To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Chevrolet
Pozwól się uwieźć

LPG - UWAGA UWAGA NOWA PROMOCJA CHEVROLETY Z GAZEM

piotr1989 - 2013-05-10, 15:12
Temat postu: UWAGA UWAGA NOWA PROMOCJA CHEVROLETY Z GAZEM
Cały osprzęt oraz montaż za 1zł

LPG ZA 1 ZŁ

sp59 - 2013-05-10, 21:26

No to się pospieszyłem o 3 tygodnie z zakupem :)
woldan - 2013-06-19, 13:03

A w uzywane tez zakładają??? :->
mario78 - 2013-06-19, 13:07

zakładają, zakładają tylko nie w takiej cenie ;-) .
pajak13 - 2013-09-17, 11:58

prosze sie tak nie napalac. gaz za 1 zl dodaja tylko do wersji cruza 1,8 gdzie sprawuje sie on nie najlepiej i czytalem wiele komentarzy z problemami. chevrolet chce sie pozbyc szybciej wadliwych modeli dodajac gaz tylko do 1,8. pozatym w tym silniku spalanie gazu z opini i testow jest duze. dlaczego nie dodadza za 1 zl gazu do 1,6 lub 1,4 . zamierzam kupic cruza za pare miesiecy ale interesuje mnie tylko 1,6 bo 1,4 wersja jest turbo 140 km i za droga a 1,8 zle komentarze i oceny. pozdrawiam
etac - 2013-09-17, 12:25

pajak13 napisał/a:
prosze sie tak nie napalac. gaz za 1 zl dodaja tylko do wersji cruza 1,8 gdzie sprawuje sie on nie najlepiej i czytalem wiele komentarzy z problemami. chevrolet chce sie pozbyc szybciej wadliwych modeli dodajac gaz tylko do 1,8. pozatym w tym silniku spalanie gazu z opini i testow jest duze. dlaczego nie dodadza za 1 zl gazu do 1,6 lub 1,4 . zamierzam kupic cruza za pare miesiecy ale interesuje mnie tylko 1,6 bo 1,4 wersja jest turbo 140 km i za droga a 1,8 zle komentarze i oceny. pozdrawiam


Ale o tym to juz wiedza najstarsi gorale. Silnik 1.8 jest juz na wymarciu i potrzeba go w jakis sposob sprzedac, wiec z instalacja LPG w Polsce pojdzie jak cieple buleczki

barus - 2013-09-17, 12:27

pajak13 napisał/a:
prosze sie tak nie napalac. gaz za 1 zl dodaja tylko do wersji cruza 1,8 gdzie sprawuje sie on nie najlepiej i czytalem wiele komentarzy z problemami. chevrolet chce sie pozbyc szybciej wadliwych modeli dodajac gaz tylko do 1,8. pozatym w tym silniku spalanie gazu z opini i testow jest duze. dlaczego nie dodadza za 1 zl gazu do 1,6 lub 1,4 . zamierzam kupic cruza za pare miesiecy ale interesuje mnie tylko 1,6 bo 1,4 wersja jest turbo 140 km i za droga a 1,8 zle komentarze i oceny. pozdrawiam


Może oświeć mnie, czy wadliwa jest inst. LPG, czy wadliwy silnik 1.8, jeśli silnik 1.8, to pod jakim względem jest gorszy od 1.6?

endriu333 - 2013-09-17, 12:59

mam wrażenie że kolega pajak13 mówiąc kolokwialnie "urwał się z choinki".
Czy tu nastąpiła jakaś pomroczność??? Wersja 1.8 jako jedyna jednostka jest oficjalnie zalecana do LPG - Chevrolet NIE POZWALA montować instalacji LPG do innych jednostek czyli1.6 i 1.4 które nie są niby do niego przystosowane....a problemu w 1.8 wynikują jedynie z niekompetencji danych ASO- a z założenia i w życiu LPG chodzi bardzo fajnie w tych silnikach - wręcz rewelacyjnie - kwestia montażu i dostrojenia.

Krzysiek_81 - 2013-09-17, 13:38

etac_owiec napisał/a:
Silnik 1.8 jest juz na wymarciu i potrzeba go w jakis sposob sprzedac


nie musi oznaczać wcale, że silnik:

pajak13 napisał/a:
1,8 [...] sprawuje sie nie najlepiej i czytalem wiele komentarzy z problemami. chevrolet chce sie pozbyc szybciej wadliwych modeli dodajac gaz tylko do 1,8


tylko, że zamiast sprawdzonego i niewysilonego 1,8 chcą pewnie wprowadzić kolejne 0,7 quatro-turbo, które będzie nadawało się na złom po 120kkm.

Moi znajomi związani z mechaniką samochodową niezależnie podkreślali, że kupując Orlando z 1,8 dokonałem słusznego wyboru, bo to sprawdzony silnik bez udziwnień. Poza tym na samym forum są wypowiedzi osób, które mają i LPG i spalanie zgodnie ze spodziewanym wzrostem 15% na gazie. Skad więc:

pajak13 napisał/a:
w tym silniku spalanie gazu z opini i testow jest duze


pajak13 napisał/a:
chevrolet chce sie pozbyc szybciej wadliwych modeli dodajac gaz tylko do 1,8
. Nie rozumiem skąd te rewelacje? Chcą się pozbyć wadliwych modeli przez ich sprzedaż? Przecież to nie jest butik z odzieżą, żeby przeceniać ubrania, a później nie uznawać zwrótów. Jak sprzedadzą bubel, to w ciągu 3 lat będzie do nich wracał na gwarancji!
C77 - 2013-09-17, 13:55

Heh dokładnie koledzy, ktoś chyba tutaj spadł z księżyca, ale co tam ;)

A tak poza tym trzeba dodać, że póki co, czyli od początku sprzedaży Cruze w Europie,
1,8 to jest wciąż najmocniejsza benzyna dostępna w sedanie,
więc de facto nie ma z czego wybierać jeśli nie chce się diesla.

Gdybym miał się zakładać to powiedziałbym, że ten silnik na 95% będzie dostępny również w CruzeII,
więc o jakim rzekomym wymarciu mowa?

Tym bardziej, że z zapowiadanych zmian dla MY2014 Chevrolet doda nam nowy silnik,
którym nie będzie ani 1.4T ani tym bardziej 1.6T,
ale klasyczny wolnossący 1.4 (100KM) :twisted: :mrgreen:

Sobol - 2013-09-17, 14:22

Ja właśnie na takiej zasadzie nabyłem swojego Cruza z LPG za 1 zł i nie narzekam. Teorie o wadliwych silnikach i jakiś felernych instalacjach są dziwne zwłaszcza, że jak ktoś już napisał wcześniej przez 3 lata serwis by się z tym bujał.
Krzysiek_81 - 2013-09-17, 14:25

C77 napisał/a:
klasyczny wolnossący 1.4 (100KM)
Czyżby GM zdecydował się stanąć w zupełnej opozycji do wyrobów VAG (inalnych), w których to do tak budżetowych konstrukcji jak Skoda Rapid daje się do wyboru 3 silniki TSI a jeden MPI? Nie mówiąc o innych producentach, którzy to zapragnęli napędzać coraz to cięższe auta coraz mniejszymi silniczkami, vide 1.0 Ecoboost.
etac - 2013-09-17, 14:27

C77 napisał/a:
Gdybym miał się zakładać to powiedziałbym, że ten silnik na 95% będzie dostępny również w CruzeII,
więc o jakim rzekomym wymarciu mowa?


I tu mozesz sie mocno zdziwic. Z 1.8 zawsze były problemy i bedą. Czy są one z LPG czy bez nie ma znaczenia. Obserwuje ten silnik juz od 10 lat. Jego nowoczesnosc skonczyła sie w 2010 roku gdzie udalo sie wypchnac go do Euro5, ale do Euro6 juz nie ma szans.

Co do przyszłosci J400 to powiem ze nie zdziwie sie jak wszystkie beda miec znaczek T z tyłu na klapie, zaczynajac od 1.0 konczac na 1.6, a wciskanie 1.4 do J300 jest tylko chwytem marketingowym, takim samym jak dodawanie LPG do 1.8 i mowienie ze do innych sie na da wlozyc. Koszty panowie, koszty sie tylko licza.

Krzysiek_81 - 2013-09-17, 14:32

etac_owiec napisał/a:
Z 1.8 zawsze były problemy i bedą
W miarę możliwości prosiłbym Cię o rozwinięcie tego tematu - jakiego typu sa to problemy, bo jeżeli tylko,że
etac_owiec napisał/a:
nowoczesnosc skonczyła sie w 2010 roku gdzie udalo sie wypchnac go do Euro5
to dla mnie żaden problem, bo wolę wolnossący 1,8 z Euro 5, niż turbodoładowany 0,8 z Euro10, który będzie wymagal kapitalnego remontu przy każdej wymianie oleju.
etac - 2013-09-17, 14:42

Krzysiek_81 napisał/a:
etac_owiec napisał/a:
Z 1.8 zawsze były problemy i bedą
W miarę możliwości prosiłbym Cię o rozwinięcie tego tematu - jakiego typu sa to problemy, bo jeżeli tylko,że


Silnik juz w Oplu mial problemy z:
- wypalajace sie pierscienie
- duze zuzycie oleju
- niewalsciwe okladziny sprzeglowe
- skurczajace sie tłoki przy pracy z LPG
- wadliwe dzialajace przepustnice
- wadliwe dzialajace aktuatory z zmienych faz rozrzadu (w cruze tez to jest)
- problemy z czujnikami
- pekające kolektory wydechowe

Nie podejrzewam aby producent nagle wszystko zrobił i ten silnik był idealny, dla mnie to była to zawsze najgorsza konstrukcja silnika wraz silnikiem 2.2 benyzna. Opel sprzedaje juz tego niewiele, bo wie ze ciekawsze silniki ma juz w ofercie

Krzysiek_81 napisał/a:
etac_owiec napisał/a:
nowoczesnosc skonczyła sie w 2010 roku gdzie udalo sie wypchnac go do Euro5
to dla mnie żaden problem, bo wolę wolnossący 1,8 z Euro 5, niż turbodoładowany 0,8 z Euro10, który będzie wymagal kapitalnego remontu przy każdej wymianie oleju


Chcac kupic Cruze II nie bedziesz mial innego wyboru.

Jeszcze raz wam mowie ze to jest chlyt marketingowy. Opel mial instalowane LPG bez zadnego dokupowania opcji KL7, na poczatku Chevi tez tak robil i co nagle teraz silniki inne produkuje. Wiecie ile to jest zachodu z punktu widzenia logistycznego zeby na lini miec dwa niby identyczne silniki. Nie wierze



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group