To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Chevrolet
Pozwól się uwieźć

Cruze - Kupno Chevrolet Cruze 1.8 - opinie

szczuplin - 2016-03-18, 13:56

wracam do swojego tematu :)

namawiam znajomego na to auto:

http://otomoto.pl/oferta/...html#e13750a92c

co sądzicie, ktoś kojarzy to auto, z forum z miasta ?

mam obawy bo sprzedający prowadzi dział. gosp.: http://kaniaautoserwis.pl...ne/kontakt.html

rwicik - 2016-03-18, 14:08

Cena netto. Trzeba doliczyć VAT.
Powinien być na gwarancji - można by sprawdzić historię serwisową?
No i czy sprzedaje pośrednik, warsztat po naprawie, po szkodzie?

szczuplin - 2016-03-18, 14:15

wiem, cena netto. Auto zarejestrowane w PL na firmę. Kwestie serwisu będe weryfikował u samego zainteresowanego. Idąc tym tokiem myślenia czy serwisowanie daje 100% gwarancje, że auto nie było tłuczone? według mnie nie do końca.
rwicik - 2016-03-18, 14:21

Serwisowanie daje to, że auto jest nadal na gwarancji.
14 rok produkcji, więc jeszcze rok gwarancji.
Jeśli było tłuczone, to czy naprawa była w ASO.
Jeśli nie, to jak z gwarancją?

JohnnyBeGood - 2016-03-18, 17:39

szczuplin napisał/a:
wracam do swojego tematu :)

1. bardzo uboga wersja - chyba LS
2. spory przebieg jak na 2014 r. - mógł być ostro w firmie ganiany..... mój jest w leasingu, rocznik 9/2013 i tylko 48 tys. km.
3. jeśli nie było konkretnego "dzwona" (co można przecież organoleptycznie sprawdzić), a tylko jakieś drobne malowanie rys parkingowych, to raczej nie ma co się stresować. Aha... jeśli naprawy nie wykonywało ASO Opla, to nie da się "informatycznie" ustalić rozmiarów tragedii - inny serwis blacharski takich danych nie przekaże do Chevrolet Polska. Trzeba w ASO sprawdzić po VINie, co było robione na gwarancji, w tym akcje serwisowe (np. przegub itp.)
4. jeśli się zdecydujesz to oprócz stanu blacharki, sprawdź KZFR, jak chodzi skrzynia i czy jest ciepłe powietrze po obu stronach kabiny. To usterki, które przy tym przebiegu mogą już wystąpić.

pablo1 - 2016-03-18, 22:44

Mi już gdzieś kilka razy się na oto moto przy ogłoszeniach na osobę prywatną ten login się pojawił, auto ma spory przebieg jak na niecałe dwa lata, jeśli jeździł jeden kierowca to jeszcze nie ma tragedii, jeśli wielu to z dbałością o auto mobło być różnie.
C77 - 2016-03-19, 10:49

Wersja golasek ale i tak góruje nad LTZ 1.8 z MY2013
w kwestii UpLevela, kierunkowskazów na lusterkach i TPMS :-)

JohnnyBeGood - 2016-03-19, 11:05

C77 napisał/a:
w kwestii UpLevela

1. Uplevel - bezsporny fakt: odbierając samochód czułem się oszukany - najdroższa wersja, a tu taki s...t. Tylko ktoś w GM mógł wpaść na ten pomysł.... Zamawiając wersję LTZ nawet nie pytałem sprzedawcy o wyświetlacz, ponieważ zasady logicznego rozumowania i doświadczenia życiowego jednoznacznie podpowiadały, że będzie oczywistą oczywistością, iż jest w standardzie.
2. kierunkowskazy na lusterkach - w osobowych Oplach do dzisiaj nie ma (są chyba tylko w dostawczakach) - może i bajer, ale w razie uszkodzenia takie lusterko jest prawie dwa razy droższe od zwykłego i praktycznie będzie niedostępne na rynku wtórnym (szrot itp.). Wolałbym jedynie elektryczne składanie (jak w Amerykańcach), ale to już było zarezerwowane tylko dla LTZ MY 2014...., no i oczywiście czujnik martwego pola. Braku tych dwóch elementów najbardziej żałuję.
3. TPMS - Bogu dziękuję, że mnie ominęła ta wątpliwa przyjemność, połączona z koniecznością zakupu drugiego kompletu czujników (1000 zł) do felg zimowych. Dodatkowe problemy z kalibracją - podobno tylko w ASO, gdyż w Chevroletach brak funkcji auto.

C77 - 2016-03-19, 19:38

JohnnyBeGood napisał/a:
odbierając samochód czułem się oszukany - najdroższa wersja, a tu taki s...t. Tylko ktoś w GM mógł wpaść na ten pomysł.... Zamawiając wersję LTZ nawet nie pytałem sprzedawcy o wyświetlacz, ponieważ zasady logicznego rozumowania i doświadczenia życiowego jednoznacznie podpowiadały, że będzie oczywistą oczywistością, iż jest w standardzie...


Ja miałem dokładnie to samo z tempomatem dla MY2010
było napisane kierownica Multifunkcyjna - czyli wg zasad logiki tempomat + sterowanie radiem, tym bardziej że w Astrze IV tak właśnie było i jest - nie było innych opcji,
czyli albo masz multifunkcyjną, albo zwykłą, żadnych półśrodków
tymczasem GM wpadł na pomysł zrobienia specjalnie do Cruze MY2010 "multifunkcyjnych" kierownic bez tempomatu... a tempomat tylko w najwyższej wtedy LT,
LT nie kupowałem bo w całej Europie nie mieli już żadnego Marokańca z 1.8,
a koloru szampańskiego jak u huriego nie chciałem, chociaż jedna babka mówiła abym brał bo pasuje jej do kurtki <lol>

Cytat:
2. kierunkowskazy na lusterkach - w osobowych Oplach do dzisiaj nie ma (są chyba tylko w dostawczakach) - może i bajer, ale w razie uszkodzenia takie lusterko jest prawie dwa razy droższe od zwykłego i praktycznie będzie niedostępne na rynku wtórnym


Na pewno bajer ale też bezpieczeństwo. Kiedyś chciałem nawet je zakładać,
ale gdybym posiadał od początku to już kilka razy bym rozwalił o pachołki na remontowanych autostradach :-)
a tak to wystarczy spolerować i jedziemy dalej :mrgreen:
BTW. śniedziejące złącza podgrzewanych wkładów lusterek by GM po czasie są jak zespawane
ale dzięki nim nie zgubi się wkładu lusterka bo zawiśnie na kabelkach <lol>

BTW2. kumpel ostatnio rozwalił kierunkowskaz na lusterku w nowym Civicu -
łączny koszt w 250 PLN w tym 15 min roboty :wink:

Cytat:
Wolałbym jedynie elektryczne składanie (jak w Amerykańcach),


W amerykańcach nigdy nie było takich lusterek,
one były w koreańczykach na rynek wewnętrzny, wersjach ukraińskich i kazachstańskich.
W amerykanosach prędzej byś znalazł lusterka z korbkami - manualne :mrgreen:

Cytat:
TPMS - Bogu dziękuję, że mnie ominęła ta wątpliwa przyjemność, połączona z koniecznością zakupu drugiego kompletu czujników (1000 zł) do felg zimowych

W Cruzaku wcale nie trzeba kupować drugiego kompletu czujników - to tylko kolejna ściema GM,
bo komp obsługujący TPMS ma możliwość zapamiętywania kilku pozycji,
dokładnie tak jak w Astrze IV czy Insignii, czyli od 4 do 8.
Tymczasem ASO GM jak zwykle zgrywa głupa i ściemnia że się nie da bo kasuje co pół roku za programowanie :twisted:
Z resztą sam nie mam tych czujników więc co mnie to :mrgreen:

JohnnyBeGood - 2016-03-19, 20:59

C77 napisał/a:
BTW2. kumpel ostatnio rozwalił kierunkowskaz na lusterku w nowym Civicu -
łączny koszt w 250 PLN w tym 15 min roboty :wink:

Ciekawe tylko czy wymiana samego kierunkowskazu byłaby możliwa, bo jak znam GM to sprzedają tylko w całości lusterko. :->
C77 napisał/a:
W amerykańcach nigdy nie było takich lusterek,
one były w koreańczykach na rynek wewnętrzny, wersjach ukraińskich i kazachstańskich.

Fakt. W US nawet pożegnalny Limited LTZ Automatic ma jedynie manual-folding, ale na pewno gdzieś widziałem bez kierunkowskazów i z funkcją el. składania - i właśnie chyba to była Korea. :-)

berpa - 2016-03-19, 22:15

C77 napisał/a:
W amerykańcach nigdy nie było takich lusterek,
one były w koreańczykach na rynek wewnętrzny, wersjach ukraińskich i kazachstańskich.
Dziwne, bo w UE wersji Cruze MY2014 mam migacze na automatycznie składanych lusterkach.
JohnnyBeGood - 2016-03-19, 22:53

berpa napisał/a:
Dziwne, bo w UE wersji Cruze MY2014 mam migacze na automatycznie składanych lusterkach.

Dziwne, że w US nie mają el. składania, czy dziwne, że istnieją rynki na których są składane el. pomimo braku migacza? :-)

berpa - 2016-03-19, 23:09

W USA najczęściej maja wypasione wersje...
JohnnyBeGood - 2016-03-20, 06:33

berpa napisał/a:
W USA najczęściej maja wypasione wersje...

Właśnie. A najciekawsze jest to, że w pokazanym ostatnio w Detroit egzemplarzu Cruze II HB okrągły przycisk/dżojstik elektrycznej regulacji lusterek (taki sam jak w naszych) nie ma ikonki lusterka, co oznacza brak funkcji elektrycznego składania. :shock: W sedanie też nie ma. Prawdopodobnie kolesie z fabryki w Lordstown zgubili pudło z tymi przyciskami i wstawiają podstawową wersję. ;-)

szczuplin - 2016-04-05, 20:49

cruze


co sądzicie? jakieś uwagi, spostrzeżenia? W czwartek jedziemy na 99% po to autko.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group