Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Wymieniony silnik Lacetti 1.6
Autor Wiadomość
Tadol 

Model Samochodu: Lacetti 1.6
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 38
Skąd: Ząbki
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 11/11
 100%
Wysłany: 2012-10-20, 14:05   Wymieniony silnik Lacetti 1.6

Witam

Wymieniłem silnik w moim Lacetti 1.6 benzyna + gaz zrobilem na nim 280 tys. powodem wymiany była woda ktora ten silnik brał... nie mieszał z olejem tylko spalał ale chodził coraz slabiej..az przestal wiec musialem wymienic....była tez robiona uszczelka pod głowica i nic a głowica byla szczelna.. wiec wychodzilo ze gdzies w bloku puszcza...no i teraz mam nowy silnik samochod chodzi ladnie ale... wody ubywa i znowu tak samo jak w tamtym starym silniku jest bardzo duze cisnienie w ukladzie chlodzenia...wedlug mnie za duze.. ale gdy stoje w korku i rura robi sie twarda to wtedy wlasnie obroty faluja jak by sie przyduszał... rury gumowe trzymaja .. jest nowa chłodnica ... nowy parownik...nowa pompa wody ....termostat tez swiezy... ma ktos pomysł co to moze byc? podsumowując wody ubywa ....a gdy jest wieksze cisnienie to auto wtedy gorzej chodzi...w sensie obroty faluja i nieraz sie zdarzało ze zgasł... co to moze byc??
 
     
esjot
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2012-10-20, 18:59   

Może nie na temat, ale proszę, powiedź ile z tych 280kkm było na gazie
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2012-10-20, 19:14   

Tadol, czy korek zbiorniczka wyrównawczego jest sprawny? bo to on właśnie powinien wypuszczać nadmiar ciśnienia.
 
     
Tadol 

Model Samochodu: Lacetti 1.6
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 38
Skąd: Ząbki
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 11/11
 100%
Wysłany: 2012-10-20, 22:33   

korek wymieniony kupilem nowy a na gazie bylo 190 tys zrobione :) chodz ten silnik juz wyjety zostal ... teraz ten co wlozylem to niby ma 84 tyś przebiegu :)) problem podstawowy to ze woda ubywa...może cisnienie jest oki moze sie myle ze jest duze... ale to co zauwazylem gdy rura byla twardsza to wtedy auto gorzej chodzilo...zbiorniczek wyrównawczy tez wymieniony bo pękł...tylko ta woda ubywajaca....i gdy rury twardsze to wtedy nieraz obroty sie wachna... to tak samo w starym silniku jak i nowym...
 
     
ryjek 


Model Samochodu: Chevrolet Aveo
Pomógł: 6 razy
Wiek: 37
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 723
Skąd: Czerwionka-Leszczyny
Poziom: 24
HP: 13/1353
 1%
MP: 646/646
 100%
EXP: 25/68
 36%
Wysłany: 2012-10-20, 22:46   

jakoś mało zrobiłeś na starym silniku na LPG,ogólnie to 300tyś robią na LPG od nowości,a ty zrobiłeś tylko 100 tyś?
_________________
aveo sedan 1.4 SOHC
Opel tigra 1.6 16v
aveo hatchback 1.2 SOHC-ojca

 
     
Tadol 

Model Samochodu: Lacetti 1.6
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 38
Skąd: Ząbki
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 11/11
 100%
Wysłany: 2012-10-21, 07:55   

ja kupilem go gdy mial 90 tys na benzynie i wlozylem gaz i jezdzilem do 280 tys.... ale przeciesz w tym problem...

[ Dodano: |21 Paź 2012|, o 18:03 ]
jakies pomysły jeszcze?:)))

[ Dodano: |31 Paź 2012|, o 19:56 ]
wode brał przez przepustnice i wsi szlo do silnika i tak mi jeden silnik zalal na szczescie znalazlem przyczyne i teraz chodzi wsio dobrze :)))
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: