Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: C77
2013-02-15, 16:09
Problemy w Cruze 1.8 z LPG
Autor Wiadomość
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2013-02-01, 15:14   

Przełączanie się w trakcie jazdy z gazu na benzynę jest spowodowane tym że jest ustawione za słabe ciśnienie na reduktorze i w momencie mocniejszego wdepnięcia w pedał centrala gazowa po przez czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej odczytuje to jak by brakowało już gazu. Taką korektę można wprowadzić w parę sekund no ale ASO sobie z tym nie poradzi :roll:
 
     
sebek30091986 
sebek

Model Samochodu: Aveo 5D Base+A/C T255+Brc
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Maj 2012
Posty: 100
Skąd: Skierniewice
Poziom: 9
HP: 0/193
 0%
MP: 92/92
 100%
EXP: 0/20
 0%
Wysłany: 2013-02-01, 15:23   

W krakowie masz dwie firmy mające 100% uprawnienia do Gwarancji nie zapłacisz ani grosza jedż do nich bo w ASO niemasz co liczyć że ci dobrze zrobią więm po swoim przykładzie miałem ten sam problem gaz potrafił się przełączyć na Pb ze 30 razy zanim butle wyjeżdziłem pojechałem do zakładu który miał uprawnienia gwarancyjne w Warszawie do dziś dnia ok wystarczyła dobra regulacja wykaz Zakładów w Krakowie
1.Auto-Test adam buda ul.Jana Pawła 37/1a tel.501374748
2.F.H.U Karat Marzena Zięć ul.Jana Pawła 37/1a tel.12628-35-37
 
     
pablo 


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 LT+Premium
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lut 2013
Posty: 50
Skąd: Warszawa
Poziom: 5
HP: 0/81
 0%
MP: 38/38
 100%
EXP: 12/13
 92%
Wysłany: 2013-02-03, 13:38   

Witam serdecznie piszę swój pierwszy post na forum i dotyczy gazu i moich spostrzeżeń.
Mam silnik 1.8 i założony gaz BRC-Sequent-24. Instalacja założona w ASO i już na początku były jakieś drobne problemy z montażem, ale mam nadzieję, że sobie panowie poradzili, chcę być dobrej myśli.
Jeżeli chodzi o wyłączanie się LPG przy wyższych obrotach silnika, u mnie jest to 5tyś to powiedzieli mi w ASO, że ten typ tak ma, że się przełącza na benzynę.
Nie zgodziłem się z nimi, zaczęli mi jakiś teorie przedstawiać.

Poprzedni samochód też miałem z gazem (sekwencja) i gaz pracował w pełnym zakresie obrotów, nawet do prawie 7tyś. Chyba,że był źle wyregulowany to wtedy się wyłączał.

Ale wracając do tematu, zadzwoniłem do Radomia, tam jest dobry fachowiec od tych instalacji i mnie uświadomił, że gaz w cruzach montowany BRC ma pracować w pełnym zakresie obrotów silnika i nie może się wyłączać, chyba że gazu brakuje.
Podał mi adres do dobrego fachowca i mam zamiar się tam udać na regulację.
Nawet nie wiem ile mi pali na gazie, bo to moje początki.
 
     
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 53
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 104/3484
 3%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
Wysłany: 2013-02-03, 13:44   

pablo napisał/a:
Witam serdecznie piszę swój pierwszy post na forum i dotyczy gazu i moich spostrzeżeń.
Mam silnik 1.8 i założony gaz BRC-Sequent-24. Instalacja założona w ASO i już na początku były jakieś drobne problemy z montażem, ale mam nadzieję, że sobie panowie poradzili, chcę być dobrej myśli.
Jeżeli chodzi o wyłączanie się LPG przy wyższych obrotach silnika, u mnie jest to 5tyś to powiedzieli mi w ASO, że ten typ tak ma, że się przełącza na benzynę.
Nie zgodziłem się z nimi, zaczęli mi jakiś teorie przedstawiać.

Poprzedni samochód też miałem z gazem (sekwencja) i gaz pracował w pełnym zakresie obrotów, nawet do prawie 7tyś. Chyba,że był źle wyregulowany to wtedy się wyłączał.

Ale wracając do tematu, zadzwoniłem do Radomia, tam jest dobry fachowiec od tych instalacji i mnie uświadomił, że gaz w cruzach montowany BRC ma pracować w pełnym zakresie obrotów silnika i nie może się wyłączać, chyba że gazu brakuje.
Podał mi adres do dobrego fachowca i mam zamiar się tam udać na regulację.
Nawet nie wiem ile mi pali na gazie, bo to moje początki.


Ty sie nie chwal tylko podaj namiary na tego z Radomia.
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2013-02-03, 13:53   

pablo, główny problem oraz jego rozwiązanie przedstawiłem w poście 2013-02-01 o 15:14 na po przedniej stronie.
 
     
pablo 


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 LT+Premium
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lut 2013
Posty: 50
Skąd: Warszawa
Poziom: 5
HP: 0/81
 0%
MP: 38/38
 100%
EXP: 12/13
 92%
Wysłany: 2013-02-03, 15:21   

Tak Marco, dobrze napisałeś i to że sobie z tym tematem nie mogą poradzić to tez prawda.
Ogólnie zauważyłem, że traktują nas właścicieli jak byśmy się w ogóle na niczym nie znali.

Jeżeli chodzi o Radom to http://chevrolet.dixi-car.pl/ tu dzwoniłem i dopiero tam pan mnie skierował do fachowca w Warszawie na Okęcie. Ale przyznam,że już dawno nie rozmawiałem z człowiekiem tak kompetentnym i potrafiącym odpowiedzieć na każde moje pytanie (co za tym idzie również cierpliwy :mrgreen: )
ul. Maciejki 12 tel. 22 868 48 99 to na Okęciu w Warszawie, gdzie mnie skierowano.

04.02.2013
Jestem po wizycie na ul. Maciejki.
Sprawnie szybko panowie podłączyli samochód do kompa, ustawili co trzeba, wyregulowali i pojechałem na próbę.
Bez żadnego problemu samochód się wkręca do 6.5 tyśi nie przełącza się na benzynę.Nie szarpie przy przełączaniu, jest jak na razie super.

Troszkę duże spalanie wyszło po zatankowaniu LPG(13l), ale może teraz się to ułoży i będzie lepiej.
_________________
 
     
Avatar 

Model Samochodu: Cruze 1.8 LT+ Premium BRC-LPG
Wiek: 37
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 58
Skąd: Racibórz
Poziom: 6
HP: 0/104
 0%
MP: 49/49
 100%
EXP: 7/14
 50%
Wysłany: 2013-02-05, 21:51   

No niestety ja dzisiaj tez potestowalem mojego Cruzaka na wyzszych obrotach i na 5,5k obrotow jest przelaczenie na benzyne. Wyglada na to ze oni jakis domyslny program wpuszczaja w samochod bez zbytniej regulacji :) Na spalanie jakos tam nie narzekam bo jest caly czas pomiedzy 9 - 10,5L co daje mi ~300 +/- km na jednym tankowaniu gazu. Chyba czas rozwazac szukanie serwisu ktory wie jak to poprawnie ustawic.
_________________
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 41
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1016/10164
 10%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2013-02-06, 00:17   

Avatar napisał/a:
No niestety ja dzisiaj tez potestowalem mojego Cruzaka na wyzszych obrotach i na 5,5k obrotow jest przelaczenie na benzyne. Wyglada na to ze oni jakis domyslny program wpuszczaja w samochod bez zbytniej regulacji :)


Hmm... a może to ograniczenie jest czymś jednak uzasadnione, skoro występuje w wielu egzemplarzach? :roll:
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
Junihnio

Model Samochodu: Cruze 1.8
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 5
Skąd: Kraków
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 4/9
 44%
Wysłany: 2013-02-06, 00:39   

W książce serwisowej instalacji BRC Czakramu jest napisane, że wszystkie naprawy itd. powinny się odbywać w ASO Chevrolet, który ma autoryzację Czakram. Czy w takim razie jeśli pojadę do autoryzowanego gazownika Czakramu to mi mogą odmówić gwarancji, lub nawet gdybym zapłacił to później ASO Chevrolet nie powie mi, że serwisowałem gdzie indziej i odmówią napraw?
W poniedziałek rozmawiałem z kolegami jak się jeździ no i generalnie podobnie do moich problemów, a do tego parę innych wyszło ciekawych rzeczy, a mianowicie:
- trasa 100% autostrada prędkość 160-170 tempomat - zasięg na LPG 170 km!!!!!!!! średnie 20l/100km!!!!
- w drugim aucie po odkręceniu korka wlewu prawdopodobnie ucieka gaz!!!!!!!!!
- problemy rozłączania LPG przy wys. prędkościach lub dynamicznym ruszaniu sporadycznie ale we wszystkich 3 autach
- od 140 lub 150 na 5 biegu nie ciągnie więcej chyba, że z górki
- pod górkę (lekkie wzniesienie na A4 KRK-KTW) 160 na tempomacie, zwalnia do 150!!! po wyjechaniu na prostą lub z górki wraca do 160
- drganie lub przeskakiwanie wskazówki prędkościomierza z i bez tempomatu w jednym z samochodów ( tp akurat nie związane z LPG)

Generalnie można podsumować, że ASO Chevrolet MMCars Katowice nie zna się na montażu instalacji!!!!!!!!!!
 
     
pwalczak
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2013-02-06, 06:25   

A w ogóle któreś ASO zna się na montażu LPG?
 
     
sebek30091986 
sebek

Model Samochodu: Aveo 5D Base+A/C T255+Brc
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Maj 2012
Posty: 100
Skąd: Skierniewice
Poziom: 9
HP: 0/193
 0%
MP: 92/92
 100%
EXP: 0/20
 0%
Wysłany: 2013-02-06, 07:30   

Podałem ci dwa niezależne warsztaty w Krakowie które mają uprawnienia gwarancyjne nie jest to Aso
 
     
user_02 
---

Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 945
Skąd: Śląsk
Poziom: 27
HP: 17/1795
 1%
MP: 857/857
 100%
EXP: 28/83
 33%
Wysłany: 2013-02-06, 20:22   

Junihnio, :shock: :shock: :shock: :shock:
Ja bym pojechał do ASO i poprosił o poprawę, przy odbiorze wziąłbym kierownika/serwisanta do auta i kawałek się przyjechał - jak się poprawiło to ok, jeśli nie, to nadal auto zostawić w ASiO , a jak będą chcieli przyjąć to mieć przygotowanie (wcześniej) jakieś pismo że wydają uszkodzone auto (i przy nich wypisać usterki), i jeśli coś się przez to uszkodzi, to zasięgniesz opinii niezależnego rzeczoznawcy i będziesz się domagał pokrycia kosztów i dać im do podpisu. Może zadziała. ;-)
_________________
Tworzymy nową przyszłość :)
 
     
pablo 


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 LT+Premium
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lut 2013
Posty: 50
Skąd: Warszawa
Poziom: 5
HP: 0/81
 0%
MP: 38/38
 100%
EXP: 12/13
 92%
Wysłany: 2013-02-06, 21:56   

Naprawa, ewentualnie regulacja gazu w samochodzie z gwarancją nie musi się odbywać tam gdzie się montowało gaz. Czyli jak montowałeś w ASO to tam serwisujesz.
Jeżeli gazownik zatruje się gazem to co?? masz mieć nie naprawiony samochód :-) . Gwarancja jest producenta BRC i możesz dokonać naprawy, przeglądu, regulacji w innym warsztacie, który się zajmuje BRC.
U mnie wyregulowali, ASO nawet o tym nie musi wiedzieć i zrobili to w ramach gwarancji.
Nie zacina się, przy przełączaniu nawet nie odczuwam różnicy, w czasie jazdy z tempomatem trzyma prędkość nawet pod górkę, z górki się troszkę rozpędza, pracuje w pełnym zakresie obrotów, na razie obserwuję spalanie, jest troszkę za duże.
Zresztą jak ktoś ma wątpliwości to można zadzwonić do innego serwisu BRC i zapytać czy można u nich serwisować, regulować. Przeglądów też nie musisz robić tam gdzie kupowałeś, musisz mieć fakturę tylko.
Jak byś był w trasie to byś samochodu nie mógł naprawić, gdybyś musiał tylko w ASO.
_________________
 
     
Junihnio

Model Samochodu: Cruze 1.8
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 5
Skąd: Kraków
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 4/9
 44%
Wysłany: 2013-03-03, 22:17   

Jestem po przeglądzie instalacji LPG po 15 tys. Pojechałem do ASO Euromarket w Krakowie.
Zgłaszałem następujące problemy:
- wysokie spalanie (min. 11,5 l lpg)
- rozłączanie LPG przy wys. obrotach
- nierówna praca na LPG i Pb (niejednostajne przyspieszanie, "dziury" mocy)
- drgająca wskazówka prędkościomierza na tempomacie w zakresie -2 +2 km/h

Czynności wykonane przez serwis:
- wykrycie nieszczelności w instalacji LPG
- wymiana modułu i wgranie nowego softa do zegarów
- regulacja instalacji

Efekty:
- na Pb zaczął chodzić dużo lepiej, równiej, w sumie tak jak powinien
- na dwóch tankowaniach na trasie Wawa-Krk Krk-Wawa przejechane po 280-290 km (wcześniej tylko raz się tak zdarzyło) na ekspresówkach jednak nie cisnąłem tak bardzo jak kiedyś. Zobaczymy co dalej.
- nie rozłącza LPG (sprawdzone do 6,5 tys obrotów)

Dzień wcześniej kolega taki sam serwis wykonał w ASO Bydgoszcz i mu wmawiali, że tak powinno być, że rozłącza LPG!!!!!!!! Ten typ tak ma!!!!!!! Do tego skasowali go 2x więcej za to samo!!!!!!!!!

Nie ustało, nie udało się wyeliminować:
- ciężko go rozpędzić na LPG więcej niż 160km/h (chyba, że z górki)
- na zimnym przy temp +3 stopnie na LPG troszkę szarpie


Wnioski:
- ASO Euromarket Kraków: jestem zadowolony choć nie wszystko jeszcze zrobione + u nich zapraszają na darmową regulację LPG po 1500km
- ASO MMCars Katowice: nie przewidują regulacji po 1500km, zero informacji, powiedzieli, że silnik musi się "ułożyc"
- ASO Bydgoszcz: "Rozłączanie LPG jest normalne" PORAŻKA!!!!!!!!
- kwestia prędkości maksymalnych nie rozwiązana
- jest specjalny moduł i soft do zegarów, który wprowadził sam Czakram (BRC)
 
     
Darmus1971 
'13 1.8 + gaz

Model Samochodu: chevrolet Orlando
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 5
Skąd: Katowice
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 4/9
 44%
Wysłany: 2013-03-04, 20:48   

Dorzucę dwa grosze.
Kupowałem Cruza w MMcars w Katowicach 1.8 właśnie z gazem. Od samego początku wszystko chodzi bardzo dobrze. Pierwsza średnia z spalania 9,5 l/100 km, teraz po przejechaniu 1500 km 8,9 l/100 km chyba nie jest źle.
Przy odborze samochodu powiedezieli mi że pierwsza regulacja gazu jest u nich bezpłatna obojętnie kiedy przyjadę.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: