To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Chevrolet
Pozwól się uwieźć

Elektronika i Elektryka - Dioda w drzwiach

orzech - 2013-02-11, 22:29
Temat postu: Dioda w drzwiach
Czy ta dioda koło bolca zamykania drzwi kierowcy to powinna migać/świecić? Mam ją tam ale żadnych oznak życia :-)
Anonymous - 2013-02-11, 22:51

mam taką diodę w drzwiach, ma podłączone przewody, ale od nowości samochodu nie zapaliła się ani razu.
user_02 - 2013-02-11, 22:54

Lacetti - centralny sterowany z pilota - dioda nie działa.

Jak by ktoś chciał ją uruchomić, to na elektrodzie są proste projekty - np. KLIK

orzech - 2013-02-13, 09:06

To chyba sobie dam siana, bo cienki jestem z elektryki :mrgreen: choć fajnie by było jakby to migało więc może kiedyś ;-)
nieaktualne - 2013-02-13, 11:02

A nie wystarczy Wam tam wsadzić gotowego pulsującego leda na 12V za 1,6pln KLIK :?:
XaRaDaS - 2013-02-13, 11:26

Marco napisał/a:
A nie wystarczy Wam tam wsadzić gotowego pulsującego leda na 12V za 1,6pln KLIK :?:

Tam jest chyba inna dioda, mniejsza mniej więcej 1-2 mm. i nie wiem czy przypadkiem nie jest ona z "dzióbkiem"

nieaktualne - 2013-02-13, 11:34

To jeśli tam nie jest standardowa 5mm to jeszcze tu KLIK masz taką 3mm.

Wstawcie fotkę jak to wygląda.

XaRaDaS - 2013-02-13, 21:16

Zapomniałem zrobić, jutro podrzucę, ale nie jest to 3 mm, raczej skłaniałbym się do 1,5 lub 2 mm., ale może to być i 5 mm, tylko jest część ukryta. Ciężko to określić i pewnie bez rozebrania boczka się nie dowiemy jaki typ diody siedzi.
etac - 2013-02-13, 21:29

XaRaDaS napisał/a:
Zapomniałem zrobić, jutro podrzucę, ale nie jest to 3 mm, raczej skłaniałbym się do 1,5 lub 2 mm., ale może to być i 5 mm, tylko jest część ukryta. Ciężko to określić i pewnie bez rozebrania boczka się nie dowiemy jaki typ diody siedzi.

Ja przerabiałem swoja diode w Lacetti i najlepsze ze mi ja spalili jak oddalem do ASO. Tam jest standardowa dioda 3mm. Nawet wciaz mam 2 sztuki w szafce