Przesunięty przez: C77 2013-02-15, 20:09 |
Monta? LPG - kilka pyta?. |
Autor |
Wiadomość |
ryjek
Model Samochodu: Chevrolet Aveo
Pomógł: 6 razy Wiek: 37 Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 723 Skąd: Czerwionka-Leszczyny
Poziom: 24
|
Wysłany: 2012-09-25, 17:45
|
|
|
Seba montujesz LPG? |
_________________ aveo sedan 1.4 SOHC
Opel tigra 1.6 16v
aveo hatchback 1.2 SOHC-ojca
|
|
|
|
|
user_02
---
Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 945 Skąd: Śląsk
Poziom: 27
|
Wysłany: 2012-09-25, 18:26
|
|
|
ryjek napisał/a: | Seba montujesz LPG? |
Tak, |
_________________ Tworzymy nową przyszłość |
|
|
|
|
esjot [Usunięty]
Poziom: 32
|
Wysłany: 2012-09-30, 18:31
|
|
|
Może trochę późno, ale teraz dopiero zrobiłem zdjęcia.
Może pomoże w wyborze miejsca wyłącznika
|
Ostatnio zmieniony przez esjot 2013-02-16, 00:01, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
skull
murgrabia
Model Samochodu: Chevrolet Lacetti 1.6 SW
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Sty 2011 Posty: 192 Skąd: Ostrołęka
Poziom: 12
|
Wysłany: 2012-09-30, 21:38
|
|
|
i ja zgodnie z obietnicą daje zdjęcia:
|
_________________ a kuku |
|
|
|
|
user_02
---
Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 945 Skąd: Śląsk
Poziom: 27
|
Wysłany: 2012-10-01, 09:31
|
|
|
Dzięki, wam za zdjęcia, teraz widzę jak to wygląda w lacetti.
Bardziej podoba mi się miejsce zamontowania u kol. skull, ale bez tej "podkładki", zapytam gazowników czy zamontowaliby tam. |
_________________ Tworzymy nową przyszłość |
|
|
|
|
skull
murgrabia
Model Samochodu: Chevrolet Lacetti 1.6 SW
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Sty 2011 Posty: 192 Skąd: Ostrołęka
Poziom: 12
|
Wysłany: 2012-10-01, 09:38
|
|
|
ja miałem podobnie jak u kol. esjot, tyle że ciutkę niżej - jeszcze na szarym plastiku - razem ze zmianą podłokietnika pozbyłem się i dziury. Co do podkładki - no może nie jest najszczególniejsza - ale na tym foto gorzej wyszła niż w rzeczywistości - za dużo kurzu.
Jest większa od wskaźnika - ale dokładnie zasłania te podłużne otwory pod. |
_________________ a kuku |
|
|
|
|
user_02
---
Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 945 Skąd: Śląsk
Poziom: 27
|
Wysłany: 2012-10-04, 19:46
|
|
|
Auto zagazowane, przełącznik w miejscu tej "kratki", foto (niestety robione telefonem podczas jazdy i na szybko):
I tutaj zdjęcia innych podzespołów(niestety również robione telefonem):
Reduktor znajduje się pod akumulatorem, trochę zastanawiam się czy tam nie będzie za zimno
Wtryskiwacze są przykręcone do pokrywy zaworów, ale tylko do jednego punktu (więc lekko się ruszają, jak będę miał czas to zobaczę czy nie da rady tego przykręcić trochę lepiej, a jeśli się nie da to powiem im żeby dali dłuższy płaskownik, żeby złapał drugi otwór), i jeśli miałbym jednym słowem skomentować tą instalację to nazwałbym to "trytytka" , masę opasek które trzymają węże (ale to jest na plus, bo wszystko stabilnie się trzyma.
Za jakieś 2 tygodnie będę miał wolny weekend więc porobię lepsze foty i wrzucę na forum. |
_________________ Tworzymy nową przyszłość |
|
|
|
|
nieaktualne
Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 1458 Skąd: EPA
Poziom: 32
|
Wysłany: 2012-10-04, 22:13
|
|
|
SebaSRS napisał/a: | Reduktor znajduje się pod akumulatorem, trochę zastanawiam się czy tam nie będzie za zimno |
Nie będzie mu zimno ja też mam zamontowany pod akumulatorem zresztą on jest cały czas podgrzewany małym obiegiem z układu chłodzenia. |
Ostatnio zmieniony przez nieaktualne 2012-10-04, 22:19, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
user_02
---
Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 945 Skąd: Śląsk
Poziom: 27
|
Wysłany: 2012-10-04, 22:19
|
|
|
Marco napisał/a: | SebaSRS napisał/a: | Reduktor znajduje się pod akumulatorem, trochę zastanawiam się czy tam nie będzie za zimno |
Nie będzie mu zimno ja też mam zamontowany pod akumulatorem zresztą od jest cały czas podgrzewany małym obiegiem z układu chłodzenia. |
Chodzi mi o to, że powietrze leci na niego, jakby był np. na grodzi to pęd powietrza by go tak nie "wentylował" (bo powietrze by nie leciało na niego "wprost")
Ale jeśli u Ciebie działa, i nie sprawia problemów, to nie będę się czepiał |
_________________ Tworzymy nową przyszłość |
|
|
|
|
nieaktualne
Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 1458 Skąd: EPA
Poziom: 32
|
Wysłany: 2012-10-04, 22:20
|
|
|
Z tego co widzę to nie masz zamontowanego oryginalnego filtra fazy lotnej BRC tylko jest założony zamiennik. |
|
|
|
|
user_02
---
Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 945 Skąd: Śląsk
Poziom: 27
|
Wysłany: 2012-10-04, 22:29
|
|
|
Marco napisał/a: | Z tego co widzę to nie masz zamontowanego oryginalnego filtra fazy lotnej BRC tylko jest założony zamiennik. |
Ten tak? :
|
_________________ Tworzymy nową przyszłość |
|
|
|
|
nieaktualne
Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 1458 Skąd: EPA
Poziom: 32
|
Wysłany: 2012-10-04, 22:30
|
|
|
Tak ten. |
|
|
|
|
skull
murgrabia
Model Samochodu: Chevrolet Lacetti 1.6 SW
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Sty 2011 Posty: 192 Skąd: Ostrołęka
Poziom: 12
|
Wysłany: 2012-10-05, 08:09
|
|
|
"no i gitara" - pierwsze odczucia z jazdy na gazie ? |
_________________ a kuku |
|
|
|
|
esjot [Usunięty]
Poziom: 32
|
Wysłany: 2012-10-05, 10:04
|
|
|
jaką pojemność butli założył gazownik? |
|
|
|
|
user_02
---
Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 945 Skąd: Śląsk
Poziom: 27
|
Wysłany: 2012-10-16, 16:30
|
|
|
skull napisał/a: | "no i gitara" - pierwsze odczucia z jazdy na gazie ? |
Nie widać różnicy, "kierownicy" mówią że lekko jest słabszy na 2-ce, ale może być to powód że ostatnio jeździli mocniejszym autem.
esjot napisał/a: | jaką pojemność butli założył gazownik? |
Z tego co pamiętam to 45L
Dzięki wszystkim za odpowiedzi, i za foty
[ Dodano: |5 Paź 2012|, o 23:41 ]
No i po pierwszych problemach:
100 km od domu zapalił się check engine Telefon do montażystów i proszę zadzwonić za 15 min, bo nie ma nikogo kto mógłby powiedzieć, w międzyczasie wiadomość do forumowego kolegi. Zadzwoniłem za 15 min. , jeśli się nic nie dzieje to jechać i przyjechać na sprawdzenie.
Po telefonie odebrałem PW od forumowego kolegi - jeśli nie jest to trwały bład to po kilku uruchomieniach powinno zgasnąć, i raczej nic groźnego.
Postój, silnik zgaszony, chcę go odpalić "bo może zgaśnie " i bingo "czek" zgasł
Łącznie ponad 310km, i rezerwa gazu (mruga już od ~50km )
Dzięki Marco za pomoc
-------------------------------------------------------
Tak jak mówiłem wrzucam foty zamontowanej instalacji, oceniajcie i wytykajcie błędy:
a) Zbiornik:
od dołu:
b)wlew:
od wewnątrz:
c)wielozawór:
d)przełącznik:
e)listwa wtryskowa:
trzyma się na jednej śrubie, jednak jest przykręcona dość solidnie i nie rusza się:
f)parownik:
Foto całej komory silnika:
I teraz pytanie co to są za wtyczki ? (gdzieś czytałem że do diagnozowania BRC jest potrzebny interfejs i chyba jakiś map sensor, do tych dwóch są te wtyczki?):
Wtyczka nr 1:
Wtyczka nr 2:
|
_________________ Tworzymy nową przyszłość |
|
|
|
|
|