To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Chevrolet
Pozwól się uwieźć

Tuning - [CRUZE]Wykresy z hamowni

Lucas13w - 2013-11-30, 23:48

esjot, nie mam Cruza ale użytkuje K&N od marca tego roku. W kwestii spalania praktycznie bez zmian. Co do brudzenia przepływomierza, czyściutko ani drobiny kurzu, jeździłem po różnych drogach włączając w to dukty piaskowe gdzie kurzyło się jak na rajdzie :D
Silnik kręcę co jakiś czas do 6,5 tyś (taka charakterystyka silnika) podczas wyprzedzania.
Dodam że chodzą jeszcze takie mity że te filtry plują olejem na przepływomierz, jest to bajka wyssana z palca nie ma się co przejmować.
Koledzy z forum korespondowali z producentem w USA oraz Europie i każdy jeden potwierdzał że żadne auta nie uległo awarii podczas użytkowania ich filtrów.

Mogę polecić filtr i życzyć bezawaryjnej jazdy :D

Anonymous - 2013-12-01, 00:25

Lucas13w napisał/a:
esjot, nie mam Cruza ale użytkuje K&N od marca tego roku.


Czy zauważyłeś na + jakąkolwiek różnice z dynamiką

Lucas13w napisał/a:
Mogę polecić filtr i życzyć bezawaryjnej jazdy


I znowu nieprzespana noc ;)
Muszę w końcu zdecydować coś ostatecznie

Lucas13w - 2013-12-01, 10:24

esjot napisał/a:
Czy zauważyłeś na + jakąkolwiek różnice z dynamiką


1,2,3 bieg z niskich obrotów poprawa jest, 4 i 5 bieg z 1,5 tys/obr to szału nie ma ale silnik wolnossący z wyższych biegów na takich obrotach nigdy nie zrobi wielkich osiągów.

Karlos - 2013-12-01, 11:12

esjot, poprzednim autem jeździłem 10 lat. Filtr K&N był moim takim niespełnionym marzeniem. Ot taka drobna rzecz, na którą żałowałem wtedy pieniędzy. Teraz, kiedy kupiłem nowe auto z nadzieją, że przez kolejne 10 lat będę się nim cieszył, decyzja z sprawie filtra była szybka.
Plusy i minusy znasz. Nie ma co oczekiwać cudów w postaci + 10 KM. Faktem jest, że w dolnym zakresie jest poprawa. Ja staram się jeździć eco, więc przy 3 tys. obrotów zmieniam na wyższy bieg. W moim przypadku korzystam z uzysku, jaki filtr daje.
Wiem, każdy chwali swoje. W najgorszym przypadku po 3 czy 4 latach wyrzucisz go do kosza albo odsprzedasz.

C77 - 2013-12-15, 18:31

Oficjalny wykres z hamowni dla Cruze 1.8 od GM


Karlos - 2013-12-16, 21:32

Dzięki uprzejmości firmy:

snowbear - 2016-05-12, 13:30

1.4T po chipie

Szału nie ma ale zawsze coś :)


GootAss - 2016-07-04, 13:52

Witam.
Cruze 2010 vcdi 150km. DPF OUT, EGR OFF. I taki bardzo słaby wynik. Przy próbie dokoksowania zaczął dość sporo dymić. Jak myślicie po czyjej stronie leży wina? Tuner/program/samochód ?


mario78 - 2016-07-05, 16:06

Jak gaz w podłodze to dymi cały czas, czy tylko na początku w momencie wdepnięcia?
GootAss - 2016-07-05, 17:58

Jest tak że gaz w podłodze turbo zaczyna wstawać i mniej więcej w przedziale 1500-2000rpm idzie bąk i tak na biegach 1,2,3 później już tego tak nie widać.
mario78 - 2016-07-05, 19:26

Gdzie robiłeś program? Czy wycięcie dpf było robione razem z chipem czy jeździłeś przez jakiś czas bez dpf na fabrycznym sofcie? Te silniki chipują sie zazwyczaj na 180-190KM. Moze masz jakąś delikatną nieszczelność w dolocie :-? ? A jak delikatnie przyspieszasz to też dymi?
GootAss - 2016-07-05, 19:41

Turbodiesel. Wycięty DPF razem z nowym softem. Jak przyspieszam normalnie na luzie to dymu niema. Nieszczelności tez niema ;-) muszę chyba wgrać seryjny soft bez dpf i zobaczymy co bedzie :)
mario78 - 2016-07-06, 13:40

U mnie też zadymi jak mocno wdepnę gaz zanim turbo się rozkręci.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group