To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Chevrolet
Pozwól się uwieźć

Cruze - Zakup Cruza - Diesel czy Benzyna z LPG

C77 - 2016-05-23, 09:23
Temat postu: Re: Odp
kicur91 napisał/a:
W ASO powiedzieli że nie ma opcji KL7.
Z jakiegoś powodu VIN który otrzymałem miał jakiś błąd i ASO sprawdziło auto tylko po pierwszych 8 znakach.
Jest jakieś prawdopodobieństwo że mogli pomylić auto ?


To nie ma większego znaczenia przy KL7, bo gołym okiem widać że to jest faktycznie fabryczna wersja Cruze WTCC czyli tak jak Ci potwierdzili - brak wzmocnionych gniazd zaworowych w tym 1.8.

kicur91 - 2016-05-30, 07:59
Temat postu: Odp
Pojawił się ciekawy Cruz:
CRUZ 1.8 LPG

Zastanawia mnie tylko,że według sprzedającego jest to wersja LS+ a nie ma w niej tempomatu.
Gdzieś na forum obiło mi się o uszy że bodaj o 2011 roku wszystkie wersje od LS mają tempomat co by znaczyło że tutaj też powinien być.
Coś źle przeczytałem czy gość coś kręci z wersją auta?

blackbox112 - 2016-05-30, 11:03

Nie no w LS+ nie było nigdy tempomatu.
C77 - 2016-05-30, 11:03
Temat postu: Re: Odp
kicur91 napisał/a:
Zastanawia mnie tylko,że według sprzedającego jest to wersja LS+ a nie ma w niej tempomatu.
Gdzieś na forum obiło mi się o uszy że bodaj o 2011 roku wszystkie wersje od LS mają tempomat co by znaczyło że tutaj też powinien być.
Coś źle przeczytałem czy gość coś kręci z wersją auta?


Tempomat dla LS w standardzie był od MY2011 z tym że od MY2012 masz zmienione oznaczenia wersji
to co było wcześniej LS przeszło w LT, a wersja bazowa (BASE) stała się LS,

W tym przypadku masz MY2013 w wersji podstawowej z małym dodatkiem +
łatwo to szybko rozpoznać na pierwszy rzut oka po czarnych obwódkach wokół grillów
a w środku np. po braku podłokietnika lub po korbkach podnoszenia szyb w tylnych drzwiach.

kicur91 - 2016-05-30, 11:50
Temat postu: Odp
Hmm to co powiesz na tego cruza:
Cruze 1.8
Niby taka sama wersja jak ten wcześniej a podłokietnik ma :)

C77 - 2016-05-30, 12:50

Właściciel dołożył sobie podłokietnik bo oryginalnego nie było :-)
http://forum.chevrolet.org.pl/viewtopic.php?t=3144

Oryginalny podłokietnik w Cruze wygląda tak:
http://forum.chevrolet.or...er=asc&start=15


kicur91 - 2016-05-30, 13:50
Temat postu: Odp
Git, dobrze wiedzieć.
Czyli jako tako montaż podłokietnika fabrycznego nie powinien być problemem?

C77 - 2016-05-30, 15:16

Nie będzie żadnym problemem, z tym że trzeba wstawić cały nowy tunel



ale nie wiem czy w ogóle jest sens bo oryginalny podłokietnik jest relatywnie krótki,
a poza tym posiada wadę fabryczną (brak możliwości zablokowania w wysuniętej pozycji)
z którą kiedyś walczyła jakaś połowa naszego forum
http://forum.chevrolet.or...0&postorder=asc

kicur91 - 2016-06-02, 20:03
Temat postu: Odp
Jest szansa obejrzeć w najbliższym czasie autko które wygląda że przejdzie dalej niż sprawdzanie grubości lakieru :)
Stąd moje pytanie: czy jest coś szczególnego na co należy zwrócić uwagę przy zakupie Cruza z fabrycznym lpg?
Jeżeli chodzi o sprawy stricte związane z mechaniką to pewnie będzie mi ciężko coś takiego sprawdzić ze względu na brak wiedzy - jedyna szansa to przegląd na jakiejś w miarę dobrej stacji.
Dobrze było by wiedzieć też na czym można zbić trochę cenę. Z tego co ktoś kiedyś pisał warto patrzeć czy nadkola są całe ale poza tym to nie mam za wiele info...

C77 - 2016-06-14, 13:24
Temat postu: Re: Odp
kicur91 napisał/a:
... Z tego co ktoś kiedyś pisał warto patrzeć czy nadkola są całe ale poza tym to nie mam za wiele info...


Problem z nadkolami dotyczy Cruzaków MY2010 i MY2011,
http://forum.chevrolet.or...der=asc&start=0
więc jeśli egzemplarz jest młodszy to nawet nie masz po co oglądać.

BT. jak idą Twoje poszukiwania "złotego Cruzaka"? :-)

kicur91 - 2016-06-14, 13:55
Temat postu: Odp
Dzięki za informację - czyli w moim przypadku nie przydatne bo szukam minimum 2012.

Co do poszukiwań to już jestem poza trzema podstawowymi fazami (euforia, rzeczywistość, totalne zrezygnowanie) :]
A tak naprawdę to mniej więcej raz na 2 tygodnie pojawia się warty uwagi Cruz. Dwa razy byłem już praktycznie nowym właścicielem ale zawsze "coś" się wydarzyło że w końcu nie kupiłem auta. Mam na myśli że za pierwszym razem gość nie uwzględnił że jak dwukrotnie zmieniał właściciela leasingu to trzeba dodatkowy podatek zapłacić(lub poczekać 6 miesięcy) a to za drugim razem trafiłem na bardzo honorową osobę która pomimo zaliczkowania auta koniec końców go mi nie sprzedała ponieważ wcześniejszy klient się jednak zdecydował.....

I o ile byłem w 100% zdecydowany na LPG 1.8 to teraz widząc ciekawą ofertę CRUZE 2.0 w dieslu poważnie się zastanawiam nad kupnem.
BTW może Wy ocenicie czy ten nalot na silniku w linku powyżej jest raczej naturalny czy coś tam było "myte" ?

endriu333 - 2016-06-14, 17:13

Według mnie nalot kurzu jest sztuczny o czym swiadczY rozchodzacy sie brud od środka- według mnie zlany woda i rozdmuchany kurz z odkurzacza. A na czym mozna zbić cenę w cruzaku: kzfr,nagrzewnica, skrzynia biegów w my2013-to sa główne uniwersalne argumenty....A i lpg nie bylo fabrycznego...
kicur91 - 2016-06-14, 19:09
Temat postu: Odp
Tu chyba najlepiej żeby się wypowiedział ktoś kto ma diesla i wie z doświadczenia.
Właściciel teoretycznie mówi że celowo zrobił zdjęcie żeby było pewne że nie myty...:/

Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz: Czy rzeczywiście jest tak że przegląd (gdy auto jest na gwarancji) można zrobić poza ASO(bo taniej) a potem jeżeli jest jakaś akcja serwisowa Chevroleta to ASO przyjmie takie auto na gwarancję? Nie będą się szczępić że np. jest przebieg skręcony lub coś innego co ASO na pewno wymyśli?

endriu333 - 2016-06-14, 19:19

Można tak zrobić- ja jestem tego przykładem i to nie koniecznie bo "taniej" ale PEWNIEJ. Aczkolwiek nie mozna sobie skracać czy wydłużać przelotów.....
kicur91 - 2016-06-14, 20:14
Temat postu: Odp
Super dzięki za szybką odpowiedź.
Z tymi serwisami poza ASO to jest jakaś lista "renomowanych" które ASO uznaje?
Z tego co się orientuje to tam chodzi o to żeby wymieniali na części oryginalne?

Zastanawiam się co gdyby gość rzeczywiście umył silnik i ubrudził go kurzem. Rozumiem że tak się robi po to żeby ukryć ewentualne wycieki? Ale jak już podjadę autem na przegląd (do w miarę ogarniętych ludzi) to taki wyciek raczej powinien wyjść, jak myślicie? A gość sam nakłania żeby jechać do ASO i robić przegląd + sprawdzać historię...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group