Koła i Felgi - Felgi 17" w Cruze
C77 - 2014-04-24, 21:59
Grzesiek22, witamy na forum!
Co do tych felg do Cruze to kupuj spokojnie, będą pasować
BTW. W końcu do mnie też przyjechały alu felgi 17' na lato
Poruszony tym faktem znalazłem nawet chwilkę i wrzuciłem na nie opony
Teraz trzeba znaleźć kolejną chwilkę i wrzucić je na auto
maro - 2014-04-24, 22:01
Jaki to profil opony? 50?
DawidNY - 2014-04-24, 22:26
maro napisał/a: | Jaki to profil opony? 50? |
50 na 100%
C77 - 2014-04-25, 00:56
Tak jest, to profil 50', a felgi wzięte od Cruze 1.6T
http://www.carnewschina.c...ive-in-november
lub jak kto woli holden cruza sri-v
player1 - 2014-04-30, 08:07
@C77 no musze przyznać że przykuwa uwagę ten Twój nowy nabytek A tak btw. gdyby ktoś szukał informacji na temat felg/opon to polecam fajny serwis http://felgi.com ja tam często szukam pomocy jak czegoś potrzebuję.
kemoiz - 2014-04-30, 08:35
ile dałeś i skąd musiałeś ściągnąć?
C77 - 2014-05-13, 00:44
kemoiz napisał/a: | ile dałeś i skąd musiałeś ściągnąć? |
Brałem przez pośrednika z Międzychodu
1300 za felgi z przesyłką + 100 dekielki, bo Kitajce używają innych
kemoiz - 2014-05-13, 00:46
Bardzo ładne i świetna cena. Do tego w naszym wspaniałym rozstawie śrub...
C77 - 2014-05-13, 14:08
kemoiz, dzięki.
One mogły być nawet jeszcze tańsze (1100 z przesyłką)
ale to byłby komplet używanych, ze śladami widocznego użytkowania (dość wyraźna rysa na jednej), więc sobie go darowałem.
W sumie moglem wybrać każde 17' GM-owskie, z Cruze przedliftowców, poliftowców, rozmaite wersje z Astry IV
(również te co ma mario78 robią dla benzyny), ale te mi od dawna się marzyły
Sobol - 2014-05-15, 19:56
C77 napisał/a: | Jeszcze co do felg do Cruze to jeśli ktokolwiek ma wciąż jakieś obawy np. co do komfortu
z przejściem z rozmiaru 16' na 17' to niech je czym prędzej porzuci
i śmiało zmienia rozmiar |
Dokładnie tak jak kolega napisał nie ma co się zastanawiać bo komfort nie ucierpi a estetyka rośnie i to sporo.
DawidNY - 2014-05-16, 12:24
Sobol napisał/a: | C77 napisał/a: | Jeszcze co do felg do Cruze to jeśli ktokolwiek ma wciąż jakieś obawy np. co do komfortu
z przejściem z rozmiaru 16' na 17' to niech je czym prędzej porzuci
i śmiało zmienia rozmiar |
Dokładnie tak jak kolega napisał nie ma co się zastanawiać bo komfort nie ucierpi a estetyka rośnie i to sporo. |
Zgadzam sie estetyka rosnie ale komfort spada wiem bo na lato mam 215/50R17 Bridgestone a na zime 205/60R16 Nexen. Przed zakupem mozna sprawdzic recznie jak uginaja sie boki opony - czuc wyraznie ktore twarde a ktore sa miekie(niestety buja przy szybkich zmianach pasa ruchu). Bridgestony er300 mam na aucie od nowosci - fajne ale twarde i halasliwe.
Sobol - 2014-05-16, 21:33
Komfort nic nie spada. Pierwszy raz słyszę żeby ktoś testował komfort opony ręką. Zależy to od tylu czynników jak np: ciśnienia w oponie, rodzaju mieszanki, nośności opony itp. Nie dajmy się zwariować.
DawidNY - 2014-05-16, 23:34
http://regiomoto.pl/porta...e-zalety-i-wady
Wszystko na ten temat
Sobol - 2014-05-17, 00:42
Zarówno ja i C77 opieramy się na spostrzeżeniach ze swoich aut a nie z ogólnikowych artykułów.
Chłopaki nie bać się 17
rafic - 2014-05-17, 12:15
To ja się oprę na swoich spostrzeżeniach i po przesiadce z zimowych 16 na letnie 17 z oponami bridgstone er300 też od nowości na aucie tak jak kolega wyżej dostrzegam, że jest o wiele bardziej twardo. Wiem, że te oponki na lato same w sobie są zrobione ze strasznie twardej mieszanki (za to po rozgrzaniu trzymają się świetnie drogi. Opisywałem je już w jakimś temacie tutaj o oponach do cruzaka), ale profil opony o 10 mniejszy daje o sobie znać przy tym cruzakowym twardym zawieszeniu jak w wyścigowym aucie, chociaż mi to jakoś specjalnie nie przeszkadza. I u siebie też mam takie objawy jak w tym artykule podają, że na koleinach trzeba się pilnować bo auto jeździ swoimi drogami, a że ja u siebie mam, całe szczęście, jeszcze hydrauliczne wspomaganie, które i tak jest dla mnie za miękkie i w ogóle nie czuć tego co się dzieje z kołami z przodu trzeba się pilnować na niektórych drogach przy wyprzedzaniu.
|
|
|