To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Chevrolet
Pozwól się uwieźć

Tuning - Podświetlane Logo Chevy dla Cruze

Kawon - 2011-12-17, 22:29

Też jestem trochę sceptyczny no, ale naprawdę mnie to ciekawi. Wrzuć zdjęcia jak możesz :-D
lukaszz212 - 2011-12-18, 13:15

C77 mozesz wrzucic fotki o ile masz taki bajer ja tez cos probuje robic z moim Cruzem ale powolutku do celu :)
C77 - 2011-12-20, 12:21

heh lukaszz212, aby ten gadżet montować u siebie to póki co nie mam jeszcze takich myśli :twisted:

ale jeśli ktoś ma na to ochotę to czemu nie :twisted: :mrgreen: ;-)

Tak wygląda na Cruzaku ten emblemat z niebieskim podświetleniem:






tutaj z czerwonym:



A tu z białym kolorem podświetlenia:


adrian0311 - 2011-12-20, 12:39

Jak dla mnie to biały kolor podświetlenia z daleka nocą może mylić ze światłami cofania a czerwone z hamulcem troszkę... Ale niebieski kolor na pierwszej fotce wygląda całkiem nieźle.. tylko zależy jak dla kogo jedni lubią takie gadżety inni nie lubią robić z auta "choinki" sam narazie nie zamierzam kupować ale jak dla mnie gadżet na pierwszej fotce wygląda całkiem fajnie ;D
C77 - 2011-12-22, 00:43

adrian0311, niebieski chyba rzeczywiście wygląda najlepiej, a jeszcze lepiej na niebieskim kolorze karoserii ;-)
czerwony też nieźle wygląda, właściwie całkiem naturalnie jak na swoje umiejscowienie z tyłu auta, ale może rozpraszać tych co jadą z tyłu.

Te podświetlenia pod emblematem się chyba nawet podłącza pod oświetlenie tablicy rejestracyjnej, co oznacza że świecą też przy otwieraniu bagażnika :)
i w dzień cały czas będą świecić.
W ogóle jazda z tymi świecidełkami trochę ryzykowna może być zważywszy czepialstwo policji w naszym kraju :twisted:

lukaszz212 - 2011-12-22, 06:07

w Naszym kraju jest panowie tylko dozwolony kolor bialy z dostepnych zabawek wiec dlatego go wybralem bo nie chce ryzykowac zbednej rozmowy z misiaczkami :)
C77 - 2011-12-23, 00:32

lukaszz212 napisał/a:
w Naszym kraju jest panowie tylko dozwolony kolor bialy z dostępnych zabawek...


Ciekawe... a podstawa prawna tego jakaś jest?

nieaktualne - 2012-01-16, 16:24

C77 napisał/a:
A moje pytanie o podstawa prawną umożliwiająca jeżdżenie ze świecącym z tyłu znaczkiem w białym podświetleniu nadal jest bez odpowiedzi


Według przepisów jest tak:

Cytat:
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z dnia 26 lutego 2003 r.) dokładnie określa, jaka barwa świateł może być w samochodzie użyta. Są to w zasadzie trzy kolory – biały lub żółty selektywny dla świateł przednich, żółty samochodowy dla kierunkowskazów i czerwony dla świateł tylnych i stop. Do tego biały do oświetlenia tablicy rejestracyjnej z tyłu. Innych barw używać po prostu nie wolno.


Czyli biały z tyłu owszem ale tylko jako podświetlenie tablicy rejestracyjnej.

C77 napisał/a:
cóż chyba trzeba będzie zaczekać na rezultaty Twego badania technicznego w SKP


To akurat nie problem ponieważ zawsze przed przeglądem w SKP można to podświetlenie na chwikę odłączyć. Rezultaty będą szybsze jak spotka za sobą radiowóz ;-)

lukaszz212 - 2012-01-16, 17:33

nie bedzie problemu z tym jak mnie zatrzymaja to im powiem ze sa trzy kolory nie lamie przepisow i znaczek jest nad tablica rejestracyjna :) wiec jakos z tego wyjde jak cos napisze a na mandacik jak cos mnie stac :) ostatnie spotkanie z misiaczkami zakonczylo sie 400 zl mandatu i 10 punktow karnych :) mila pogawedka byla dobrze ze czesto w Polsce nie jestem :)
C77 - 2012-01-16, 18:37

Ja mam ostatni mandat przyznany jakoś koło 2002-03 roku i to tylko dlatego, że nie pozwolili mi wysiąść z samochodu :twisted:
ale tu nie chodzi o mandat czy punkty karne, lecz o odebranie dowodu rejestracyjnego i skierowanie na powtórne badanie techniczne
czyli de facto większych komplikacji przez jedno światełko :roll:
Możesz jeździć z tym podświetleniem długo i nikt Ciebie nie zatrzyma ale trafisz na jednego barana formalistę i się przyczepi w najmniej spodziewanym momencie :mrgreen:

lukaszz212 - 2012-01-16, 21:15

Pewni masz racje ale zaryzykuje wydaje mi sie ze nie bedzie z tym problemu bo defakto nie lamie prawa jest to kolor dozwolony wiec wydaje mi sie ze mam racje :-)

[ Dodano: 2012-01-16, 21:31 ]
Wlasnie pisalem z kumplem ktory jest policjantem i zobaczyl jak to wyglada i powiedzial ze nie ma podstawy do czego sie przyczepic mowil ze nie ma paragrafu na to swiatelko nie oslepia i nie stwarza zagrozenia dla ruchu wiec jestem dobrej mysli pocieszyl mnie :lol:

C77 - 2012-01-17, 14:50

lukaszz212 napisał/a:
Pewni masz racje ale zaryzykuje wydaje mi sie ze nie bedzie z tym problemu bo defakto nie lamie prawa jest to kolor dozwolony wiec wydaje mi sie ze mam racje :-)

[ Dodano: 2012-01-16, 21:31 ]
Wlasnie pisalem z kumplem ktory jest policjantem i zobaczyl jak to wyglada i powiedzial ze nie ma podstawy do czego sie przyczepic mowil ze nie ma paragrafu na to swiatelko nie oslepia i nie stwarza zagrozenia dla ruchu wiec jestem dobrej mysli pocieszyl mnie :lol:


Według tego co zacytował Marco wyżej to paragraf jednak jest.
Ja też mam opinię znajomego policjanta i pana z SKP. Generalnie negatywną opinię jeśli chodzi o używanie tego w ruchu na drodze publicznej.
Czyli może to być załączane jedynie na zlotach, bez względu jaki ma kolor.
I jeszcze standardowe pytanie od SKP, czy to ma homologacje EEC? :twisted: :mrgreen:

huri_khan - 2012-01-17, 15:50

lukaszz212 napisał/a:
Wlasnie pisalem z kumplem ktory jest policjantem i zobaczyl jak to wyglada i powiedzial ze nie ma podstawy do czego sie przyczepic mowil ze nie ma paragrafu na to swiatelko nie oslepia i nie stwarza zagrozenia dla ruchu wiec jestem dobrej mysli pocieszyl mnie :lol:


I taka argumentacja przekona innych policjantów ?
Światło jest dobrej barwy ale niestety nie oświetla tablicy rejestracyjnej i mają prawo zatrzymać dowód rejestracyjny.

nieaktualne - 2012-01-27, 17:33

lukaszz212, jak tam wojaże ze świecącym krzyżem Chevroleta?
lukaszz212 - 2012-01-28, 15:57

wiesz ogolnie jezdze caly czas po holandi tu sie nikt nie czepia jak narazie ale wiem juz ze wedlug prawa jest to zabronione ale sie nie przejmuje jak cos to odllacze i bedzie bez problemu :) za 2 tyg jade do Polski to sie przekonam co na to nasze Polskie misiaczki powiedza :)

[ Dodano: 2012-02-20, 21:17 ]
Witam byłem panowie w Polsce przejechalem w ciagu tygodnia 2 tys kilometrow i misiaki jechali za mna i nie zatrzymali mnie :



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group