Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/


Znalezionych wyników: 2
Forum Chevrolet Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Problem z TurboDog.exe
Mrroot

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 7186

PostForum: CarAudio   Wysłany: 2013-05-13, 18:40   Temat: Problem z TurboDog.exe
Moim zdaniem to nie taka prosta sprawa, trzeba by bylo sciagnac caly soft na kompa i go przerobic. Ikonka NAVI ekranu glownego odwoluje sie do odpalenia konkretnego pliku. Ale poddales mi pomysl. Moze bedzie mozliwe odpalenie jakiejs innej nawigacji zainstalowanej na karcie SD... Problem bedzie z uruchamianiem bo trzeba go bedzie uruchamiac przez wejscie w ekran Windowsowy i dopiero odpalanie z katalogu.

To sa wlasnie te problemy o jakich mowie. Nie jestem informatykiem z zawodu i nie zajmuje sie takimi rzeczami na co dzien. A tez nie chce aby przez moja zabawe wywalic caly system bez posiadania calosci oprogramowania instalacyjnego Chevroleta jako backapu jak bym cos totalnie zepsul :)
  Temat: Problem z TurboDog.exe
Mrroot

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 7186

PostForum: CarAudio   Wysłany: 2013-05-12, 19:47   Temat: Problem z TurboDog.exe
Jak niektorzy z Was wiedza urzadzenie ekranu multimedialnego w Captivie oparte jest na starym Windows CE. Kazda funkcja jak komputer pokladowy, odtwarzacz wideo i audio z karty SD, ustawienia czy nawigacja to po prostu kolejna aplikacja.

Ta odpowiedzialna za nawigacje to TurboDog.exe - jedna z najgorszych mozliwych aplikacji, ktora nota bene zacina czy raczej doszczetnie wywala caly system (ekran szaleje albo resetujac sie non stop, albo uraczajac blue screenem albo totalna sieczka) w momencie gdy wpiszemy mu zbyt dluga trase. Spowodowane jest to mala pamiecia wlasna samego urzadzenia a z racji na to ze urzadzenie ma wlasne podtrzymanie bateryjne reset przed odkrecenie klemow lub wyjecie bezpiecznika nie daje nic. Dopiero gdy trasa staje sie wystarczajaco, "krotka" ekran bootuje sie juz normalnie. Czyli dramat jezeli jestesmy daleko od domu, nie mamy zapasowej nawigacji, nie mamy zasiegu w telefonie, a bedac za granica roaming do Google Maps zjadl nam limit danych w 5 minut.

Instalacja fabrycznych update'ow odbywa sie jak na normalnym komputerze z systemem Windows. Ikonki i okienka Windowsowe mozemy sobie sami wyswietlic przez przycisniecie palcem prawego-dolnego rogu ekranu glownego na 3 do 5 sekund. Zobaczymy wtedy wszystkie katalogi. Wychodzimy spowrotem przez zamkniecie okienka ikonka X. Jak w Windowsie.

Moje pytanie jest nastepujace - czy mozna wywalic TurboDog'a i w jego miejsce zainstalowac inna nawigacje? Jaki to bedzie mialo wplyw na reszte systemu? Czy sa jakies softwarowe alternatywy do calej Chevroletowej nakladki na Windows CE do obslugi samochodu. Sa cale zamienniki urzadzenia ale po co kupowac nowy ekran jak mozna wymienic tylko soft...
 
Skocz do: