To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Chevrolet
Pozwól się uwieźć

Tuning - Spoiler do Cruze

C77 - 2012-12-10, 17:36
Temat postu: Spoiler do Cruze
mario78 napisał/a:


Spojler na klapie to oryginał czy zamiennik?

mario78 - 2012-12-10, 18:49

Spoiler to zamiennik, oryginalny jest chyba trochę większy.
C77 - 2012-12-10, 19:10

Nie, oryginalne nie są raczej większe, ale trzeba wiercić :roll:
mario78 - 2012-12-10, 19:20

Mój fabrycznie też jest przystosowany do przykręcenia (mocowanie na 3 śruby) ale ja nie wierciłem dziur żeby go przymocować.
C77 - 2012-12-10, 19:34

Czyli co, ściąłeś śruby i dałeś tylko 3M?
mario78 - 2012-12-10, 20:01

Nie, w spoiler są wtopione nakrętki, więc wystarczyłoby przewiercić i przykręcić śrubami, ale u mnie trzyma się tylko na 3M.
etac - 2012-12-10, 20:33

mario78 napisał/a:
Nie, w spoiler są wtopione nakrętki, więc wystarczyłoby przewiercić i przykręcić śrubami, ale u mnie trzyma się tylko na 3M.


Moj mial zamalowane miejsca na sruby, a do nadwozia mial piekną i mocna tasme 3M. Jak na razie 2 zima i trzyma.

herodek - 2012-12-10, 21:30

Podajcie namiary gdzie kupiliście te spoliery.
C77 - 2012-12-10, 21:48

mario78 napisał/a:
Nie, w spoiler są wtopione nakrętki, więc wystarczyłoby przewiercić i przykręcić śrubami, ale u mnie trzyma się tylko na 3M.


A fakt, teraz widzę, że ma nakrętki wtopione na śruby bez gwintów i od dołu nakrętkami każą go przykręcać.



Jak szybko już jeździliście ze spoilerami trzymanymi tylko na 3M?

mario78 - 2012-12-10, 21:55

Ja z tym spoilerem jechałem licznikowe 225km/h i nie odpadł. Taśma 3M trzyma naprawdę mocno. Ja swój spoiler kupiłem tutaj .
etac - 2012-12-10, 21:57

C77 napisał/a:
mario78 napisał/a:
Nie, w spoiler są wtopione nakrętki, więc wystarczyłoby przewiercić i przykręcić śrubami, ale u mnie trzyma się tylko na 3M.


A fakt, teraz widzę, że ma nakrętki wtopione na śruby bez gwintów i od dołu nakrętkami każą go przykręcać.

Obrazek Obrazek

Jak szybko już jeździliście ze spoilerami trzymanymi tylko na 3M?


Moja jechala 210, ja jechalem 205. Od tamtego czasu juz nie dostaje samochodu mojego, ale spojler sie trzyma. Dostalem kiedys taka informacje ze przed naklejeniem najlepiej nagrzac blache i grzac element kolo tasmy. Lepiej sie wtedy wulkanizuje.

[ Dodano: 2012-12-10, 21:59 ]
herodek napisał/a:
Podajcie namiary gdzie kupiliście te spoliery.


www.ebay.com i szukasz spoiler cruze. sa malowane i do malowania. Ja kupilem malowany i pasuje bez problemu.

C77 - 2012-12-11, 12:38

O spojlerach można by nawet założyć osobny wątek bo tyle tego jest ;-)
Sama klapa oryginalnie jest już profilowana i ma wytłoczony spojler na jej brzegu.
Oryginalne dodatkowe lip od RS/ECO/WTCC mają aż 8 punktów do przewiercenia w klapie.

Oto efekt próby montażu oryginalnego przez ASO :twisted:




etac - 2012-12-11, 21:54

C77 napisał/a:
O spojlerach można by nawet założyć osobny wątek bo tyle tego jest ;-)
Sama klapa oryginalnie jest już profilowana i ma wytłoczony spojler na jej brzegu.
Oryginalne dodatkowe lip od RS/ECO/WTCC mają aż 8 punktów do przewiercenia w klapie.

Oto efekt próby montażu oryginalnego przez ASO :twisted:

ObrazekObrazek Obrazek


Dlatego ja spojler kleiłem, a nie wierciłem.

sebastian264 - 2012-12-11, 22:17

Tak się zastanawiam po co oni to szlifowali? Skoro jest orginalny to wystarczy wywiercić otwory i gotowe, ale żeby lakier zrywać?
etac - 2012-12-11, 22:32

sebastian264 napisał/a:
Tak się zastanawiam po co oni to szlifowali? Skoro jest orginalny to wystarczy wywiercić otwory i gotowe, ale żeby lakier zrywać?


pewnie nawiercili i korodowało pod spojlerem i gosciu zareklamował



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group