Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Zakup chevroleta z gwrancj? G2
Autor Wiadomość
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2011-10-05, 20:01   

SebaSRS napisał/a:
Jeśli chcesz zagazować to najlepszym wyjściem będzie 1.8, bo wiadomo troszkę kucyków przy LPG umyka.


Obecnie dobra i dobrze wyregulowana sekwencja nie robi żadnej różnicy w kucykach pomiędzy zasilaniem benzynowym. Ja bynajmniej u siebie jej nie widzę.
 
     
Krzysiek36 

Model Samochodu: Matiz 0,8l 2001rok
Wiek: 48
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 13
Skąd: Obornikie Śląskie
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 3/8
 37%
Wysłany: 2011-10-05, 22:12   

to wiem mam BRC u siebie w omedze i wiem jak taka sekwencja pracuje , zero regulacji i żadnych problemów. Co do silnika to czytałem że minimum 1,6 ale najlepiej 1,8 . Są ładne sedany z tym silnikiem. Na pewno nie będzie to wygoda i komfort omegi ale cóż omegi się po woli kończą a dobry egzemplarz jest na prawdę ciężko znaleźć .
Chevrolet podoba mi się jest nie drogi i to też niby GM .
Z autami z koncernu koreańskiego mam same też dobre skojarzenia. Żona ma matiza zero problemów i takie części i prosta naprawa. Dużo też jeździłem lanosem i też nie można było nic złego powiedzieć.
 
     
skull 
murgrabia


Model Samochodu: Chevrolet Lacetti 1.6 SW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 192
Skąd: Ostrołęka
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 25/27
 92%
Wysłany: 2011-10-06, 08:33   

Marco napisał/a:
SebaSRS napisał/a:
Jeśli chcesz zagazować to najlepszym wyjściem będzie 1.8, bo wiadomo troszkę kucyków przy LPG umyka.


Obecnie dobra i dobrze wyregulowana sekwencja nie robi żadnej różnicy w kucykach pomiędzy zasilaniem benzynowym. Ja bynajmniej u siebie jej nie widzę.


Nie zmniejszyła Ci się prędkość maksymalna ? Bo te konie dopiero czuć przy prędkościach wyższych niż sto (np. wyprzedzanie). Fakt że masz mniejszą i lżejszą budę - ale na wysokich obrotach powinno się to jednak czuć.
U mnie w kombi 1.6 BRC - 180 km/h to już praktycznie graniczna prędkość (licznikowo), na benie jechałem już ponad 190 i gdyby facet wcześniej zjechał mi z pasa może dociągnąłbym do tych 200, a tak musiałem hamować.
Jeszcze jedna rzecz - instalacja LPG to dodatkowe ponad 50 kg i drugi zbiornik! To też nie wpływa dobrze na osiągi.
_________________
a kuku
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: