Wnętrze - Demontaż tapicerki drzwi
KonradMaster - 2016-03-29, 11:32 Temat postu: Demontaż tapicerki drzwi Witam,
Tak jak w temacie, chciałbym wygłuszyć wszystkie drzwi matami butylowymi. Nigdy nie rozbierałem drzwi w Epice, dlatego nie chcąc pourywać zaczepów, poproszę o jakiś manual, zdjęcia, cokolwiek co by ułatwiło demontaż tapicerki z drzwi.
Z góry dzięki!
MarcinekNu2 - 2016-03-29, 11:50
Co prawda nie rozbierałem drzwi do Epiki ale w Evandzie tak i to wszystkie (też wygłuszałem trochę) także nie znalazłem żadnych problemów rozbiórkowych. Przejrzyj pod kątem ewentualnych zaślepek i kryjących się pod nimi śrub. A i samo poszycie po zerwaniu z zatrzasków wyciąga się lekko do góry.
KonradMaster - 2016-06-27, 08:48
Drzwi wygłuszone. Wrzucam zdjęcia dla potomnych:
A o to jak wyglądało fabryczne wygłuszenie (Podobnie wyglądało w NUII):
lukaszbozyk - 2016-07-05, 21:49
Robiłem kiedyś taki manewr w maździe jak bawiłem się w car-audio, a jaki efekt dało to wygłuszenie ciszej, lepiej gra?
KonradMaster - 2016-07-06, 07:44
lukaszbozyk, żałuję że nie przemierzyłem zwykłym smartfonem ile było decybeli przed wygłuszeniem, ale na pewno było trochę głośniej niż teraz. Na Tvn Turbo w programie "101 napraw", prowadzący zmierzył wartości przed i po wygłuszeniu drzwi, i wyszło 2 dB różnicy przy bodajże 90 km/h. Myślę, że u mnie jest podobnie. Ja dodatkowo wygłuszyłem jeszcze całą przestrzeń bagażnika, więc różnica może być ciut większa.
Ale głównie chodziło mi o poprawienie jakości dźwięku i podbicie basu. No i tutaj różnica przed wygłuszeniem i po wygłuszeniu jest kolosalna. Bas jest mocny, a przede wszystkim czysty. Blacha nie trzeszczy, boczki nie wibrują. Same plusy.
KonradMaster - 2016-09-26, 11:01
Po wygłuszeniu, przy prędkości dokładnie 90 km/h i z wyłączonym radioodtwarzaczem w kabinie jest 59-61dB. Zmierzone za pomocą Smartfona i aplikacji Sound Meter. Oprócz wygłuszonych drzwi, wygłuszona została również przestrzeń bagażnika oraz klapa bagażnika.
|
|
|