Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/


Znalezionych wyników: 75
Forum Chevrolet Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Code 79
Daniel666

Odpowiedzi: 35
Wyświetleń: 15436

PostForum: Mechanika   Wysłany: 2015-03-02, 14:57   Temat: Code 79
Dzieki!! dolałem mu jakieś 150-200 ml i na razie spokój..przejechałem już jakieś 300 km.
z tym żę przed dolaniem patrzyłem na poziom oleju i było idealnie między min a max..teraz po dolaniu nawet nie patrzyłem ale pewnie jest na full.

A przy okazji..czy te objawy co miałem w sensie kontrolki serwisowej i code 79 mogą świadzczyć o tym ze np właściwości oleju już nie są dobre w sensie lepkości i dlatego tak pokazuje?
  Temat: Code 79
Daniel666

Odpowiedzi: 35
Wyświetleń: 15436

PostForum: Mechanika   Wysłany: 2015-02-22, 20:56   Temat: Code 79
Witam! szukałem tego kodu na forum ale nie znalazlem więc dodaje.

Przy przebiegu ok 62000 km zapaliła się kontrolka samochodu z kluczykiem czyli "inspekcja" jeżeli dobrze kojarze.. i napis code 79. Autko jechało równo, nie szarpało i moc była nie obcięta zero problemu. Po postoju na cpn-ie odpaliłem za pierwszym razem i nie było już ani ikonki ani komunikatu. na razie spokój. Wyczytałem że kod 79 określa " uzupełnić poziom oleju silnikowego" zaglądałem i wsio ok. Na podziałce między max - min. Więc nie rozumiem tego komunikatu. Jestem otwarty na sugestie...może ktoś się orientuje w tym temacie..może to przerabiał..

Pozdrawiam!!!!
  Temat: Przewody które w dochodzą do zwijaka w kierownicy
Daniel666

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 1681

PostForum: Elektronika i Elektryka   Wysłany: 2014-08-09, 23:31   Temat: Przewody które w dochodzą do zwijaka w kierownicy
dzięki za zainteresowanie. Wydaje mi się że mam na 100% tylko 2 piny licząc od prawej strony w tej szerokiej kostce. Czyli jak kupie zwijak który ma komplet pinów chyba 10 tzn że może bedzie to chodziło jak trzeba?

Na wewnetrznej stronie zwijaka tam przychodzą 2 kostki do wpiecia i teraz jeszcze tego nie wiem czy tam idą standardowo te same przewody czy np dla wersji base bez sterowania w kierownicy idzie może mniejsza wiązka kabli, co po mojemu oznaczało by że nawet po wymianie zwijaka i tak nie bedzie działało sterowanie.
  Temat: Przewody które w dochodzą do zwijaka w kierownicy
Daniel666

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 1681

PostForum: Elektronika i Elektryka   Wysłany: 2014-08-08, 22:00   Temat: Przewody które w dochodzą do zwijaka w kierownicy
Witam! Wymieniłem kierownice ze standardowej na skóre noi sterowanie radie itp. Wszystko nawet poszło sprawnie poza tym że nie działa sterowanie (które podobno i tak trzeba zaprogramować aby działało z radiem). Po ściagnięciu kierownicy znajdujemy plastikowy zwijak z kablem od poduchy i szersza kostka. Na tej szerszej ja mam tylko 2 piny a miejsca jest o wiele więcej i na używanych zwijakach widziałem że był komplet pinów bodajże 10-12,czyli podejżewam że te zwijaki pochodzą od wersji cruza takiego co oryginalnie miał ster. radiem i pewnie tempomat. Najważniejsze moje pytanie brzmi,czy po założeniu takiego zwijaka z kompletem pinów bedzie mi to już działało czy w gre wchodzi jeszcze ilość przewodów które biegną od radia czy kompa (dokładnie nie wiem) do właśnie zwijaka? tzn może jest jakiś znak rozpoznawczy w sensie że jak do zwijaka dochodzą np 3 przewody w kostce to i tak nie bedzie sterowania albo że np idzie np 5 przewodów i to oznacza że bedzie u mnie sterowanie działało tylko po wymianie zwijaka na ten (pełnopinowy).

Mam nadzieję że nie zagmatwałem za bardzo i będziecie wiedzieli o czym pisze.

Pozdrawiam!
  Temat: Wymiana kierownicy cruze
Daniel666

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 2269

PostForum: Wnętrze   Wysłany: 2014-08-04, 21:59   Temat: Wymiana kierownicy cruze
Dzięki wielkie za fatyge Kolego! niby szukałem na forum ale ostatnio nie miałem zbyt dużo czasu i dlatego postanowiłem napisać. Tak przy okazji jeszcze, orientujesz się w jaki sposób programuje się to radio tak żeby działało z kierownicą?
Pozdrawiam!!!
  Temat: Wymiana kierownicy cruze
Daniel666

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 2269

PostForum: Wnętrze   Wysłany: 2014-08-03, 22:16   Temat: Wymiana kierownicy cruze
Witam! Mam na myśli zmianę mojej zatyranej kierownicy na taką skórzaną ze sterowaniem. Moje pytanko jest takie, czy ktoś już zmieniał kierownicy i przy okazji przekładał poduche. Bardzo bym prosił o zdjęcia jakby ktoś ewentualnie miał noi jeszcze jedno, czy trzeba pod kompa póżniej podpinać czy nie?
Pozdrawiam Serdecznie!!!
  Temat: HELP: Problemy, usterki, i takie tam ró?ne
Daniel666

Odpowiedzi: 146
Wyświetleń: 48244

PostForum: Cruze   Wysłany: 2014-01-31, 18:37   Temat: Problem z ogrzewaniem
Witam! Miałem taki mały problem z ogrzewaniem a mianowicie na zewnątrz temp. -14 a ja nie miałem ogrzewania w samochodzie. nawet jak się temperatura silnika pokazała taka już konkretna jak ma być u mnie wewnątrz nic.Próbowałem dawać klime i pokrętło na maksa na czerwono ale nic to nie dało.dobrze że do domu nie daleko było bo mi już szyby zaczynały zamarzać i ja też hehe. zaznacze że auto stało pod chmurką całą no na tym mrozie. na nastepny dzień wszystko było ok autko nocowało w garażu (nieocieplanym no ale zawsze to inna temp.) 3-go dnia stal kolo domu też na takim mrozie i powtórka z rozrywki.Jak pózniej spadły mrozy do -10. -8 to nawet jak stał na polu to i tak wszystko działało jak ma być.
p.s. dodam że jest to już jego czwarta zima i nigdy nie miałem takich problemó a mrozy wieksze były.

Dajcie znać co to może być i może miał ktoś takie przygody jak ja..Pozdrawiam!! Szerokości!
  Temat: Cruze 1.6 113KM a LPG?
Daniel666

Odpowiedzi: 85
Wyświetleń: 26722

PostForum: LPG   Wysłany: 2013-12-27, 22:17   Temat: Cruze 1.6 113KM a LPG?
Witam! Podtrzymuje słowa kolegi "DanielB50" i dziękuję za wzmianke o mnie hehe! Mam taką samą instalacje jak DanielB50 i identyczny silnik. Przejechałem ok 25000 może wiecej tysiecy i nic nigdy nie działo sie.Po pierwszym roku użytkowania byłem na przeglądzie w Czakramie tam gdzie montowano gaz i sprawdzano mi luzy na zaworach i było ok i bez zmian(miałem zalecane sprawdzenie luzów po roku jazdy ponieważ były mierzone bezpośrednio przed instalacją i chcieli sprawdzać czy coś się złego nie dzieje).O by tak dalej wszystko hulało . moim zdaniem może ta lubryfikacja robi dobrą robote. Pozdrawiam!
  Temat: Interfejs diagnostyczny dla Cruze - Jaki wybrać?
Daniel666

Odpowiedzi: 94
Wyświetleń: 34543

PostForum: Elektronika i Elektryka   Wysłany: 2013-11-13, 12:41   Temat: Interfejs diagnostyczny dla Cruze - Jaki wybrać?
Dzięki no to mi się troche rozjaśniło pod kopułą hehe. szkoda bo chciałem go tylko mieć po to aby skasować jakieś błedy+ jak się coś zaswieci, powiedzmy nie skomplikowanego, ti żeby był w stanie stwierdzić co się dzieje.
Pozdrawiam! Dziękuje za zainteresowanie!
  Temat: Interfejs diagnostyczny dla Cruze - Jaki wybrać?
Daniel666

Odpowiedzi: 94
Wyświetleń: 34543

PostForum: Elektronika i Elektryka   Wysłany: 2013-11-13, 12:14   Temat: Interfejs diagnostyczny dla Cruze - Jaki wybrać?
dałem 50zł, nie wygląda na zepsuty...no ale. może tam w tych programach trzeba ustawić jakiś port com czy coś takiego?
  Temat: Interfejs diagnostyczny dla Cruze - Jaki wybrać?
Daniel666

Odpowiedzi: 94
Wyświetleń: 34543

PostForum: Elektronika i Elektryka   Wysłany: 2013-11-13, 10:21   Temat: Interfejs diagnostyczny dla Cruze - Jaki wybrać?
miałem to na tablecie ale nie połączyło się.

p.s. jak zamiescic zdjecie to bym dodał ten komunikat co mi pokazuje.
  Temat: Interfejs diagnostyczny dla Cruze - Jaki wybrać?
Daniel666

Odpowiedzi: 94
Wyświetleń: 34543

PostForum: Elektronika i Elektryka   Wysłany: 2013-11-13, 09:53   Temat: ELM 327 diagnostyka
Witam! Chciałbym zapytać czy ktoś z Was używał do diagnostyki Cruza takiego urządzenia jak ELM 327 i czy wogóle to działa, ponieważ ja taki zakupiłem w wersji bluetotth i miałem kilka programów typu pcmscan, scantool, obdII wiz i cos tam jeszcze i "xxxx". tylko raz mi sie udało połączyć interfejs z kompem i było to na programie pcmscan ale trwało to zaledwie 15-20s i póżniej już nie dałem rady się połączyć.Diody migają tak jakby próbował się łączyć ale nic z tego nie wychodzi aha i jakiś komunikat wyskakuje ale nie wiem o co chodzi. Bardzo bym prosił o pomoc bo nie mam już gwarancji a ostatnio świeciła mi się check engine teraz akurat zgasło ale chciałem sobie coś z tym zrobić.
Pozdrawiam!
  Temat: HELP: Problemy, usterki, i takie tam ró?ne
Daniel666

Odpowiedzi: 146
Wyświetleń: 48244

PostForum: Cruze   Wysłany: 2013-08-13, 23:11   Temat: HELP: Problemy, usterki, i takie tam ró?ne
Aha jeszcze jedno. potrzebuje kupić elm327 po to żeby odczytać ewentualne błedy i skasować je. jest tego zatrzęsienie i nie wiem co wybrać.Gdyby miał ktoś sprawdzony sprzęt albo mógł mi podać konkretny model i program do obsługi cruza będe wdzięczny po pachy hehe@! Pozdrowionka!!! :-P
  Temat: Kierownica multimedialna
Daniel666

Odpowiedzi: 19
Wyświetleń: 6112

PostForum: Wnętrze   Wysłany: 2013-08-13, 22:33   Temat: Kierownica multimedialna
Dzięki serdeczne za pomoc!
  Temat: Kierownica multimedialna
Daniel666

Odpowiedzi: 19
Wyświetleń: 6112

PostForum: Wnętrze   Wysłany: 2013-08-12, 14:43   Temat: Kierownica multimedialna
Witam Kolegów! Mam pytanko, czy mogę zmienić zwykła kierownice na taką skórzaną ze sterowaniem radia z kierownicy i czy to sterowanie da się podpiąć u mnie żeby działało. Mam wersję Base i radio standardowe z małym wyświetlaczem noi nie mam komputera pokładowego.Gdyby ktoś wiedział proszę o odpowiedz! Pozdrawiam!
 
Strona 1 z 5
Skocz do: