Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: C77
2013-02-15, 20:09
Monta? LPG - kilka pyta?.
Autor Wiadomość
ryjek 


Model Samochodu: Chevrolet Aveo
Pomógł: 6 razy
Wiek: 37
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 723
Skąd: Czerwionka-Leszczyny
Poziom: 24
HP: 13/1353
 1%
MP: 646/646
 100%
EXP: 25/68
 36%
Wysłany: 2012-09-25, 17:45   

Seba montujesz LPG?
_________________
aveo sedan 1.4 SOHC
Opel tigra 1.6 16v
aveo hatchback 1.2 SOHC-ojca

 
     
user_02 
---

Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 945
Skąd: Śląsk
Poziom: 27
HP: 17/1795
 1%
MP: 857/857
 100%
EXP: 28/83
 33%
Wysłany: 2012-09-25, 18:26   

ryjek napisał/a:
Seba montujesz LPG?

Tak, :mrgreen:
_________________
Tworzymy nową przyszłość :)
 
     
esjot
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2012-09-30, 18:31   

Może trochę późno, ale teraz dopiero zrobiłem zdjęcia.
Może pomoże w wyborze miejsca wyłącznika

Ostatnio zmieniony przez esjot 2013-02-16, 00:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
skull 
murgrabia


Model Samochodu: Chevrolet Lacetti 1.6 SW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 192
Skąd: Ostrołęka
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 25/27
 92%
Wysłany: 2012-09-30, 21:38   

i ja zgodnie z obietnicą daje zdjęcia:


_________________
a kuku
 
     
user_02 
---

Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 945
Skąd: Śląsk
Poziom: 27
HP: 17/1795
 1%
MP: 857/857
 100%
EXP: 28/83
 33%
Wysłany: 2012-10-01, 09:31   

Dzięki, wam za zdjęcia, teraz widzę jak to wygląda w lacetti.
Bardziej podoba mi się miejsce zamontowania u kol. skull, ale bez tej "podkładki", zapytam gazowników czy zamontowaliby tam.
_________________
Tworzymy nową przyszłość :)
 
     
skull 
murgrabia


Model Samochodu: Chevrolet Lacetti 1.6 SW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 192
Skąd: Ostrołęka
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 25/27
 92%
Wysłany: 2012-10-01, 09:38   

ja miałem podobnie jak u kol. esjot, tyle że ciutkę niżej - jeszcze na szarym plastiku - razem ze zmianą podłokietnika pozbyłem się i dziury. Co do podkładki - no może nie jest najszczególniejsza - ale na tym foto gorzej wyszła niż w rzeczywistości - za dużo kurzu.
Jest większa od wskaźnika - ale dokładnie zasłania te podłużne otwory pod.
_________________
a kuku
 
     
user_02 
---

Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 945
Skąd: Śląsk
Poziom: 27
HP: 17/1795
 1%
MP: 857/857
 100%
EXP: 28/83
 33%
Wysłany: 2012-10-04, 19:46   

Auto zagazowane, przełącznik w miejscu tej "kratki", foto (niestety robione telefonem podczas jazdy i na szybko):



I tutaj zdjęcia innych podzespołów(niestety również robione telefonem):



Reduktor znajduje się pod akumulatorem, trochę zastanawiam się czy tam nie będzie za zimno :-|


Wtryskiwacze są przykręcone do pokrywy zaworów, ale tylko do jednego punktu (więc lekko się ruszają, jak będę miał czas to zobaczę czy nie da rady tego przykręcić trochę lepiej, a jeśli się nie da to powiem im żeby dali dłuższy płaskownik, żeby złapał drugi otwór), i jeśli miałbym jednym słowem skomentować tą instalację to nazwałbym to "trytytka" :-D , masę opasek które trzymają węże (ale to jest na plus, bo wszystko stabilnie się trzyma.

Za jakieś 2 tygodnie będę miał wolny weekend więc porobię lepsze foty i wrzucę na forum.
_________________
Tworzymy nową przyszłość :)
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2012-10-04, 22:13   

SebaSRS napisał/a:
Reduktor znajduje się pod akumulatorem, trochę zastanawiam się czy tam nie będzie za zimno


Nie będzie mu zimno :mrgreen: ja też mam zamontowany pod akumulatorem zresztą on jest cały czas podgrzewany małym obiegiem z układu chłodzenia.
Ostatnio zmieniony przez nieaktualne 2012-10-04, 22:19, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
user_02 
---

Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 945
Skąd: Śląsk
Poziom: 27
HP: 17/1795
 1%
MP: 857/857
 100%
EXP: 28/83
 33%
Wysłany: 2012-10-04, 22:19   

Marco napisał/a:
SebaSRS napisał/a:
Reduktor znajduje się pod akumulatorem, trochę zastanawiam się czy tam nie będzie za zimno


Nie będzie mu zimno :mrgreen: ja też mam zamontowany pod akumulatorem zresztą od jest cały czas podgrzewany małym obiegiem z układu chłodzenia.

Chodzi mi o to, że powietrze leci na niego, jakby był np. na grodzi to pęd powietrza by go tak nie "wentylował" (bo powietrze by nie leciało na niego "wprost") :-)

Ale jeśli u Ciebie działa, i nie sprawia problemów, to nie będę się czepiał ;-)
_________________
Tworzymy nową przyszłość :)
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2012-10-04, 22:20   

Z tego co widzę to nie masz zamontowanego oryginalnego filtra fazy lotnej BRC tylko jest założony zamiennik.
 
     
user_02 
---

Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 945
Skąd: Śląsk
Poziom: 27
HP: 17/1795
 1%
MP: 857/857
 100%
EXP: 28/83
 33%
Wysłany: 2012-10-04, 22:29   

Marco napisał/a:
Z tego co widzę to nie masz zamontowanego oryginalnego filtra fazy lotnej BRC tylko jest założony zamiennik.

Ten tak? :
_________________
Tworzymy nową przyszłość :)
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2012-10-04, 22:30   

Tak ten.
 
     
skull 
murgrabia


Model Samochodu: Chevrolet Lacetti 1.6 SW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 192
Skąd: Ostrołęka
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 25/27
 92%
Wysłany: 2012-10-05, 08:09   

"no i gitara" - pierwsze odczucia z jazdy na gazie ?
_________________
a kuku
 
     
esjot
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2012-10-05, 10:04   

jaką pojemność butli założył gazownik?
 
     
user_02 
---

Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 945
Skąd: Śląsk
Poziom: 27
HP: 17/1795
 1%
MP: 857/857
 100%
EXP: 28/83
 33%
Wysłany: 2012-10-16, 16:30   

skull napisał/a:
"no i gitara" - pierwsze odczucia z jazdy na gazie ?

Nie widać różnicy, "kierownicy" mówią że lekko jest słabszy na 2-ce, ale może być to powód że ostatnio jeździli mocniejszym autem.

esjot napisał/a:
jaką pojemność butli założył gazownik?

Z tego co pamiętam to 45L

Dzięki wszystkim za odpowiedzi, i za foty :-) :mrgreen:

[ Dodano: |5 Paź 2012|, o 23:41 ]
No i po pierwszych problemach:
100 km od domu zapalił się check engine :-/ Telefon do montażystów i proszę zadzwonić za 15 min, bo nie ma nikogo kto mógłby powiedzieć, w międzyczasie wiadomość do forumowego kolegi. Zadzwoniłem za 15 min. , jeśli się nic nie dzieje to jechać i przyjechać na sprawdzenie.
Po telefonie odebrałem PW od forumowego kolegi - jeśli nie jest to trwały bład to po kilku uruchomieniach powinno zgasnąć, i raczej nic groźnego.
Postój, silnik zgaszony, chcę go odpalić "bo może zgaśnie " i bingo "czek" zgasł :mrgreen:
Łącznie ponad 310km, i rezerwa gazu (mruga już od ~50km :-) )


Dzięki Marco za pomoc :-)





-------------------------------------------------------


Tak jak mówiłem wrzucam foty zamontowanej instalacji, oceniajcie i wytykajcie błędy:
a) Zbiornik:


od dołu:


b)wlew:

od wewnątrz:


c)wielozawór:



d)przełącznik:


e)listwa wtryskowa:

trzyma się na jednej śrubie, jednak jest przykręcona dość solidnie i nie rusza się:


f)parownik:




Foto całej komory silnika:



I teraz pytanie co to są za wtyczki ? (gdzieś czytałem że do diagnozowania BRC jest potrzebny interfejs i chyba jakiś map sensor, do tych dwóch są te wtyczki?):


Wtyczka nr 1:


Wtyczka nr 2:
_________________
Tworzymy nową przyszłość :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: