To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Chevrolet
Pozwól się uwieźć

Mechanika - Zu?ycie oleju w Epice

red_p - 2016-01-09, 18:10

Wesley chyba uszczelki a nie kolektory? :-o
magik - 2016-01-09, 20:13

Dzięki serdeczne Wesley to jest tak samo jak u mnie ten sam przebieg i instalacje czyli muszę liczyć jakieś 3 tys za remont .Dziękuję za pomoc !! ! ;-)
Wesley - 2016-01-09, 20:58

red_p napisał/a:
Wesley chyba uszczelki a nie kolektory? :-o

Oczywiście chodziło o uszczelki :)
magik napisał/a:
Dzięki serdeczne Wesley to jest tak samo jak u mnie ten sam przebieg i instalacje czyli muszę liczyć jakieś 3 tys za remont .Dziękuję za pomoc !! ! ;-)

Nie ma problemu :)
Jakby co to pisz śmiało.

Wesley - 2016-01-11, 15:28

magik - a jakie masz objawy? Gdzie i skąd kupiłeś samochód? Znasz jego przeszłość?
magik - 2016-01-11, 19:44

Witam Wesley,auto kupiłem w Belgii z potwierdzonym przebiegiem tak zwany Car Paas,od pierwszego właściciela nie z komisu czy giełdy.A co do objawów to po przejechaniu 1000 km muszę dolać minimum pół litra oleju nie zauważyłem kopcenia,chociaż w końcówce wydechu jest sadza osad czarny.Mam mały wyciek(nie kapie poci się) spod podstawy filtra oleju,ale nie wydaje mi się ze to jest przyczyna takiego ubytku oleju.Instalacja montowana oryginalna przez Chevroleta ciekła faza wtrysku 7 lat. Myślę ze to dlatego gaz robi swoje. Sprawdzę ciśnienie na cylindrach i na wiosnę zabiorę się za remont.Pozdrawiam.
Wesley - 2016-01-11, 22:25

U mnie też nie było dymienia (w czasie jazdy). Dopiero jak postoisz na jałowym i na rozgrzanym silniku dasz mu ok 4-5k obrotów to powinieneś widzieć jakie kłęby dymu wypluwa. Zajrzyj też pod korek wlewu oleju. Powinno być czyściutko a łańcuch rozrządu powinien mieć złoty kolor od oleju. Sam kolor oleju na bagnecie powinien być złoty, ew. lekko czerwony. U mnie samochód byl perfekcyjnie przygotowany pod sprzedaż. A potem wyszło, że poprzedni właściciel nie mieniał oleju przez 100k :(
magik - 2016-01-12, 22:03

Sprawdzałem olej po zakupie i po przejechaniu kilku tysięcy bo robią tak ze wymieniają przed sprzedażą i jest ok tak jak mówisz,olej jest czysty jak i na bagnecie tak i pod korkiem wlewu jest czysty ma złocisty kolor .Możesz powiedzieć ile kosztował cie remont samej głowicy na PW ok.Pozdrawiam.
Wesley - 2016-01-13, 12:00

Teraz już nie pamiętam ile płaciłem za samo "ogarnięcie" głowicy. Wszystko robiłem "hurtowo". Pamiętam natomiast, że uszczelniacze zaworowe wsadziłem oryginały - kupione w BM Car Parts
bmarcin82 - 2016-03-19, 23:57

Miałem dokładnie to samo.. Zalałem Valvoline VR1 5W50 - problem z dolewaniem oleju zniknął (przed nie kopcił nawet przy przygazowaniu). Poziom ten sam.. poki co jest Okey


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group