Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Akcja serwisowa - Sprawdzenie modułu ABS
Autor Wiadomość
herman00 

Model Samochodu: Captiva 2,0D 2006
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 89
Skąd: Wawa
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 8/19
 42%
Wysłany: 2012-11-15, 15:21   Akcja serwisowa - Sprawdzenie modułu ABS

Dostałem powiastkę z Chevrolet Polska i w poniedziałek 19 listopada jadę na sprawdzenie modułu ABS, mają sprawdzić moduł i wymienić płyn hamulcowy.


Przedsiębiorca Chevrolet Poland Sp. z o.o. powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że samochody marki: Chevrolet Aveo/Kalos RM 2009-2011, Chevrolet Captiva 2007-2010, Chevrolet Epica/Tosca 2008-2010, Chevrolet Lacenti/Nubia/Optra 2007-2008 oraz Chevrolet Spark/Matriz RM 2007-2008, wyprodukowane w Korei, mogą powodować zagrożenia dla użytkowników.

W niektórych ww. modelach samochodów marki Chevrolet może pojawić się zwiększony skok pedału hamulca, a sam pedał może stać się bardziej miękki. Może to powodować obniżoną sprawność układu hamulcowego. W konsekwencji usterka może prowadzić do nieprawidłowego działania modułu ABS, co w pewnych przypadkach może stanowić zagrożenie bezpieczeństwa pasażera.

W Polsce akcją objętych jest łącznie 15 360 pojazdów marki Chevrolet Aveo/Kalos RM 2009-2011, Chevrolet Captiva 2007-2010, Chevrolet Epica/Tosca 2008-2010, Chevrolet Lacenti/Nubia/Optra 2007-2008 oraz Chevrolet Spark/Matriz RM 2007-2008. Lista nr VIN w załączniku.
https://uokik.gov.pl/download.php?plik=12271

Klienci, którzy kupili samochody objęte kampanią, zostaną wezwani listami poleconymi przez autoryzowane serwisy do złożenia wizyty w celu sprawdzenia czy w ich samochodzie występuje ww. wada i ewentualnego dokonania stosownej naprawy.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela CHEVROLET POLAND SP. Z O.O. (adres: Budynek Taurus, III p., ul. Wołoska 5, 02-675 Warszawa; tel. +48 22 606 16 00; Call center tel.: 22 606 17 28, e-mail: cac.chevrolet_pl@gm.com; www.chevrolet.pl).

https://uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=10009

[ Dodano: |20 Lis 2012|, o 10:26 ]
Byłem wymienili płyn, stwierdzili, że moduł sprawny i tyle.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: