Przesunięty przez: C77 2013-02-15, 16:15 |
Instalacja do Chevy Captiva 3.2 V6 |
Autor |
Wiadomość |
Angelwolf
Model Samochodu: Captiva 3.2
Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 1 Skąd: Opole
Poziom: 1
|
Wysłany: 2012-09-19, 19:30 Instalacja do Chevy Captiva 3.2 V6
|
|
|
witam,
jaką możecie mi polecić instalację do silnika 3.2 V6 i w jakiej cenie?
pozdrawiam |
|
|
|
|
nieaktualne
Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 1458 Skąd: EPA
Poziom: 32
|
Wysłany: 2012-09-19, 21:55
|
|
|
BRC Plug & Drive
Tu KLIK możesz poczytać o tej instalacji więcej.
Co do ceny to myślę że w 4000zł powinieneś się zmieścić. |
|
|
|
|
Klaus77
Model Samochodu: Chevrolet Captiva
Wiek: 59 Dołączył: 31 Sty 2011 Posty: 15 Skąd: Wroclaw
Poziom: 2
|
Wysłany: 2013-02-20, 17:49
|
|
|
Marco napisał/a: | BRC Plug & Drive
Tu KLIK możesz poczytać o tej instalacji więcej.
Co do ceny to myślę że w 4000zł powinieneś się zmieścić. |
Witaj , mieszkam w Niemczech i wiem z pewnego zrudla... , ze do tych silnikow 3,2 L Chevrolet ostatnio nie radzi montowac Instalacji Gazowych ! Silnik szybko sie wykancza na gazie ! |
|
|
|
|
nieaktualne
Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 1458 Skąd: EPA
Poziom: 32
|
Wysłany: 2013-02-21, 06:16
|
|
|
Klaus77 napisał/a: | Witaj , mieszkam w Niemczech i wiem z pewnego zrudla... , ze do tych silnikow 3,2 L Chevrolet ostatnio nie radzi montowac Instalacji Gazowych ! Silnik szybko sie wykancza na gazie ! |
A mógłbyś napisać co dokładnie się "wykańcza" w tym silniku? |
|
|
|
|
Klaus77
Model Samochodu: Chevrolet Captiva
Wiek: 59 Dołączył: 31 Sty 2011 Posty: 15 Skąd: Wroclaw
Poziom: 2
|
Wysłany: 2013-02-24, 15:28
|
|
|
Podobno wysiadaja gniazda zaworowe i zawory , na niemieckim Forum-Captiva kilku kolegow opisalo , ze pozbylo sie aut z tym 3,2 L silnikiem bo na gazie nawet po remoncie silnika po krotkim czasie znowu silnik siadal...
[ Dodano: 2013-02-24, 15:50 ]
Tu masz jedno zdanie z tego forum :
Selbst die angefahrenen Werkstätten haben damals nicht so recht gewusst woran es liegt, es muss aber ja einen Grund haben das Chevi den 3.2er ziemlich schnell nicht mehr mit LPG ab Werk angeboten hatte...
Facet pisze tu , ze musi byc jakis powod , ze Chevrolel przestal sprzedawac Captiva z silnikiem 3,2 L z instalacja gazowa ! Wlasnie ten facet mial duzo problemow z tym silnikiem na gazie i dlatego bardzo szybko go sprzedal... bo zaden warsztat mu nie potrafil pomoc !
Pozdrawiam
[ Dodano: 2013-02-24, 15:55 ]
Ja osobiscie jezdze Captiva 2,4 L z gazem , instalacja icom z wtryskiem cieklego gazu bez REDUKTORA ! jest duzo lepsza od BRC , bo ciekly zimny gaz odrazu chlodzi glowice jak zimna bezyna , a nie rozgrzewa nadmiernie jak rozpylony gaz z REDUKTORA z tej BRC instalacji... |
|
|
|
|
user_02
---
Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 945 Skąd: Śląsk
Poziom: 27
|
Wysłany: 2013-02-24, 19:26
|
|
|
Klaus77 napisał/a: |
Ja osobiscie jezdze Captiva 2,4 L z gazem , instalacja icom z wtryskiem cieklego gazu bez REDUKTORA ! jest duzo lepsza od BRC , bo ciekly zimny gaz odrazu chlodzi glowice jak zimna bezyna , a nie rozgrzewa nadmiernie jak rozpylony gaz z REDUKTORA z tej BRC instalacji... |
Czyli jest to instalacja V generacji.
Czemu kolega tak odnosi się tylko do instalacji BRC? Na rynku jest wiele innych producentów instalacji gazowych IV generacji (KME, AC, itd.).
Wbrew pozorom instalacji BRC ma dobrej jakości "kity" (cały zestaw skomponowany przez producenta), i jest bardziej "idiotoodporna" niż zestawy robione przez "gazownikófff" (przy innych firmach to gazownicy dobierają podzespoły - nierzadko źle).
LPG V generacji jest dobre, bo nie trzeba używać benzyny na "rozpałkę", ale niestety posiadają bardzo czułe na gaz pompy (drogie) i jest znacznie utrudniony serwis w polsce (ZTCP to jest tylko kilka warsztatów które się tymi instalacjami zajmują). |
_________________ Tworzymy nową przyszłość |
|
|
|
|
Klaus77
Model Samochodu: Chevrolet Captiva
Wiek: 59 Dołączył: 31 Sty 2011 Posty: 15 Skąd: Wroclaw
Poziom: 2
|
Wysłany: 2013-02-24, 19:33
|
|
|
Poprostu mialem w Mazdzie Premacy instalacje z Reduktorem Landirenzo-omegaz !
Ta , co mam teraz ( icom ) chwale sobie jednak najlepiej .
Pozdrawiam Serdecznie |
|
|
|
|
krzysiek82
instalator LPG
Model Samochodu: Nie posiadam
Wiek: 41 Dołączył: 07 Gru 2012 Posty: 7 Skąd: Piatek
Poziom: 1
|
Wysłany: 2013-02-27, 09:28
|
|
|
Klaus77 napisał/a: | Witaj , mieszkam w Niemczech i wiem z pewnego zrudla... , ze do tych silnikow 3,2 L Chevrolet ostatnio nie radzi montowac Instalacji Gazowych ! Silnik szybko sie wykancza na gazie ! |
To oczywiście bzdura, ten silnik śmiga na fazie bez problemu, polecam tylko dobrego instalatora poszukać lub zapraszam do mnie
[ Dodano: 2013-02-27, 09:30 ]
Klaus77 napisał/a: | Ja osobiscie jezdze Captiva 2,4 L z gazem , instalacja icom z wtryskiem cieklego gazu bez REDUKTORA ! jest duzo lepsza od BRC , bo ciekly zimny gaz odrazu chlodzi glowice jak zimna bezyna , a nie rozgrzewa nadmiernie jak rozpylony gaz z REDUKTORA z tej BRC instalacji... |
Kolego benzyna trafia do silnika dopiero po odparowaniu, nie wiem skąd twoje teorie.
W czystej formie nie doszłoby do zapłonu mieszanki |
|
|
|
|
user_02
---
Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 945 Skąd: Śląsk
Poziom: 27
|
Wysłany: 2013-02-28, 22:36
|
|
|
krzysiek82 napisał/a: |
To oczywiście bzdura, ten silnik śmiga na fazie bez problemu, polecam tylko dobrego instalatora poszukać lub zapraszam do mnie |
Najważniejsza zasada w montażu LPG bo zepsuć montaż (i przy okazji może i auto) jest bardzo łatwo przy niefachowym montażu.
PS. Kolega chyba z AK(zbanowany)? |
_________________ Tworzymy nową przyszłość |
|
|
|
|
Klaus77
Model Samochodu: Chevrolet Captiva
Wiek: 59 Dołączył: 31 Sty 2011 Posty: 15 Skąd: Wroclaw
Poziom: 2
|
Wysłany: 2013-03-03, 20:05
|
|
|
tak tu w niemczech na forum Chevroleta pisza ...
a tu macie takie autko , jest do sprzedania :http://suchen.mobile.de/auto-inserat/chevrolet-captiva-3-2-4wd-7-sitzer-lt-lpg-autogas-kassel/175417750.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=5600&makeModelVariant1.modelId=47&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&fuels=LPG&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=80000
[ Dodano: 2013-03-05, 20:53 ]
Ja mam silnik 2,4 L i jezdze z instalacja Icom ! Jestem z niej bardzo zadowolony , tu w Niemczech kosztuje ona 2600,00 Euro ! |
|
|
|
|
krzysiek82
instalator LPG
Model Samochodu: Nie posiadam
Wiek: 41 Dołączył: 07 Gru 2012 Posty: 7 Skąd: Piatek
Poziom: 1
|
Wysłany: 2013-08-19, 09:22
|
|
|
SebaSRS napisał/a: | PS. Kolega chyba z AK(zbanowany)? |
zgadza się zbanowany na stale permanentnie i do końca świata, ale takie życie jak moderatorzy to id..oci |
|
|
|
|
|