Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Kilka pyta? odno?nie Captivy
Autor Wiadomość
boruc007 
mgr inż

Model Samochodu: captiva
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 2
Skąd: warszawa
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 1/9
 11%
  Wysłany: 2012-10-14, 13:14   Kilka pytań odnośnie Captivy

Witam!
Na początku chciałbym się z wami przywitać. Mam na imię Damian, pochodzę z Warszawy i dopiero zaczyna się moja przygoda z Chevroletem. Wcześniej jeździłem Peugeotami zaczynając od 307, później Partner, następnie 407 i teraz Chevrolet. Wcześniej udzielałem się sporo w Peugeot Klub Polska i myślę że na tym forum również będę mógł się podobnie udzielać.

Kilka tygodni temu kupiłem roczną Captivę w wersji LTZ z silnikem diesla o poj.2,2.
Już większość samochodu rozgryzłem, lecz nadal mam kilka nurtujących mnie rzeczy.

Pierwsza to USB ponieważ nie mogę słuchać muzyki z USB w nawi nie ma żadnych utworów.
Drugie pytanie to czy isntnieje możliwość aby po zamknięciu drzwi z pilota domykały się szyby i składały lusterka tak jak to było w P 407?
Trzecie to czy w samochodzie z 2011r nie było świateł dzennych chyba że w poz auto?

dzięki za wszystkie odpowiedzi :)

pozdrawiam
 
     
Komierowski 
Chepica

Model Samochodu: Chevrolet Epica
Pomógł: 12 razy
Wiek: 81
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 389
Skąd: Szwecja Lund
Poziom: 18
HP: 0/711
 0%
MP: 339/339
 100%
EXP: 17/45
 37%
Wysłany: 2012-10-16, 19:37   

Witaj,
Na Twoim miejscu udalbym sie do Servisu Chevy i zapytal czy jest mozliwosc przeprogramowania na taki sposob jak bys chcial.Wiele aut ma te mozliwosci lecz nie ujawnia sie tego klientowi dopiero na zyczenie i za oplata.Wszyscy chca jakos tam zyc.
Pzdr.Chepika 215.
_________________
Chepica215
 
     
boruc007 
mgr inż

Model Samochodu: captiva
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 2
Skąd: warszawa
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 1/9
 11%
Wysłany: 2012-10-18, 21:20   

a nie ma możliwości zakupu programu z kablem do podpięcia pod komputer tak jak robiłem to w Peugeotach bez potrzeby w serwisie?
 
     
Komierowski 
Chepica

Model Samochodu: Chevrolet Epica
Pomógł: 12 razy
Wiek: 81
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 389
Skąd: Szwecja Lund
Poziom: 18
HP: 0/711
 0%
MP: 339/339
 100%
EXP: 17/45
 37%
Wysłany: 2012-10-19, 07:22   

Niestety tak daleko nie umiem odpowiedziec.Obserwujac rynek Chevroleta , zauwazylem ze jest wszystko obwarowane i tylko dostep maja servisy.Malo tego niechca udzielac zadnej informacji pomocnej.Sprobuj dogadac sie z fabryka bezposrednio pytajac o ten problem.Sadze ze wiecej uzyskasz informacji niz w Europie. Wyslij email do DW w Korei.
Osobiscie juz zalatwilem jedna taka sprawe.Tylko prosza o cisze.Takze nikt sie nie chwali.
Pzdr.Chepika 215.
_________________
Chepica215
 
     
jesse 
jesse

Model Samochodu: Chevrolet Orlando
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 73
Skąd: Poznań/Koziegłowy
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 8/16
 50%
  Wysłany: 2013-03-29, 07:39   Kilka pytań o Captive 2.0D z roku 2007.

Po pierwsze chciałbym sie przywitać ze Wszystkimi. Jest to mój pierwszy post na tym forum a może nie ostatni. Jako że urodziło mi sie dziecko potrzebuje przesiąść sie z mojego SIgnuma do czegos wiekszego, szczególnie co ma większy bagażnik. A teraz do rzeczy:
Zastanawiam sie na Captivą 2.0D taką z rocznika 2007 i mam kilka pytań do użytkowników tego modelu:
1. Ile Wam palą szczególnie w mieście?
2. DPF-już ma,tak??
3. Na co zwrócić uwage przy zakupie? czy sa jakieś newralgiczne punkty, bolączki tego modelu??(ciężko cokolwiek znaleźć w necie od użytkowików)
4. Jak wygląda sprawa z naprawą tego modelu i dostępem części po ASO?
5. Jak wytrzymuje zawieszenie??(auto nie będzie używane w terenie)

Ogólnie będe wdzięczny za wszelkie pomocne informacje przed zakupowe.


Pozdrawiam
 
 
     
herman00 

Model Samochodu: Captiva 2,0D 2006
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 89
Skąd: Wawa
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 8/19
 42%
Wysłany: 2013-03-29, 11:12   

Witamy Kolegę. Pytania to temat rzeka, szczególnie spalanie. Ja mam rocznik 2006 kupiony w 2007. Przejechałem 113.000km. Po gwarancji serwisowanie tylko poza ASO. Spalanie miasto 11-13L/100km i jak ktoś powie, że mu spala mniej to dla mnie po prostu kłamie. Spalanie trasa do 90km/h około 7,5-8L/100km. Spalanie tylko autostrada 130km/h około 10-10,5L. DPF fabrycznie ma, jak zacznie przybywać oleju w silniku należy natychmiast usuwać DPF, bo jazda na oleju napędowym zmieszanym z silnikowym skończy się poważną i kosztowną awarią. Nieważne, czy DPF wypala się na trasie, w mieście lepiej czy gorzej, ważne czy nie przybywa oleju na bagnecie. Co do bolączek ważnych w dniu zakupu nie wypowiadam się, bo nie wiem jak je zdiagnozować na odległość i opisać. Jedynie doświadczony kierowca takiego skrzypowozu po przejechaniu 30-50km i porównaniu do swojego mógłby coś ocenić. Generalnie czy przyspiesza z ochotą bez świstu turbiny. Czy nie grzechocze coś na postoju i biegu jałowym a po wciśnięciu sprzęgła grzechotanie zanika, bo jeśli tak jest, to prawdopodobnie do wymiany może być komplet sprzęgła i koło dwumasowe – koszt około 6000-7000zł. Czy biegi wchodzą płynnie z pominięciem 2 która zawsze wchodzi opornie, czy nie zgrzyta coś w układzie kierowniczym, bo wtedy maglownica albo taki zestaw naprawczy do wymiany, czy nie walą łożyska przy zjeżdżaniu ślimakiem z wiaduktu (bo łożyska to duża główna bolączka – koszt 1szt. około 700zł z wymianą). Jak auto nie walone, to nie powinno być problemu. Korozja podobno tylnej klapy się pojawia, ale ja na swojej na razie nie stwierdziłem (nie wiem jak po tej zimie – jest cała w soli). Jak wspomniałem naprawy mechaniczne tylko poza ASO (elektronika niestety w ASO). Części są w miarę dostępne z prywatnego importu np. http://www.potak.com.pl/produkty.php albo http://www.jmlparts.pl/captiva-c-20_23.html i tam możesz zorientować się w cenach. Ceny nie są niskie, powiem szczerze poziom Mercedesa. Zawieszenie w miarę wytrzymuje, na razie amortyzatory mam OK., jeden na tył kosztuje 1600zł. Jeśli zadbasz o regularną wymianę łączników stabilizatorów, koszt 4szt. około 300zł z wymianą i gum w wahaczach, to skrzypowóz nie powinien skrzypieć tak bardzo i komfort jazdy będzie wyższy. Jeśli to zaniedbasz, to odgłosy dochodzące z zawieszenia spowodują szybką frustrację. Tyle mogę pomóc. Auto pakowne, wygodne, nie tak źle wyciszone, zwykle z dobrym wyposażeniem, dla rodziny super. Pozdrawiam.
 
     
motoguru 

Model Samochodu: Nie posiadam
Wiek: 34
Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 2
Skąd: Pabianice
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 1/9
 11%
Wysłany: 2013-06-22, 14:59   

Przymierzam się do kupna tego autka, nie wiem co dla kogo znaczy, że skrzypi, jakiś większy opis ? Fabrycznie skrzypiała czy może z czasem to poszło. Skrzypi zawieszenie czy wnętrze ?

Jak z wymianami oleju, rozrządu ? ( Cały czy wystarczy tylko pasek ? )

Regularna wymiana łączników stabilizatorów - co znaczy regularna ? Co tydzień, czy raz na rok wystarczy ? :)

Ogólnie przesiadam się z saaba i nie wiem jeszcze czy to dobrze czy źle.

Pozdrawiam, Sebastian
 
     
herman00 

Model Samochodu: Captiva 2,0D 2006
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 89
Skąd: Wawa
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 8/19
 42%
Wysłany: 2013-06-25, 12:53   

Witam kolejnego kolegę. Może wreszcie jak nas bedzie więcej to wymiana informacji o naszych skrzypowozach będzie intensywniejsza.
Skrzypi nie od nowości. Plastiki wewnętrzne są chyba nie najlepiej spasowane, skrzypi mi konsola środkowa pomiędzy kierowcą i pasażerem. Zawieszenie skrzypi tak jak wspomniałem jak się nie wymieni łączników co jakieś 15-20tys. km.
Rozrząd wymieniany cały co 90tys. Olej co 15-20tys. albo raz na rok, jak masz DPF nie usunięty, to trzeba kontrolować stan co miesiąc, albo po każdej dłuższej trasie 1-2tys km i jak ponad max na bagnecie to olej raczej do wymiany. Wchodzi 6L oleju (do diesla) i najlepiej jakiś 0W40; C3 - niskopopiołowy.
 
     
motoguru 

Model Samochodu: Nie posiadam
Wiek: 34
Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 2
Skąd: Pabianice
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 1/9
 11%
Wysłany: 2013-06-25, 15:09   

Kurde, nienawidzę jak mi coś w środku skrzypi ;/ a średnio mam wybór w modelu. Co 20 tysięcy to mało na dobrą sprawę. Gdzie w łodzi mi usuną DPF ? i ile to będzie kosztować ?

Kogo polecacie do części ? Głównie chodzi mi o dobre zamienniki - oryginały zazwyczaj są średniej jakości. Stosowane u mnie w saabie i wychodziłem na tym lepiej niż na częściach z Trollhättan.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: