Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: C77
2013-02-15, 16:12
Drgania silnika/nerwowa praca na wolnych obrotach !
Autor Wiadomość
Komierowski 
Chepica

Model Samochodu: Chevrolet Epica
Pomógł: 12 razy
Wiek: 77
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 389
Skąd: Szwecja Lund
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 17/45
 37%
Wysłany: 2012-11-29, 22:04   

Nie znam konstrukcji tego silnika,ale jest bardzo podobny do orginalu ktorym jest silnik ISUZU 420.Wiem ze te silniki posiadaja w celu wywazenia walu i pracy silnika jest extra walek na dole z ciezarkami wywazajacymi.Byc moze sie cos obluzowalo.Wystarczy ze sie przesunie milimmetr i niema juz silnik rownowagi biegu.
Wez manual Lacetti i zobacz jak to wyglada i jak sie balansuje.Zdaje sie trzeba otworzyc miske olejowa.Dalej nie powiem gdyz nie wiem.
Pzdr.Chepika 215.

[ Dodano: 2012-11-29, 22:15 ]
Znalazlem do Epici w manualu. Te wszystkie silniki maja taka same konstrukcje,sa roznice w glowicach i w pojemnosci.
Zdejmujesz carter-miske olejowa izobaczysz urzadzenie czworokatne ktore jest polaczone z walem korbowym poprzez kolo zebate.Na tym kole sa punkty jak ma byc ustawione aby byla zachowana rownowaga walu korbowego.Byc moze ktos rozbieral silnik i nie wiedzial ze trzeba to zlozyc na punkty. To wy bylo wszystko.
Pzdr.Chepika 215
_________________
Chepica215
 
     
Sierpa 

Model Samochodu: Lacetti 1,8 HB CDX
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 14
Skąd: Olsztyn/Ciechanów
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 4/8
 50%
Wysłany: 2012-12-10, 20:18   

Witam ponownie byłem w piątek u kolejnego mechanika, który postawił ciekawą teorie - mianowicie po wyjaśnieniu co już było sprawdzone\wymienione stwierdził że silnik pobiera lewe powietrze przez serwo hamulców :shock: pogrzebał coś z piątku na sobotę i rzeczywiście może nie jest idealnie ale nie telepie tak jak wcześniej. Nie wiem co dokładnie tam robił bo odbierałem samochód od jego pracownika a on nie był zorientowany co szef dokładnie robił. Może ktoś ma teorie co było dokładną przyczyną i jak wygląda sprawa z serwem i tym lewym powietrzem ? Pozdrawiam
 
     
Komierowski 
Chepica

Model Samochodu: Chevrolet Epica
Pomógł: 12 razy
Wiek: 77
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 389
Skąd: Szwecja Lund
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 17/45
 37%
Wysłany: 2012-12-10, 20:56   

Tak mozna nazwac tutaj sie mowi falszywe powietrze.System jest uszczelniony aby zachowac podcisnienie ale w momencie rozczelnienia i pobierania powietrza zboku nazywamy jes faszywym lub lewym.Powietrze przechodzi szereg zaworow zwrotnych ktore po zatrzymaniu silnika utrzymuja stan podcisnienia /vacum/.Te podcisnienie uzyskuje sie w rorze ssacej i teraz jak tam wpuscimy to lewe powietrze no tozacznie silnik tanczyc.Faktycznie ten gosc doswiadczony mechanik.Jezeli diesel to te cisnienie wytwarza pompa podcisnieniowa..
PzdrChepika 215.
_________________
Chepica215
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: