Płyn do chłodnicy |
Autor |
Wiadomość |
CINEKUS77
Model Samochodu: CHEVROLET LACETTI
Wiek: 46 Dołączył: 05 Cze 2011 Posty: 38 Skąd: WĄBRZEŹNO
Poziom: 4
|
Wysłany: 2012-02-20, 13:43 Płyn do chłodnicy
|
|
|
Witam mam pytanie ostatnio dolałem płynu do zbiorniczka na maksa przejechałem wczoraj około 350 km dziś zajrzałem i okazało się że płynu jest mniej niż minimum, czy ktoś się spotkał z tym, zaznaczę że non stop grzałem siebie w środku czy w zimie faktycznie Chevi połyka tyle płynu po trasie ?
czy to jest pierwsza oznaka że gdzieś mi ucieka płyn i muszę zacząć szukać dziurki, a może najpierw spróbować dolać specyfiku co zakleja podobno nie wielkie dziury?
z góry dzięki za odpowiedz na moje pytania
pozdrawiam |
|
|
|
|
JMLPARTS
Części Chevrolet
Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 11 razy Dołączył: 14 Lut 2012 Posty: 87 Skąd: Łódź
Poziom: 8
|
Wysłany: 2012-02-20, 19:45
|
|
|
obawiam się że raczej gdzieś gubisz płyn, ale jest masa przyczyn ubywającego płynu |
_________________ Części Chevrolet tel. 509 542 101 |
|
|
|
|
user_02
---
Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 945 Skąd: Śląsk
Poziom: 27
|
Wysłany: 2012-02-20, 21:15
|
|
|
Oleju nie przybywa?
Na powierzchni płynu nie widać jakiś "oczek"?
Płyn nie "gazuje" podczas pracy silnika?
Najlepiej postaw w garażu lub podłóż coś pod komorę silnikową (karton), i po dniu-dwóch sprawdź gdzie jest wyciek.
Do nagrzewnicy najłatwiej dostać się, po zdemontowaniu filtra kabinowego i w tej szczelinie po lewej stronie da się palcami "wyczuć" żeberka nagrzewnicy. |
_________________ Tworzymy nową przyszłość |
|
|
|
|
CINEKUS77
Model Samochodu: CHEVROLET LACETTI
Wiek: 46 Dołączył: 05 Cze 2011 Posty: 38 Skąd: WĄBRZEŹNO
Poziom: 4
|
Wysłany: 2012-02-21, 18:44
|
|
|
no wstawie go do garażu
oleju nie przybywa
co mam rozumieć nie "gazuje" w czasie pracy silnika znaczy czy co czy nie syczy z pod kurka
i tam do nagrzewnicy po co mam sięgać
bo tego nie kumam
pozdro |
|
|
|
|
user_02
---
Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 945 Skąd: Śląsk
Poziom: 27
|
Wysłany: 2012-02-21, 18:59
|
|
|
CINEKUS77 napisał/a: |
co mam rozumieć nie "gazuje" w czasie pracy silnika znaczy czy co czy nie syczy z pod kurka |
Bąbelki powietrza, które dostaja się do układu chłodzenia przez wypaloną UPG.
To coś jak gotowanie wody, tylko w mniejszej skali. Ale jeśli mówisz że nie przybywa oleju to raczej można by wykluczyć wywaloną uszczelkę pod głowicą
CINEKUS77 napisał/a: | i tam do nagrzewnicy po co mam sięgać |
Z pośpiechu nie napisałem , możesz tam sprawdzić czy nie "rozciekła" się nagrzewnica. |
_________________ Tworzymy nową przyszłość |
|
|
|
|
nieaktualne
Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 1458 Skąd: EPA
Poziom: 32
|
Wysłany: 2012-02-21, 19:23
|
|
|
Jak nagrzewnica się poci to czuć płynem wewnątrz auta podczas włączonego ogrzewania. |
|
|
|
|
CINEKUS77
Model Samochodu: CHEVROLET LACETTI
Wiek: 46 Dołączył: 05 Cze 2011 Posty: 38 Skąd: WĄBRZEŹNO
Poziom: 4
|
Wysłany: 2012-02-21, 19:49
|
|
|
a to nie czuje płynu w środku auta, ale sprawdzę czy się nie poci włożę tam rękę
[ Dodano: 2012-02-21, 20:07 ]
sorki za upierdliwość ale w necie nie mogę rozkminić co to jest UPG ? |
|
|
|
|
nieaktualne
Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 1458 Skąd: EPA
Poziom: 32
|
Wysłany: 2012-02-21, 20:30
|
|
|
CINEKUS77 napisał/a: | sorki za upierdliwość ale w necie nie mogę rozkminić co to jest UPG ? |
Uszczelka pod głowicą. |
|
|
|
|
CINEKUS77
Model Samochodu: CHEVROLET LACETTI
Wiek: 46 Dołączył: 05 Cze 2011 Posty: 38 Skąd: WĄBRZEŹNO
Poziom: 4
|
Wysłany: 2012-02-24, 17:20
|
|
|
Znalazłem puściła obejma na wężu, ,który tak mi się wydaje wchodzi do nagrzewnicy ale najważniejsze że zrobione.
pozdrawiam |
|
|
|
|
iskat1973
Model Samochodu: Chevrolet Nubira 1,8
Wiek: 51 Dołączył: 02 Sie 2010 Posty: 180 Skąd: Wawa
Poziom: 12
|
Wysłany: 2013-03-10, 21:48
|
|
|
Podrzucę tutaj pytanko: czy temp płynu ok. 75-77 st.C w nubirze 1,8 tj. pośrodku 2 i 3 krechy na wskaźniku temp jest prawidłowa przy temp zewn 0,-3 st.C ??? Auto po ok 3 km po odpaleniu skoro świt jak zaczynam pracę dochodzi do tej temp i trzyma cały dzień podaną temp. Nie powinna być wyższa ?? |
_________________ Taksówkarz z Warszawy |
|
|
|
|
orzech
Model Samochodu: Lacetti 1.6 2006
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 19 Gru 2012 Posty: 183 Skąd: Olkusz
Poziom: 12
|
Wysłany: 2013-03-10, 21:59
|
|
|
U mnie w lacetti też tak jest, w innym laćku też tak widziałem więc tak chyba ma być i wszystko ok. |
_________________ |
|
|
|
|
user_02
---
Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 945 Skąd: Śląsk
Poziom: 27
|
Wysłany: 2013-03-11, 21:18
|
|
|
iskat1973 napisał/a: | Podrzucę tutaj pytanko: czy temp płynu ok. 75-77 st.C w nubirze 1,8 tj. pośrodku 2 i 3 krechy na wskaźniku temp jest prawidłowa przy temp zewn 0,-3 st.C ??? Auto po ok 3 km po odpaleniu skoro świt jak zaczynam pracę dochodzi do tej temp i trzyma cały dzień podaną temp. Nie powinna być wyższa ?? |
Tak, u nas jest taki prawie pion (delikatnie pochylona w lewo). |
_________________ Tworzymy nową przyszłość |
|
|
|
|
iskat1973
Model Samochodu: Chevrolet Nubira 1,8
Wiek: 51 Dołączył: 02 Sie 2010 Posty: 180 Skąd: Wawa
Poziom: 12
|
Wysłany: 2013-03-11, 22:05
|
|
|
U mnie nie ma pionu a wskazówka pochylona znacznie na lewo. Tj.środek miedzy 2 i 3 kreską.
Jako ze wskaźnik wyskalowany jest w zakresie 50-125 st C to wychodzi ok 77 st C. Myśle ze powinno być właśnie bliżej pionu wskazówka tj pow. 85 st C. |
_________________ Taksówkarz z Warszawy |
|
|
|
|
user_02
---
Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 945 Skąd: Śląsk
Poziom: 27
|
Wysłany: 2013-03-11, 23:10
|
|
|
iskat1973, Czyli tak:
? To jest zdjęcie z 1,8
Tutaj temat na innym forum w sprawie temperatury - >KLIK< |
_________________ Tworzymy nową przyszłość |
|
|
|
|
upel
Model Samochodu: AVEO sedan, rok 2008, poj. 1.2
Wiek: 40 Dołączył: 27 Lis 2013 Posty: 3 Skąd: okolice Warszawy
Poziom: 1
|
Wysłany: 2013-11-27, 12:03
|
|
|
A czy ktoś wie co dolać do układu chłodniczego? w sensie jaki płyn? Bo mam trochę mało, a nie wiem szczerze co tam jest... Płyn jest różowy... Czy to jest coś na zasadzie tych koncentratów płynu chłodniczego? |
_________________ Znalazłeś rozwiązanie problemu??? Napisz na Forum. |
|
|
|
|
|