To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Chevrolet
Pozwól się uwieźć

Elektronika i Elektryka - POMPKA SPRYSKIWACZA TYLNEJ SZYBY

basu1 - 2013-10-26, 19:21
Temat postu: POMPKA SPRYSKIWACZA TYLNEJ SZYBY
Witam forumowicze:)Nie dziala mi spryskiwacz tylnej szyby.Pompka padła.Czy ktos wymienial może pompke spryskiwacza??Jakis opis?Czy mozna ja dokupic osobno nie z calym zbiorniczkiem??Może da się ją jakoś naprawić? Znacie Panowie jakieś sklepy tylko z cześciami do chevy gdzie można to dostać?bo ja dopiero co kupilem auto i jeszcze jestem zielony.pozdrawiam
pithugo - 2013-11-03, 15:50

Mam podobny problem, czy w Captiva jest druga pompka spryskiwaczy tylnych wycieraczek, jesli tak to gdzie on jest zlokalizowany?
basu1 - 2013-11-12, 18:44

Witam!Przy zbiorniku gdzie wlewasz płyn do spryskiwaczy na jego spodzie są dwie pompki.Ta bliżej chłodnicy to pompka od tylnej szyby.Szukam wszedzie jakiegos zamiennika oryginalu i nic:(
XaRaDaS - 2013-11-12, 19:17

basu1 napisał/a:
Witam!Przy zbiorniku gdzie wlewasz płyn do spryskiwaczy na jego spodzie są dwie pompki.Ta bliżej chłodnicy to pompka od tylnej szyby.Szukam wszedzie jakiegos zamiennika oryginalu i nic:(

Zamienniki są do bani, ja co prawda wymieniłem w lanosie, ale ciśnienie słabsze miałem.

mariucous - 2014-04-14, 15:28

u mnie niestety też nie działa pompka :/ jak z wymianą takiej pompki trzeba zderzak ściągać ?
basu1 - 2014-09-29, 16:57

czesc! nie nie trzeba sciagac zderzaka ale trzeba wyjac caly reflektor zeby dostac sie do zbiorniczka.Ogolnie operacja niezbyt skomplikowana.
koszalin11 - 2014-09-29, 20:30

U mnie też nie działa tylna pompka. Czy ktoś próbował założyć pompkę od np. Nubiry bo z wyglądu jest podobna a i cena mocno zachęca?
Korneliusz - 2014-09-29, 21:23

Sadzę że akurat ten element czyli pompka moze być spokojnie zamieniona na taki z Nubiry.