Tuning - [CRUZE]Wykresy z hamowni
Kubusiek - 2011-11-16, 18:54 Temat postu: Hamownia test silnika 1,8
i co wy na to konie uciekly ? ?:>moc skacze jak chce ...pozatym zdanie fachowca WTF ze tak skacze i szarpie
majcher - 2011-11-28, 21:40
Nie wygląda to za ciekawie. Co oznacza niebieski wykres
huri_khan - 2011-11-28, 22:15
Chyba coś masz nie tak ze swoim silnikiem
majcher - 2011-11-28, 22:18
Moment bardzo ładny.
ryjek - 2011-11-29, 16:41
zawieś ten wykres do salonu gdzie kupiłeś auto i niech ci to wyjaśnią,może akurat coś poradzą,może masz coś nie tak z silnikiem
majcher - 2011-11-29, 18:11
Tak na marginesie, ile kosztuje zrobienie sobie takiego testu ?
nieaktualne - 2011-11-29, 18:14
majcher napisał/a: | Tak na marginesie, ile kosztuje zrobienie sobie takiego testu ? |
Tu masz przykładowy cennik KLIK
C77 - 2011-11-29, 18:48
Kubusiek, chyba masz wyjątkowego pecha ze swoim samochodem
Poniżej pokazuję jak powinien wyglądać wydruk z pomiaru silnika 1,8 w Cruze.
Kubusiek - 2011-12-04, 16:04
C77 napisał/a: | Kubusiek, chyba masz wyjątkowego pecha ze swoim samochodem
Poniżej pokazuję jak powinien wyglądać wydruk z pomiaru silnika 1,8 w Cruze. |
MOCNOusredniony ten wykres ..
w serwisie jest ok autko jezdzi a spadek + / - 10% ponoc jest norma dopuszczalna jeszcze jedna ewentualnosc to paliwo
cena na hamowni 130 zł
C77 - 2011-12-06, 18:54
Kubusiek napisał/a: |
MOCNOusredniony ten wykres .. |
Jasne, ale mimo to widać różnicę.
Poza tym wartości wyjściowe są odmienne, może nie o 10% ale jednak zauważalne.
mario78 - 2013-04-21, 15:53 Temat postu: [CRUZE]Wykresy z hamowni Dziś odwiedziłem targi motoryzacyjne w moim mieście i przy okazji załapałem się na darmowe hamowanie Cruza . Rezultat poniżej
A tu link do filmiku z hamowni Cruze 167KM/378Nm .
etac - 2013-04-21, 16:05 Temat postu: Re: [CRUZE]Wykresy z hamowni
mario78 napisał/a: | Dziś odwiedziłem targi motoryzacyjne w moim mieście i przy okazji załapałem się na darmowe hamowanie Cruza . Rezultat poniżej
Obrazek
A tu link do filmiku z hamowni Cruze 167KM/378Nm . |
Czyli potwierdzaja sie odczucia ze powyzej 3000 obr nie ma co go krecic, bo nic sie nie uzyska.
mario78 - 2013-04-21, 16:55
Wychodzi że najbardziej elastyczny jest miedzy 2 a 3tys obr, ale przy 3,8tys jest momentu jeszcze ponad 300Nm, nie jest źle.
tomi333 - 2013-04-23, 21:44
A tutaj wykres po wywaleniu DPF-a.
http://imageshack.us/f/12/hamowniawykrescruze1.jpg
Karlos - 2013-10-22, 14:12
Jak to się dzieje, że ten http://gmpowertrain.com/E...uctsEurope.aspx silnik w Oplu ma 103KW, a w katalogach Chevroleta są 104 KW?
|
|
|