To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Chevrolet
Pozwól się uwieźć

Elektronika i Elektryka - Usterki_problemy_chwilowe defekty

simon - 2010-07-16, 21:35

aaa ja się wtrącę...
problem z p0300 mam z głowy. Będzie rok jak mam spokój - cała zima bez problemów - teraz też - odpukać.

Najlepsze lekarstwo - tak jak co niektórzy zauważyli - trasa i but/wysokie obroty i sami wyleczycie autko.

Tak czasami "fachowcy" naprawiali tą usterkę, ale o tym cii... :mrgreen:

Co do LPG - to są różne opinie. Znajomy założył do zafiry 1,6benz gaz, i po roku ją sprzedał bo brakło mu sił. Jeździł notorycznie na czyszczenie EGR i kasowanie p0300 i dał se w końcu spokój.

pozdro !!

user_02 - 2010-07-17, 13:16

No u mnie kontrolka check enigne zgasła po wymianie uszczelki pod głowią przes ASO :->

Teraz sie gwarancja skończyła to lepiej niech sie nie zapala :mrgreen:

simon - 2010-07-17, 13:55

wymiana uszczelki pod głowicą to faktycznie ostateczność - nie ma problemu gdy autko jest na gwar., ja w sumie zacząłem od wymiany świec, kabli, wymian (okresowych) - cewki tylko nie wymieniałem - od tych wszystkich podzespołów pojawia się właśnie wypadanie zapłonu; i sam pewnie "skusiłbym" się na wymianę uszczelki, gdyby nie rada kolegów - trasa, but do odcinki=wysokie obroty (zresztą problem z tym miałem tylko po zakupie auta, faktycznie było zamulone, jazda na krótkich odcinkach, żółwim tempem - teraz z perspektywy czasu uważam że w głównej mierze to była wina moich zmartwień w tamtym okresie) - teraz... miałem spokój całą zimę, teraz też.
adamtko - 2010-08-13, 13:00

U mnie (lacetti 1.6, kombi) był problem z zaworami. jeśli dobrze zrozumiałem gadaninę obsługi (niespecjalnie słuchałem, bo auto na gwarancji było) to wystąpił problem ze szczelnością zaworów. Za pierwszym razem prawdopodobnie "docierali" na warsztacie. Niestety, po kilku tygodniach "check engine" zaświecił ponownie. Skończyło się na dużej naprawie. Zawory, gniazda uszczelki itp. Chyba ze 3 tygodnie czekania na części. Auto w serwisie, bo wypuścić nie chcieli w takim stanie. Zastępczego też nie dali bo... sam dojechałem do serwisu. Jakbym wezwał holowanie - prawdopodobnie bym dostał. Nawet z ciekawości zadzwoniłem do centralki GM, żeby się upewnić.

Co do innych przyczyn zapalania "check engine" - zdarzyło się, że moja szanowna małżonka podróżowała dzień czy 2 moim autem. Skutkiem tego była lampka. W serwisie stwierdzili sygnał z czujnika nagaru. Znów powtórzę być może niedokładnie - przy niezbyt dobrej jakości paliwa i jeździe na niskich obrotach (a tak żonka jeździ) może wystąpić ten drobiazg. Pomaga "depnięcie" i nieco bardziej agresywna jazda.

Mój problem polega na tym, że na szybko nie ma jak odróżnić takiej duperelastej usterki od poważniejszej, np powtórki z zaworów. A gwarancja się skończyła :)

Pozdro

Tadol - 2010-08-20, 17:53

Ja mam problem z alarmem same drzwi mi sie otwieraja albo zamykaja:) moze ktos wie gdzie trzeba zajrzec i dzieje sie to gdy pada deszcz jak by gdzies zwarcie sie robilo patrzylem z bezpieczniki a tam sucho :) a moze ktos wie gdzie centralka jest jakas od alarmu ?
softek - 2012-01-03, 18:21

A moja kontrolka Check Engine zgasła po 4 miesiącach jak wymieniłem filtry fazy lotnej i ciekłej w instalacji gazowej BRC (sekwencyjna 4 generacji).

Ale mam pewien problem: świeci mi się kontrolka otwartych drzwi. Wszystkie są zamknięte. Co ciekawe, jak zapalę silnik, to gaśnie. Jak wyłączę to się zapala.
Spotkał się ktoś kiedyś z takimi "magicznymi" zdarzeniami?

skull - 2012-01-04, 09:06

softek napisał/a:
Ale mam pewien problem: świeci mi się kontrolka otwartych drzwi. Wszystkie są zamknięte. Co ciekawe, jak zapalę silnik, to gaśnie.


a bagażnik ?

Tadol - 2012-01-05, 13:50

ja mialem tez problem ze alarm sam zamykal albo otwieral drzwi okazalo sie kostka ktora jest w drzwiach kierowcy w gumie do chodzila woda :)) tam gdzie ida wszyskie kabelki do drzwi :))


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group