Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: C77
2013-06-15, 00:20
Usunięcie filtra DPF
Autor Wiadomość
adrian0311 
Adi

Model Samochodu: Chevrolet Cruze
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 104
Skąd: Rybnik
Poziom: 9
HP: 0/193
 0%
MP: 92/92
 100%
EXP: 4/20
 20%
Wysłany: 2012-03-13, 15:44   Usunięcie filtra DPF

Dobija mnie ten fakt.. koledzy czy u was też filtr wypala się często właśnie tuż po tym jak przyjdziecie z trasy?? dziś byłem na trasie jakieś 80 km w jedną stronę i spowrotem po trasie podjeżdżam pod garaż a tutaj wentylator się załączył i wgl zaczyna wypalać się filtr... to jest irytujące.. już kilka razy tak się zdarzyło że filtr nie wypalił się tak jak powinien podczas trasy tylko jak po trasie przyjeżdżam pod garaż wtedy zaczyna się wypalać... czy u was też takie coś ma miejsce??? Mam już dość DPF! chcę się go pozbyć.
_________________
Chevy Cruze 2.0 125KM LS+ ;)
 
 
     
Redskull 
Nadszyszkownik

Model Samochodu: Cytryna C8
Wiek: 37
Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 29
Skąd: Podkarpacie
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 2/11
 18%
Wysłany: 2012-03-13, 19:34   

No to nic tylko czekać na koniec gwarancji...wypierniczyć FAPa (DPF) oraz EGR...Zamontować większą dmuchawkę i robić wirusa na 220KM....
 
     
adrian0311 
Adi

Model Samochodu: Chevrolet Cruze
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 104
Skąd: Rybnik
Poziom: 9
HP: 0/193
 0%
MP: 92/92
 100%
EXP: 4/20
 20%
Wysłany: 2012-03-13, 20:58   

Redskull nad tym się poważnie zastanawiam jak się skoczy gwarancja to wytnę to i emulator wstawię niech komputer widzi że wszystko jest w porządku...
_________________
Chevy Cruze 2.0 125KM LS+ ;)
 
 
     
Redskull 
Nadszyszkownik

Model Samochodu: Cytryna C8
Wiek: 37
Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 29
Skąd: Podkarpacie
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 2/11
 18%
Wysłany: 2012-03-14, 19:31   

Dlatego nigdy nie kupię diesla...a jeśli już to tylko po to żeby w nim dłubać. Więc używkę podatną na modyfikacje :D Nie wiem jak sie tuninguja te 2.0 163KM. Podejrzewam, że jakiś fajny virus + FMIC + wydech + dolot + dmuchawa + wywalenie EGR i DPF i spox 260KM można wpinać :D
 
     
Redskull 
Nadszyszkownik

Model Samochodu: Cytryna C8
Wiek: 37
Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 29
Skąd: Podkarpacie
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 2/11
 18%
Wysłany: 2012-03-20, 19:39   

adrian0311 napisał/a:
Redskull nad tym się poważnie zastanawiam jak się skoczy gwarancja to wytnę to i emulator wstawię niech komputer widzi że wszystko jest w porządku...



EmluGator :P heheh chłopaku wywal DPF`a w diabły i EGR przy okazji też. Wgraj nowego virusa ze strojeniem na hamowni. Zobaczysz wtedy co potrafi nowoczesny diesel :D

Acha i nie daj się naciąć na płacenie za wycięcie filtra. DPF jest wart 1000-1500zł :D
 
     
adrian0311 
Adi

Model Samochodu: Chevrolet Cruze
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 104
Skąd: Rybnik
Poziom: 9
HP: 0/193
 0%
MP: 92/92
 100%
EXP: 4/20
 20%
Wysłany: 2012-03-21, 16:23   

Wiem wiem że DPF droższy od katalizatorów itp. aaaa w emulgatorze literówka przepraszam;P heh tam wcześniej też skoczy zamiast skończy ;P nie zauważyłem bo przeważnie wpadam tylko na chwilę na forum na szybko coś piszę no i tak wychodzi;P a poprawną polszczyznę trzeba szanować heh
_________________
Chevy Cruze 2.0 125KM LS+ ;)
 
 
     
Redskull 
Nadszyszkownik

Model Samochodu: Cytryna C8
Wiek: 37
Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 29
Skąd: Podkarpacie
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 2/11
 18%
Wysłany: 2012-03-22, 18:48   

adrian0311 napisał/a:
Wiem wiem że DPF droższy od katalizatorów itp. aaaa w emulgatorze literówka przepraszam;P heh tam wcześniej też skoczy zamiast skończy ;P nie zauważyłem bo przeważnie wpadam tylko na chwilę na forum na szybko coś piszę no i tak wychodzi;P a poprawną polszczyznę trzeba szanować heh


Napisałeś dobrze :D emulGator to środek do zagęszczania używany w spożywce :D A tak na poważnie to koncern PSA jako jedyny dobrze rozwiązał problem FAP/DPF. W zbiorniku paliwa znajduje się dodatkowa pomkpa, która pobiera płyn katalityczny przy każdym tankowaniu auta. Płyn powoduje mniejsze osadzanie się sadzy i wypalanie filtra. Wypalanie nie odbywa się poprzez dodatkowe dawki paliwa, więc nic nie ścieka do miski olejowej.

Fakt, że ELOYS (płyn o którym mówiłem) Kosztuje 700 zł za 5 litrów, ale wystarcza na 100 tyś km.
 
     
tomi333 

Model Samochodu: Cruze 2.0 VDCI 163KM LTZ Rocznik 2011
Pomógł: 3 razy
Wiek: 48
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 98
Skąd: łódzkie
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 17/19
 89%
Wysłany: 2012-11-13, 11:30   Wywaliłem DPF-a Cruze

Nareszcie!
Filtr DPF wywalony!

Spalanie spadło z 6.7 do 5.5 w trasie przy dynamicznej jeździe, oleju w silniku nie przybywa. Za to moc podskoczyła o 10 kucyków. Jupi!!!!!
_________________
tomi333
 
     
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 53
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 104/3484
 3%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
Wysłany: 2012-11-13, 11:33   

tomi333 napisał/a:
Nareszcie!
Filtr wywalony! Spalanie spadło z 6.7 do 5.5 w trasie przy dynamicznej jeździe, oleju w silniku nie przybywa. Za to moc podskoczyła o 10 kucyków. Jupi!!!!!



Dobra, kto ci to zrobił. Podaj firmę i koszty. I jestem tam juz jutro.
 
     
tomi333 

Model Samochodu: Cruze 2.0 VDCI 163KM LTZ Rocznik 2011
Pomógł: 3 razy
Wiek: 48
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 98
Skąd: łódzkie
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 17/19
 89%
Wysłany: 2012-11-13, 11:36   

Jestem podobno pierwszy w Polsce który wywalił DPF-a z tego modelu Cruza. Fakt ze 2 miesiące miałem samochód unieruchomiony ale to przez to że program był pisany od podstaw. Robiłem to W Krakowie w V-tech-ku. Także polecam. Teraz jazda to inna bajka. Cena hmmm, nie było mało ale trza sie dogadać osobiście
_________________
tomi333
 
     
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 53
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 104/3484
 3%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
Wysłany: 2012-11-13, 11:38   

tomi333 napisał/a:
Jestem podobno pierwszy w Polsce który wywalił DPF-a z tego modelu Cruza. Fakt ze 2 miesiące miałem samochód unieruchomiony ale to przez to że program był pisany od podstaw. Robiłem to W Krakowie w V-tech-ku. Także polecam. Teraz jazda to inna bajka. Cena hmmm, nie było mało ale trza sie dogadać osobiście


a cena?
 
     
tomi333 

Model Samochodu: Cruze 2.0 VDCI 163KM LTZ Rocznik 2011
Pomógł: 3 razy
Wiek: 48
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 98
Skąd: łódzkie
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 17/19
 89%
Wysłany: 2012-11-13, 11:41   

koło 3.5 tysiaczy..... z kosztami przejazdu i wycięciem tego dziadostwa w zakładzie etc. Trza negocjować
_________________
tomi333
Ostatnio zmieniony przez tomi333 2012-11-13, 12:15, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 53
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 104/3484
 3%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
Wysłany: 2012-11-13, 11:54   

tomi333 napisał/a:
koło 3.5 tysiaczy.....


:shock: pogieło ich?!!! 60000 km zeby to odrobic!!
 
     
mario78 
BLACK ROOF


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 1104
Skąd: Białystok
Poziom: 29
HP: 42/2142
 2%
MP: 1022/1022
 100%
EXP: 17/94
 18%
Wysłany: 2012-11-13, 14:51   

tomi333 napisał/a:
Jestem podobno pierwszy w Polsce który wywalił DPF-a z tego modelu Cruza. Fakt ze 2 miesiące miałem samochód unieruchomiony ale to przez to że program był pisany od podstaw. Robiłem to W Krakowie w V-tech-ku. Także polecam. Teraz jazda to inna bajka.


Ta zwyżka 10KM to przez nowy program, czy dzięki samemu wywaleniu DPF? Czyli teraz Twój cruze ma 173KM? A jak wrażenia z jazdy, czuć że autko lepiej się zbiera? Masz może wykres z hamowni przed i po wycięciu DPF?
 
     
tomi333 

Model Samochodu: Cruze 2.0 VDCI 163KM LTZ Rocznik 2011
Pomógł: 3 razy
Wiek: 48
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 98
Skąd: łódzkie
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 17/19
 89%
Wysłany: 2012-11-13, 20:22   

Nie jestem pewien czy przyrost mocy jest tylko po wycięciu filtra czy był też przerabiany program. W tej firmie mówili że najpierw zaktualizowali sterownik a potem poprawili program, żeby nie wypalał filtra. Filtr wcześniej został wycięty. W każdym razie nie było mowy o podnoszeniu mocy za pomocą chiptuningu. Wcześniej nie robiłem pomiaru mocy, więc nie wiem ile autko miało kuców przed wycięciem filtra. Teraz przyrost mocy czuć, silnik lepiej sie kręci do wyższych obrotów a turbinka szybciej wstaje. Co do wykresu to na razie nie mam możliwości wstawienia, postaram sie wstawić skan jak najszybciej.
Generalnie wygląda to tak:
max moc 178 KM prz 3720 obr
407 Nm przy 2500 obr ale już 320 przy 1600 obr.
Wiec jest nieźle :-)
_________________
tomi333
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: