18:40   

Ja robie wymiane rozrzadu jutro ,ale u mojego mechanika.
jakich firm miales czesci??
 
     
Komierowski 
Chepica

Model Samochodu: Chevrolet Epica
Pomógł: 12 razy
Wiek: 81
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 389
Skąd: Szwecja Lund
Poziom: 18
HP: 0/711
 0%
MP: 339/339
 100%
EXP: 17/45
 37%
Wysłany: 2013-05-22, 16:02   

Rolki INA,pasek rorzadu Gates,pompa wody Dolz,to co sie sprzedaje do Epici,unikam najtanszcyh czesci gdyz przynosza wiecej szkody niz pozytku.
Nacioagacz paska wieloklinowego firmy Orginal GM z Korei.
Przepraszam za pozna odpowiedz ,wrocilem z Hiszpani po 10 dniach.Z zona takzesmy zmarzli jak nigdy w zyciu.Noce od +10c do max +14C w dzien najcieplej +19C i to na poludniu kolko Malagi- Maly ruch turystyczny jak pogoda zawiedzie to sie spaniole naprawde przekreca.
Pzdr.Chepica 215.
_________________
Chepica215
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: