Tuning - Spoiler do Cruze
C77 - 2012-12-10, 17:36 Temat postu: Spoiler do Cruze
mario78 napisał/a: |  |
Spojler na klapie to oryginał czy zamiennik?
mario78 - 2012-12-10, 18:49
Spoiler to zamiennik, oryginalny jest chyba trochę większy.
C77 - 2012-12-10, 19:10
Nie, oryginalne nie są raczej większe, ale trzeba wiercić
mario78 - 2012-12-10, 19:20
Mój fabrycznie też jest przystosowany do przykręcenia (mocowanie na 3 śruby) ale ja nie wierciłem dziur żeby go przymocować.
C77 - 2012-12-10, 19:34
Czyli co, ściąłeś śruby i dałeś tylko 3M?
mario78 - 2012-12-10, 20:01
Nie, w spoiler są wtopione nakrętki, więc wystarczyłoby przewiercić i przykręcić śrubami, ale u mnie trzyma się tylko na 3M.
etac - 2012-12-10, 20:33
mario78 napisał/a: | Nie, w spoiler są wtopione nakrętki, więc wystarczyłoby przewiercić i przykręcić śrubami, ale u mnie trzyma się tylko na 3M. |
Moj mial zamalowane miejsca na sruby, a do nadwozia mial piekną i mocna tasme 3M. Jak na razie 2 zima i trzyma.
herodek - 2012-12-10, 21:30
Podajcie namiary gdzie kupiliście te spoliery.
C77 - 2012-12-10, 21:48
mario78 napisał/a: | Nie, w spoiler są wtopione nakrętki, więc wystarczyłoby przewiercić i przykręcić śrubami, ale u mnie trzyma się tylko na 3M. |
A fakt, teraz widzę, że ma nakrętki wtopione na śruby bez gwintów i od dołu nakrętkami każą go przykręcać.
Jak szybko już jeździliście ze spoilerami trzymanymi tylko na 3M?
mario78 - 2012-12-10, 21:55
Ja z tym spoilerem jechałem licznikowe 225km/h i nie odpadł. Taśma 3M trzyma naprawdę mocno. Ja swój spoiler kupiłem tutaj .
etac - 2012-12-10, 21:57
C77 napisał/a: | mario78 napisał/a: | Nie, w spoiler są wtopione nakrętki, więc wystarczyłoby przewiercić i przykręcić śrubami, ale u mnie trzyma się tylko na 3M. |
A fakt, teraz widzę, że ma nakrętki wtopione na śruby bez gwintów i od dołu nakrętkami każą go przykręcać.
Obrazek Obrazek
Jak szybko już jeździliście ze spoilerami trzymanymi tylko na 3M? |
Moja jechala 210, ja jechalem 205. Od tamtego czasu juz nie dostaje samochodu mojego, ale spojler sie trzyma. Dostalem kiedys taka informacje ze przed naklejeniem najlepiej nagrzac blache i grzac element kolo tasmy. Lepiej sie wtedy wulkanizuje.
[ Dodano: 2012-12-10, 21:59 ]
herodek napisał/a: | Podajcie namiary gdzie kupiliście te spoliery. |
www.ebay.com i szukasz spoiler cruze. sa malowane i do malowania. Ja kupilem malowany i pasuje bez problemu.
C77 - 2012-12-11, 12:38
O spojlerach można by nawet założyć osobny wątek bo tyle tego jest
Sama klapa oryginalnie jest już profilowana i ma wytłoczony spojler na jej brzegu.
Oryginalne dodatkowe lip od RS/ECO/WTCC mają aż 8 punktów do przewiercenia w klapie.
Oto efekt próby montażu oryginalnego przez ASO
etac - 2012-12-11, 21:54
C77 napisał/a: | O spojlerach można by nawet założyć osobny wątek bo tyle tego jest
Sama klapa oryginalnie jest już profilowana i ma wytłoczony spojler na jej brzegu.
Oryginalne dodatkowe lip od RS/ECO/WTCC mają aż 8 punktów do przewiercenia w klapie.
Oto efekt próby montażu oryginalnego przez ASO
ObrazekObrazek Obrazek |
Dlatego ja spojler kleiłem, a nie wierciłem.
sebastian264 - 2012-12-11, 22:17
Tak się zastanawiam po co oni to szlifowali? Skoro jest orginalny to wystarczy wywiercić otwory i gotowe, ale żeby lakier zrywać?
etac - 2012-12-11, 22:32
sebastian264 napisał/a: | Tak się zastanawiam po co oni to szlifowali? Skoro jest orginalny to wystarczy wywiercić otwory i gotowe, ale żeby lakier zrywać? |
pewnie nawiercili i korodowało pod spojlerem i gosciu zareklamował
|
|
|