To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Chevrolet
Pozwól się uwieźć

Lacetti - Cz??ci eksploatacyjne : jakie warto kupi? i gdzie

Anonymous - 2014-04-01, 09:42

Tylko na jednym pisze:
Cytat:
Oryginalny produkt GM.


I to pewnie ta różnica

lalibre - 2014-04-03, 08:09

Czy przy wymianie oleju w skrzyni biegów można coś zepsuć?? tzn uszkodzić skrzynię...
Anonymous - 2014-04-03, 08:14

lalibre napisał/a:
Czy przy wymianie oleju w skrzyni biegów można coś zepsuć?? tzn uszkodzić skrzynię...


Zmieniając na niewłaściwy typ oleju, to po jakimś czasie na pewno tak.

A szukając abstrakcyjnie, to można ukręcić gwint na korku,, albo przy Pokrywie dolnej, jeśli będzie odkręcana

lalibre - 2014-04-03, 08:21

Spotkałem się z dziwnymi opiniami że nie powinno się wymieniać oleju w skrzyni bo to tylko przysporzy więcej problemów i może uszkodzić skrzynię..
Tak więc stąd moje pytanie..

Anonymous - 2014-04-03, 08:41

lalibre napisał/a:
przysporzy więcej problemów i może uszkodzić skrzynię..

:mrgreen:
Kiedyś był artykuł w necie, że oleju w silniku też nie powinno się wymieniać :mrgreen: :-o
http://www.wiatrak.nl/105...odowa-tajemnica

Widziałem wiele testów i analiz olejowych i niezależnie od tego jaka była jego baza, typ to olej z wiekiem ulega degradacji.
Dlatego po kilku latach nie jest złym pomysłem wymienić go.

lalibre - 2014-04-03, 08:45

Masakra ten link... "przejechałem 350tys bez wymiany oleju" heheh

A czy przy wymianie oleju w skrzyni są elementy które trzeba wymienić na nowe?? np uszczelka?

Anonymous - 2014-04-03, 08:48

lalibre napisał/a:
A czy przy wymianie oleju w skrzyni są elementy które trzeba wymienić na nowe?? np uszczelka?


W Lacetti tak - uszczelka pod dekielkiem.
Żeby spuścić olej, trzeba odkręcić dolny dekielek. Przy ponownym zakręcaniu jej trzeba wymienić uszczelkę.
Ale uważaj były dwa rodzaje dekielków i uszczelek. Różniły się liczbą otworów pod śruby

lalibre - 2014-04-03, 08:57

oto chodzi http://allegro.pl/uszczel...4038034139.html

??

Anonymous - 2014-04-03, 09:00

lalibre napisał/a:

oto chodzi http://allegro.pl/uszczel...4038034139.html


Wygląda jak podobnie, ale czy na pewno pasuje, to nie wiem. Zacznij od policzenia śrub do przykręcenia

lalibre - 2014-04-03, 09:13

wcześniejszy link to była uszczelka skrzyni biegów

a uszczelka pod dekielek to przypadkiem nie będzie takie coś ?? http://sklep.intercars.co...O&towkod=279886

Anonymous - 2014-04-03, 09:18

To drugie to wygląda na uszczelkę korka rewizyjengo
lalibre - 2014-04-05, 11:00

Tak więc jestem po wymianie wszystkich filtrów,oleju silnika oraz skrzyni.

I skrzynia jak nowa... wszystko teraz elegancko wchodzi ( tzn każdy bieg)....

Do zrobienia mam przednie łączniki stabilizatorów ( biorę oryginalne GM ) i pasek klinowy...

i mam właśnie pytanie jaki pasek klinowy... jest jakaś różnica między tym za 40zł a za 75złnp BOSH ??

Myślałem o tym http://www.potak.com.pl/L...-1.8,27609/opis

Anonymous - 2014-04-05, 11:14

lalibre napisał/a:
I skrzynia jak nowa... wszystko teraz elegancko wchodzi ( tzn każdy bieg)....


Jaki olej ostatecznie kupiłeś?

lalibre napisał/a:
i mam właśnie pytanie jaki pasek klinowy... jest jakaś różnica między tym za 40zł a za 75złnp BOSH

ten za 40 zł wygląda na noname - nikt nie wie jak z jego trwałością. Ja bym zastosował jakikolwiek, ale znanej firmy

lalibre - 2014-04-05, 11:34

esjot napisał/a:
Jaki olej ostatecznie kupiłeś?


MOTUL 75W90

odnośnie paska w takim razie CONTITECH albo BOSH cenowo 85zł / 65zł

Może ktoś takie ma?? i może coś powiedzieć??

Anonymous - 2014-04-05, 11:50

lalibre napisał/a:
MOTUL 75W90

motylgear, czy 300v?
Jak lubisz conti, to kup conti, jak chcesz tańszy, to kup bosch.
Pasek "klinowy" nawet jak pęknie nie robi problemów -no chyba, że w trasie na wakacje ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group