Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: nieaktualne
2013-02-21, 15:47
Oczy tylko mnie bola po wejsciu do samochodu.
Autor Wiadomość
Komierowski 
Chepica

Model Samochodu: Chevrolet Epica
Pomógł: 12 razy
Wiek: 76
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 389
Skąd: Szwecja Lund
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 17/45
 37%
Wysłany: 2012-10-04, 18:34   Oczy tylko mnie bola po wejsciu do samochodu.

Czy to jest problem zwiazany z bakteriami co sa w AC. Wrtyskiwalem rozne oczyszczacze do calej drogi powietrznej i tylko troche pomaga,Co nalezy zrobic?
Filtr powietrza do Coupe zmienilem bylo okey dwa dni i pozniej to samo.Dokladnie wyczyscilem caly srodek auta odkurzony pomoglo na dwa dni.Nie wiem co robic dalej.
Czy ktos sie zpotkal z tym zjawiskiem?
Pzdr.Chepicka 215
_________________
Chepica215
 
     
user_02 
---

Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 945
Skąd: Śląsk
Poziom: 27
HP: 35/1795
 2%
MP: 857/857
 100%
EXP: 28/83
 33%
Wysłany: 2012-10-04, 18:56   

A nie czuć czegoś (płyn chłodniczy - glikol), może nagrzewnica puszcza i płyn czuć ?
_________________
Tworzymy nową przyszłość :)
 
     
Komierowski 
Chepica

Model Samochodu: Chevrolet Epica
Pomógł: 12 razy
Wiek: 76
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 389
Skąd: Szwecja Lund
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 17/45
 37%
Wysłany: 2012-10-05, 06:21   

Witaj,
Sprawdzalem i odrazu mialem takie same podejrzenie ale niestety nie,Plynu wogole nie ubywa.Przed paropma zmienlem gdyz ubylo juz 5 lat,plyn jest czerwony ten do silnikow aluminiowych.Dokonalem zmiany paskow i kol sprawdzielm dokladnie pompe wody suchutka niema zadnych przeciekow.Wczoraj jesz<cze wtrysnolem specjalny oczyszczacz do systemow AC.We wszystkie kanaly i nawet do filtra Coupe.dzisiaj zobacze jak to wyglada najwyzej zamowie nowy filtr i wymienie gdzy po przejechaniu 5 tyskm wygladal juz na bardzo szary.
Dzieki za odpowiedz.
Pzdr.Chepica 215
_________________
Chepica215
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 110/2753
 4%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2012-10-05, 11:22   

Komierowski, jedź na ozonowanie bo psikanie Ci już nic nie da. Trzeba się też przyjrzeć dokładnie w parownik klimatyzacji bo sama wymiana filtra nie pomoże.
 
     
skull 
murgrabia


Model Samochodu: Chevrolet Lacetti 1.6 SW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 192
Skąd: Ostrołęka
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 25/27
 92%
Wysłany: 2012-10-05, 12:48   

Komierowski, od dawna masz tą Chepicę ?
_________________
a kuku
 
     
Komierowski 
Chepica

Model Samochodu: Chevrolet Epica
Pomógł: 12 razy
Wiek: 76
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 389
Skąd: Szwecja Lund
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 17/45
 37%
Wysłany: 2012-10-05, 19:06   

Od lipca tego roku.Przejechalem juz okolo 8kkm czyli zbliza sie do 90kkm.
Jezdze bardzo duzo dziennie okolo od 200 do 400km.Chodzi swietnie ekonomiczna srednio pali 6.5 do 7.0 l. Autostrada szosa miasto.Nie przekraczam 2000obr, automat.Na szostym biegu lece troche wiecej.Kto wykonuje takie uslugi w Warszawie.Bede za pare dni wPolsce.
Unas tutaj to sobie licza majatek za taka operacje.Ludzie kupuja wszystko nowe a nie czyyszcza stare gdyz to drozej wypada. Slyszalem ze w Polsce ta usluga jest rozwinieta do perfekcji,to dlaczego nie skorzystac.
Pzdr.Chepika 215
P.S Jako ciekawostka przed kupnem samochod stal jeden rok gdyz sprzedawca nie mogl znalesc chetnego.Byc moze zagniezdzily sie na dobre rozne plesniei bakterie i ja cierpie.
Po wczorajszym psikaniu jedna godzine bylo znosnie ale pozniéj tosamo.
_________________
Chepica215
 
     
skull 
murgrabia


Model Samochodu: Chevrolet Lacetti 1.6 SW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 192
Skąd: Ostrołęka
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 25/27
 92%
Wysłany: 2012-10-05, 20:20   

no właśnie ...

nie chciałbym cię straszyć, ale są smordy wręcz nie do usunięcia po "nieciekawych" zdarzeniach - np. któś umarł w samochodzie.

Wersja lżejsza - podobno jak się jajo rozleje (albo coś jajopodobnego) też nie można się pozbyć smrodu.
_________________
a kuku
 
     
Komierowski 
Chepica

Model Samochodu: Chevrolet Epica
Pomógł: 12 razy
Wiek: 76
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 389
Skąd: Szwecja Lund
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 17/45
 37%
Wysłany: 2012-10-13, 09:21   

Postanowilem wrocic do punktu wyjsciowego.Wjalem filtr kabinowy.Byl koloru szarego,prawie ciemny.Kompresorem oczyscilem .Filtr zawieral wiele partykli roznych mineralow ,pyl blyszczacy w sloncu.Cala instalacja nim zanieczyszczona.Wydmuchalem do srodka do momentu az zaczelo isc powietrze czyste.Efekt przestalo mnie nawalac oczy.Filtr Purolator zakupiony w Francji.Czy to jakas podruba on nie zatrzymywal wogole pylu.
Po wyczyszczeniu i odkazeniu dokonalem usprawnienia.Na fitr dokleilem specjalna mase fitrowa ktora sie tutaj uzywa do fitrow mieszkanionywch.jest niesamowicie skuteczne.
Narazie dziala.
Pzdr.Chepika 215
P.S Niby czyste powietrze a zawiera tyle pylow ze az strach.

[ Dodano: |20 Paź 2012|, o 20:32 ]
Koledzy podpowiedzieli ze jest nowy srodek do czyszczenia ukladow AC.
Sonax.Stawiasz na ziemi za fotelami maly pojemnik z sprejem i nastepnie sie przygotowuje auto do odkarzania,po odkurzeniu wyczyszczeniu lub wymianie filtra,zamykamy dostep powietrza z zewnatrz czyli ustawiamy nasza klimatyzacje na obieg wenwetrzny.nastawia sie na zimno max i pelny gaz wentylatorow, przy silniku wlaczonym.Przed opuszczeniem obowiazkowym auta naciskamy ten sprej.ma takie zmyslny zawor ze trzyma caly czas do oproznienia flaszki.Zamykamy dzrwi i 15minut musi to chodzic.Flaszka sie oproznia po 5minutach.Pozniej jest krazenie wenetrzne.po 15minutach otwieramy drzwi gasimy silnik i wietrzymy tez okolo 10minut do usuniecia tego srodka z kabiny.Srodek zabija do 99,9%
wszystkich bakteri.Jest caly system odkarzony.Wszystkie zapachy znikaja.Czuje sie jak w szpitalu,sterylnie.Udalo sie .
Flaszka to markiSonax do odkaraznia AC systemow.Koszt wysoki okolo 15€.
Pzdr.Chepika 215.
_________________
Chepica215
 
     
michal2209 

Model Samochodu: Epica 2007 LT 2.0 D Automat
Dołączył: 30 Cze 2014
Posty: 25
Skąd: Ząbki
Poziom: 3
HP: 0/44
 0%
MP: 21/21
 100%
EXP: 7/9
 77%
Wysłany: 2014-07-11, 11:18   

Komierowski napisał/a:
...Na szostym biegu lece troche wiecej....

Masz na myśli wsteczny? A może grzebałeś coś w skrzyni. Ja mam w swoim dieselku 5 biegów. :]
Pozdrawiam.
 
     
Komierowski 
Chepica

Model Samochodu: Chevrolet Epica
Pomógł: 12 razy
Wiek: 76
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 389
Skąd: Szwecja Lund
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 17/45
 37%
Wysłany: 2014-07-11, 16:22   

Wpisales sie w innym temacie Michale.
odpowiedziec mozna zawsze.Moja wersja ma 6 biegowa skrzynie. Hydromatic plus sekwencja.Ta wersja miala montowane skrzynie 6biegowe od roku 2007 .Tzw Epica z najwyzszej polki.Sa zamontowane wszystkie systemy trakcyjne jakie dotad wymyslil czlowiek.Skory,kola 17cali
Zupelnie inny silnik diesla.Po prostu ISUZU z Turbo doladowaniem . Cala Azja jezdzi na tych silnikach.Produkcja roczna okolo 16mln sztuk.Japonski z ciezarowki.Jest potwornie zrywny.Zostal przebudowany i dopasowany do samochodu osobowego.Oczywiscie to wykonala fabryka.Ten silnik zostal pozniej montowany na stale w Epice ale od roku 2009.
Tez tylko w modelach z najwyzszej polki.
Pzdr.Chepicka 215.
_________________
Chepica215
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: