To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Chevrolet
Pozwól się uwieźć

Elektronika i Elektryka - Problem z pilotem

daszczu - 2013-11-14, 20:16
Temat postu: Problem z pilotem
Panowie autko kupiłem pilocik już nie działał, w leganzie programowało się pilota przy włączonej stacyjce... tutaj próbowałem ale nic nie zadziałało, ma ktoś jakies informacje na ten temat lub pomysły? dioda na pilocie mruga dość jasno więc w baterie rozładowaną wątpie
XaRaDaS - 2013-11-14, 21:10

Bez skanera SCAN-100 się raczej nie obejdzie, w TIS jest zapis o tym.

Programowanie nadajnika zdalnego otwierania pojazdu bez kluczyka (pilota)

Zdalnie sterowany centralny zamek umożliwia korzystanie z maksymalnie 2 pilotów z jednym pojazdem. Wymienione nadajniki zdalnie sterowanego centralnego zamka muszą zostać odpowiednio zaprogramowane dla konkretnego pojazdu przy użyciu narzędzia Scan.
Proces ten odbywa się przy wykorzystaniu szeregowej transmisji danych między skanerem diagnostycznym a modułem zdalnie sterowanego centralnego zamka i jest jedynym sposobem zaprogramowania nadajników.

Uwaga: Wszystkie nadajniki dla określonego pojazdu muszą być zaprogramowane naraz.


Uwaga: W przypadku, gdy funkcja programowania zdalnie sterowanego centralnego zamka zostanie aktywowana, a któryś z nadajników (już istniejący lub nowy) nie jest zostanie zaprogramowany (lub przeprogramowany) podczas procedury programowania, nie będzie on działał w systemie zdalnego otwierania pojazdu.


Uwaga: Przed rozpoczęciem procedury programowania należy upewnić się, że drzwi, pokrywa silnika i bagażnik/tylna klapa są zamknięte.


Przestroga: Należy uważać, by w trakcie tej procedury nie uaktywnić nadajników innych pojazdów znajdujących się w sąsiedztwie.


Przestroga: Ustawić stacyjkę w pozycji ON przed zamontowaniem skanera diagnostycznego. Brak podłączenia w niniejszej procedurze może spowodować błędy komunikacji, co spowoduje nie zakończenie procedury programowania. Wszelkie kluczyki, które nie zostały zaprogramowane na tym etapie, nie będą działać.

1. Włączyć zapłon (pozycja ON), gdy silnik jest wyłączony.
2. Zamontować skaner diagnostyczny.
3. Wybrać PROGRAMOWANIE PARAMETRÓW FOBS KLUCZA z menu NADWOZIE.
4. Programować każdy kluczyk według wskazówek ze skanera diagnostycznego, aż wszystkie kluczyki zostaną zaprogramowane.
5. Ustawić stacyjkę w pozycji LOCK, odłączyć Tech 2 i przetestować wszystkie kluczyki.

daszczu - 2013-11-14, 21:43

no i dziękuje za odpowiedz wszystko już wiem:D a tak poza tematem to gdzie jest wtyka diagnostyczna ktoś wie? jaki programik do evandy? do diagnostyki
XaRaDaS - 2013-11-14, 22:03

Wtyku szukaj gdzieś pod kierownicą, a program zależnie od zastosowanego skanera, jeżeli kupisz OBD2/ELM327 to tutaj masz kilka opcji na androida np. torque pro, pod windowsy pcmscan. Można szukać jeszcze innych ;) tylko jest jeden mankament ponoć tylko SCAN-100 odczytuje wszystkie błędy prawidłowo, reszta pobieżnie to robi, a taki skaner to już wydatek z reguły kilka tyś. ;) ostatnio widziałem za 5499 :D używkę, ale komplet skaner, wizjer i dodatkowo jakieś kable, ale cena robiła swoje ;)
daszczu - 2013-11-15, 17:05

mam kabel odb2 z poprzedniego autka tam FESA stosowałem i alfadiaga dość proste programy, więc kabelek jako tako mam jedynie programu szukam a cmscana gdzieś mam w każdym razie dzięki za info:P
daszczu - 2014-06-08, 21:59

panowie udało się, dziś rozkręciłem przeczyściłem pilocika w kluczyku, z 10 minut wyjęta bateria była, poskładałem wszystko drugi kluczyk w stacyjkę (ten brązowy)pozycja on, po założeniu baterii w kluczyku zaczęła świecić dioda i jakby się pilot sam programował zaraz trzask trzask:D i radocha kluczyk działa:D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group