Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/


Znalezionych wyników: 45
Forum Chevrolet Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Kto ma ju? CRUZE Kombi ??
BigMac

Odpowiedzi: 171
Wyświetleń: 41275

PostForum: Nadwozie   Wysłany: 2012-12-11, 21:40   Temat: Kto ma ju? CRUZE Kombi ??
C77 napisał/a:
KAI, ma racje, już wcześniej w SED/HB tez nie było klimy w wersjach bazowych.
W wersjach 2009-2011 była.


W pierwszych wypustach Cruze, czyli sedanie wersja Base była bez klimy, dopiero wersja Base+ z dopłatą miała klime.

Pozdrawiam,

BigMac
  Temat: [Orlando] Mój Orlando
BigMac

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 1543

PostForum: Chevrolet'y forumowiczów   Wysłany: 2012-05-23, 21:48   Temat: [Orlando] Mój Orlando
Witam,

ładne autko, ja bym wybrał białego, fajnie by wyglądało na tle tych śnieżnobiałych gór. Widzę, że kolega lub gadżety, też mam gopro, jest zajebista...:)

Pozdrawiam,

BigMac
  Temat: CRUZE ze skrzyni? automatyczn?
BigMac

Odpowiedzi: 30
Wyświetleń: 11434

PostForum: Mechanika   Wysłany: 2012-04-22, 21:20   Temat: CRUZE ze skrzyni? automatyczn?
C77 miałem tez przyjemnosc jezdzenia dieslem 2,0 150KM w automacie i powiem Ci, ze fajne to chodzilo, zapas mocy i skrzynia fajnie dzialala , na miasto ideal:)


Pozdrawiam,

BigMac
  Temat: CRUZE ze skrzyni? automatyczn?
BigMac

Odpowiedzi: 30
Wyświetleń: 11434

PostForum: Mechanika   Wysłany: 2012-04-19, 21:04   Temat: CRUZE ze skrzyni? automatyczn?
C77 napisał/a:
BigMac napisał/a:

No wlasnie taka jezdzilem, 1,6 109KM czyli stary silnik Cruze'a, bylo to jakos na jesieni 2009 roku..


Nie, bo w Polsce w 1.6 nigdy nie było 109 KM, od początku były jedynie 113 KM, a teraz 124 KM.


Masz racje, rzeczywiscie 113 KM tam bylo, ale 109 czy 113 to taka roznica?? Podejrzewam, ze moment obrotowy taki sam maja...

Pozdrawiam,

BigMac
  Temat: Dawanik/mata do baga?nika
BigMac

Odpowiedzi: 29
Wyświetleń: 8353

PostForum: Wnętrze   Wysłany: 2012-04-19, 20:55   Temat: Dawanik/mata do baga?nika
C77 napisał/a:
huri_khan napisał/a:
BigMac napisał/a:
Wiec reasumujac troszke sie zwiekszyla pojemnosc bagaznika, ale wydaje mi sie ze to slady ilosciowe, pewnie z 5 litrow na oko:)

A ja mam wrażenie że się zmniejszyła. Bagażnik ma kształt prostokąta a w starych modelach ma kształt litery T, tzn górna belka litery T jest przedłużeniem tych wgłębień.


huri_khan , chyba pomyliłeś bagażnik z Hatchbacka - gdzie jest prostokąt, z wersją bagażnika z sedana bez dojazdówki.
W tym drugim kształt bagażnika się nie zmienił i nadal jest to kształt litery T.


Dobrze gadasz C77, polac mu... :mrgreen:

Pozdrawiam,

BigMac
  Temat: CRUZE ze skrzyni? automatyczn?
BigMac

Odpowiedzi: 30
Wyświetleń: 11434

PostForum: Mechanika   Wysłany: 2012-04-15, 07:55   Temat: CRUZE ze skrzyni? automatyczn?
C77 napisał/a:
BigMac napisał/a:
Hehehe:)


Fajne wrazenie, to znaczy dalo sie jezdzic, wiadomo, ze "wariat" to nie byl, ale jesli chodzi o kulture pracy, zmiane biegow to robilo pozytywne wrazenie...:)


Na miasto wg. mnie super...


No to ciekawe co byś powiedział o jeszcze słabszej wersji silnika 1.6 (109KM) z automatem w Cruze :twisted:
bo takowa jest sprzedawana w Rosji :mrgreen:

http://www.chevrolet.ru/a...mplektacii.html


No wlasnie taka jezdzilem, 1,6 109KM czyli stary silnik Cruze'a, bylo to jakos na jesieni 2009 roku..


Pozdrawiam,

BigMac
  Temat: Gdzie mozna dostac alufelgi 5x115 do cruze diesel
BigMac

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 4393

PostForum: Koła i Felgi   Wysłany: 2012-04-07, 06:13   Temat: Gdzie mozna dostac alufelgi 5x115 do cruze diesel
Polecam Polska firme att.

Link:http://www.autotiptop.com.pl

Sam ma felgi tej firmy na astrze juz 3 sezony i spisuja sie bardzo dobrze.

Jak wejdziesz na strone, po lewej stronie wybierasz auto, jesli masz diesla wybierz Cruze diesel, benzyna ma inne rozstawy . Maj bardzo dobrze rozmierzone wymiary felg, wiec napewno bedzie pasowalo wszystko.


Polecam,

BigMac
  Temat: Lakier w Cruze
BigMac

Odpowiedzi: 85
Wyświetleń: 25390

PostForum: Nadwozie   Wysłany: 2012-04-05, 20:20   Temat: Lakier w Cruze
C77 napisał/a:
BigMac napisał/a:
Oczywiscie, ze o tym mowie:) Widzialem go w LS+ (dawna specyfikacja) i mi sie bardzo podobal, no ale majac doswiadczenie z tymi kolorami bazowymi (nie metalik) nie wybralem go...

Pozdrawiam,

BigMac

P.S. Mam lepsze okreslenie na kolor "strazacki"-CZAJNIKOWY, hahha:)


Kurde przecież to jest brzydactwo tej :twisted: Chyba nawet na forum nie ma nikogo kto by miał Cruzaka w tym kolorze :roll:
Nawet z Rosji go obecnie wycofali i zastąpili nowym 8-)
Jak dla mnie to czerwony na Cruzie jedynie Crystal Red lub Chilly Red.
Red Velvet zbyt bordowy. :evil: chociaż w pełnym słońcu wygląda całkiem ok, ale tylko tam.


C77 o gustach sie nie dyskutuje...

Kazdy lubi co innego...

P.S. Widziales czerwonego na zywo???


Pozdrawiam,

BigMac
  Temat: CRUZE ze skrzyni? automatyczn?
BigMac

Odpowiedzi: 30
Wyświetleń: 11434

PostForum: Mechanika   Wysłany: 2012-04-05, 20:18   Temat: CRUZE ze skrzyni? automatyczn?
C77 napisał/a:
BigMac napisał/a:
W Polse tez byl sprzedawany Cruze 1,6 z autoamtem, ale to na samym poczatku, jak tylko Cruze wszedl do sprzedazy. Mialem okazje sie przejechac takim autem i powiem, ze robil calkiem fajne wrazenie...


Ale wytłumacz mi jak stary 1.6 czyli jeszcze słabsza wersja niż obecnie, mogła robić fajne wrażenie z automatem,
skoro nawet 1,8 z automatem na nikim nie robi dobrego wrażenia,
wliczając w to nawet jego właścicieli ;-)


Hehehe:)


Fajne wrazenie, to znaczy dalo sie jezdzic, wiadomo, ze "wariat" to nie byl, ale jesli chodzi o kulture pracy, zmiane biegow to robilo pozytywne wrazenie...:)


Na miasto wg. mnie super...


Pozdrawiam,

BigMac
  Temat: Dawanik/mata do baga?nika
BigMac

Odpowiedzi: 29
Wyświetleń: 8353

PostForum: Wnętrze   Wysłany: 2012-04-03, 07:15   Temat: Dawanik/mata do baga?nika
C77 napisał/a:
BigMac napisał/a:
C77 zmieniło się, dlatego, że w pierwszych Cruzach byly kola zapasowe, a teraz sa zestawy naprawcze, lub dojazdowki juz nie pamietam, a jak wiadomo pelne kolo jest grubsze nawet od dojazdowki, ztad ta roznica w podlogach.


To, że były dojazdówki, a teraz ich nie ma to wiem, nie wiedziałem tylko że zmienili podłogę bagażnika na równą.
Tam zagłębienia po bokach we wcześniejszych wersjach są dość głębokie więc jeśli cała płyta podłoga bagażnika jest teraz na wysokości tych wcześniejszych zagłębień to jego pojemność wzrosła.


Na poczatku Cruza w Polsce byly pelne kola zapasowe, tzn normalna stalowa felga plus pelnowymiarowa opona, stad plyta w bagazniku byla wyzej(wieksze kolo), a te wasy z boku mialy zaglebienie. Teraz jest zestaw naprawczy, ktory jest "cienszy" wiec plyta bagaznika jest troszke nizej, jak sie ja podniesie, to wczesniej byly przyklejone do niej takie klocki ze styropianu, a teraz ich nie ma. Wiec reasumujac troszke sie zwiekszyla pojemnosc bagaznika, ale wydaje mi sie ze to slady ilosciowe, pewnie z 5 litrow na oko:)


Pozdrawiam,

BigMac
  Temat: Orlando 1,8 LT
BigMac

Odpowiedzi: 18
Wyświetleń: 5227

PostForum: Nadwozie   Wysłany: 2012-04-01, 07:11   Temat: Orlando 1,8 LT
Paput77 napisał/a:
Jasne :-) A co ty powiesz o dilerze katowickim? Widziałem w serwisach ogłoszeniowych, że mają Orlando w ciekawych cenach. Ja mogę przyjechać jeśli dostane dobrą cenę. Dają się naciągać na rabaciki ?


Kolego polecam tez dealera w Białymstoku, jak sie dobrze ich pociśnie to potrafia naprawde mocno zejsc z ceny. Wiem, ze maja z tamtego roku jeszcze Orlando, przejeżdżałem ostatnio koło nich. A jak sie uprzesz to do Wawy jeszcze na lawecie zawioza Ci auto. Jest tam jeden taki sprzedawca, co sprzedaje dosc tanio, chyba Pan Paweł ma na imie. Zadzwon sobie i podus go, a noz widelec uda Ci sie. Mojemu znajomemu tak zszedł z ceny, ze jak dzwonil po Polsce po salonach, to dziwili sie kto mu taka cene dal... :mrgreen:

Powodzenia,

BigMac

P.S Juz pisalem o tym w temacie odnosnie cen przy zakupie Cruze, oprocz rabatow, dealer ma do dyspozycji 10% marze, wiec powinienes z 7 od niego wyrwac spokojnie. Nie ma teraz za bardzo sprzedazy aut w Polsce, wiec kazda sztua sie liczy dla centrali, a tym bardziej dla dealera....
  Temat: Nowe AVEO - rok modelowy 2012 - ceny i wyposa?enie
BigMac

Odpowiedzi: 112
Wyświetleń: 26128

PostForum: Aveo   Wysłany: 2012-03-31, 19:46   Temat: Nowe AVEO - rok modelowy 2012 - ceny i wyposa?enie
ryjek napisał/a:
wyposażenie ma i tak dobre,klima,abs,esp,tempomat,6poduszek,radio,cd/mp3,chodzi mi ile dali inni użytkownicy za tą wersję :-P cruze w checbeku był od 48tyś :-/


No to prawie podstwa, Nowe Aveo jest w standardzie bardzo bogate...

Z tego co patrzyłem to dostałes dobra cene, pod warunkiem, ze auto w metaliku.

Ale troszke ich pomecz jeszcze, ze juz kwiecien i jeszcze nie sprzedali 2011 rocznika?? O co kaman??

Niech sie wykarza i spuszcza majtki do kostek... :lol:

Daj znac jak Ci poszlo...

Pozdrawiam,

BigMac
  Temat: Nowe AVEO - rok modelowy 2012 - ceny i wyposa?enie
BigMac

Odpowiedzi: 112
Wyświetleń: 26128

PostForum: Aveo   Wysłany: 2012-03-31, 18:46   Temat: Nowe AVEO - rok modelowy 2012 - ceny i wyposa?enie
ryjek napisał/a:
a więc,utargowałem nowe aveo t300 z roku 2011 na cenę 36tyś zł,wersja 1.2 LS 5d,mają jeszcze coś dać no ale to przy podpisaniu umowy(teraz kalkulacje trwają w rodzinie
)

Czy warto??? Co sądzicie o tej cenie ile wasze aveo kosztowało i co gratis wam dali


Dzisiaj bylem u swojego dilera i maja Nowe Aveo 5dr w wersji LT+ w kolorze niebieskim z 2011 roku po demo w cenie 38.000zł, z tego co slyszalem to juz go probuja sprzedac od jakiegos czasu, wiec pewnie moglbys jeszcze troszke wytargowac, przebieg około 6000km. Wejdz na allegro na chevrolety z podlaskiego znajdziesz oferte..

Bedziesz mial duzo lepiej wyposazone auto, a jak auto zmieniasz co 6-7 lat to napewno wyposazenie sie przyda lepsze, wiadomo to co teraz jest super ekstra za pare lat bedzie standardem pewnie. Tak jak z klima 7 lat temu, ludzie mowili po co doplacac, po co ta klima, a teraz wszyscy kupujacy, a klima jest?? :mrgreen:

Pozdrawiam,

BigMac
  Temat: Orlando 1,8 LT
BigMac

Odpowiedzi: 18
Wyświetleń: 5227

PostForum: Nadwozie   Wysłany: 2012-03-31, 18:35   Temat: Orlando 1,8 LT
Paput77 napisał/a:
Rabaty na 2012 to chyba za szybko :-) Model LT z 2012 wyceniany jest na 64700 po rabatach, a trzeba czekać aż 5mc. Biorę 2011 jest w salonie :-) W przyszłym tygodniu odbieram


Rabaty zmieniaja sie "ewentualnie" co kwartal, na nowy rok produkcji zawsze sa podawane od 1 kwietnia, no chyba, ze pozostalo duzo sztuk z poprzedniego roku, to wtedy moga byc troszke pozniej, ale zdarza sie to bardzo rzadko. Dzwiny termin 5 miesiecy, z tego co ja wiem to zamowienie auta do produkcji to okolo 4 miesiecy. Podzwon po innych dealerach po Polsce, mozesz dostac jeszcze lepsza cene lub znajdziesz kolor, ktory bedzie bardziej Ci pasowal. Widac, ze sprzedawca bardzo chce Ci sprzedac auto, podus go, to jemu sie pali pod nogami, ze jest juz kwiecien, a on ma 2011 rok jeszcze.

Powodzenia... :mrgreen:

Pozdrawiam,

BigMac
  Temat: Ile cie kosztował Cruze i jakie gratisy dorzucił sprzedawca?
BigMac

Odpowiedzi: 269
Wyświetleń: 73162

PostForum: Cruze   Wysłany: 2012-03-31, 18:28   Temat: Ile cie kosztował Cruze i jakie gratisy dorzucił sprzedawca?
adrian0311 napisał/a:
i tak wychodzi na to że czasami warto pojechać do jakichś salonów dalej... ;) Ja też jestem z Rybnika ale mój dealer z Rybnika chciał 72900 było cennikowo i robił łaskę że zszedł do 72000... A w Mikołowie zszedłem do 64000 fakt jeździłem dzwoniłem i zszedłem tyle że już więcej kierownik salonu nie chciał dać pracownicy i tak tylu by mi nie mogli dać :-D U mnie przy zbiciu ceny pomogło też to że był to już listopad ;P końcówka rocznika


Brawo, trzeba dzwonic i targowac sie. Ja zrobilem tak samo i wytargowalem wszystko co chcialem i ile chcialem. Pewnie i handlowiec zszedlby Ci tyle samo, ponizej pewnej granicy sie nie da, bo auto bedzie na minusie, kiedys w tym temacie opisywalem jak wygladaja rabaty i marze na autach i ile moga zejsc handlowcy. Ale wiesz, jak kierownik salonu mowi, ze juz nizej sie nie da, to ladnie to brzmi, ze az sam szanowny kierownik bierze udzial w sprzedazy....dla zwyklego szarego klienta:)

Good job... :mrgreen:

Pozdrawiam,

BigMac
 
Strona 1 z 3
Skocz do: