To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Chevrolet
Pozwól się uwieźć

Wnętrze - Klimatyzacja - Wieje chłodem od strony kierowcy

pool80 - 2016-04-14, 21:50

całkowity z częściami czy sama robocizna?
*rob* - 2016-04-15, 17:10

pool80 napisał/a:
całkowity z częściami czy sama robocizna?


całkowity

Robbo - 2016-04-15, 17:23

Ponawiam pytanie
Warsztat w rejonie warszawy który robi takie naprawy w cruzie lub orlando <stres> <stres>
Poza ASO po ceny tam z kosmosu :-o

rwicik - 2016-04-15, 19:17

Ktoś polecał warsztat koło ASO Nexteam na Familijnej.
JohnnyBeGood - 2016-04-16, 06:50

*rob* napisał/a:
Właśnie wczoraj odebrałem auto z MM Cars.Diagnoza - mieszalnik powietrza.Przebieg 42,5 tyś.Na szczęście do piątku mam jeszcze gwarancję :-P .Naprawa poza gwarancją to koszt 1200-1300 zł w tym salonie.

I rodzą się od razu dwa pytania:
1. czy jakość nowego mieszalnika jest równie nędzna jak oryginalnego, czyli po kolejnych 40 kilku tysiącach kilometrów mam się spodziewać nowej awarii - jednym słowem element eksploatacyjny jak opony, klocki? :evil:
2. czy na wymieniony przez ASO mieszalnik płynie gwarancja od nowa, tj. czy na tę cześć mamy 3-letnią gwarancję, czy też jeżeli ten nowy zepsuje się miesiąc po upływie gwarancji (czyli u mnie pół roku po wymianie) to panowie z ASO rozłożą ręce i zaproponują wymianę odpłatną?
I jeszcze jedno pytanie, czy ktoś z forumowiczów wymieniał w ASO odpłatnie? Ciekawi mnie cena z wymianą - jedni twierdzą, że
*rob* napisał/a:
Naprawa poza gwarancją to koszt 1200-1300 zł w tym salonie.

a mnie powiedzieli, że w ASO koszt części+robocizna to wydatek rzędu 2,5-3 tys. zł.

C77 - 2016-04-16, 08:43

Za 1200-1300 PLN z robocizną to raczej naprawa urwanych mocowań klapki,
gdyż nowy mieszalnik powietrza kosztuje więcej (a gdzie tu jeszcze kwota za jego wyminę),
a samej nowej klapki GM osobno nie sprzedaje.

BTW kolejny pacjent z przebiegiem 30.000 km:

Były przez 30 000 km dwie wizyty w ASO
...druga sprawa już poważniejsza - powrócił problem z Bravo, wysrał się mieszalnik powietrza,
czyli standard lewo wieje ciepłym a w prawo zimnym, skutek - rwanie deski i wymiana.
Wszystko byłoby ok gdy nie czas oczekiwania na części - 2 miesiące

http://www.fiatbravoklub....hp?f=194&t=9265

luck48 - 2016-05-26, 21:51
Temat postu: Kierunkowe działanie nawiewu i Klimatyzacja
Problem jest następujący:
Po włączeniu klimatyzacja z dwóch nawiewów z przodu z lewej stronie wieje lekko schłodzone powietrze a z prawej strony z dwóch nawiewów wieje lekko chłodniejsze powietrze to samo tyczy się nawiewów z tyłu wiejących pasażerom w nogi. Po włączeniu ogrzewania na maxa z lewej strony wieje lekko ciepłe powietrze a z prawej gorące.. Czy ktoś z Was miał już taki przypadek wczoraj zostawiłem auto w serwisie jestem ciekaw czy odnajdą przyczynę.

robciok - 2016-05-27, 18:45

luck48, występujące objawy są identyczne z tymi w temacie:
http://forum.chevrolet.org.pl/viewtopic.php?t=1963

Prawdopodobna przyczyna to ułamane ramiona lewej klapki od regulacji temperatury w mieszalniku powietrza. Dlatego tylko prawa strona daje Ci się regulować.

SCALONE

C77 - 2016-06-17, 19:14
Temat postu: Podział tematu
OK, zgodnie z zapowiedziami niniejszy temat został podzielony na dwa
dotyczące różnego typu usterek układu wentylacji w Cruze:

:idea: O problemie związanym z zawieszeniem klimatyzacji - modułu HVAC
czyli niedziałającymi przyciskami nawiewów, pokrętłami, wiejącym non-stop gorącym powietrzem itd. proszę pisać tutaj:
:arrow: http://forum.chevrolet.or...?t=5502&start=0

:idea: W niniejszym zaś temacie skupiamy się już wyłącznie nad sprawą związaną z mechaniczną usterką klapki / klapek temperatury,
skutkującą napływem permanentnie chłodnego powietrza do wnętrza auta.

W związku z tą zmianą koledzy z forum Astry, Autokącika i inni muszą nam wybaczyć,
gdyż niektóre linki mogą się zmienić i być już nieaktywne :wink:

C77 - 2016-06-20, 15:29

Na Naszym Forum ten temat jakby się uspokoił,
tymczasem gdzie indziej walka nadal trwa! :evil:

Klapki padają jak muchy,
nieważne czy lato czy zima :mrgreen:




rumell - 2016-07-17, 14:20

heyka dopadła mnie klątwa klapki i hurra od strony kierowcy radzieckim sposobem zdiełał ja a od strony pasażera nie wiem jak ściągnąć osłonę z przełącznikiem poduszki pasażera czy wystarczy tylko szarpnąć
rumell - 2016-07-17, 15:27


pablo1 - 2016-07-17, 17:33

Trzeba odciągnąć ja . Jest na wcisk z tego co pamiętam
robciok - 2016-07-17, 17:53

tak jak pokazuje rumell, na obrazku, chociaż ja sobię radzę jednym płaskim śrubokrętem, podważasz i wyskakuje z zatrzasków, a zakładasz w odwrotnej kolejności, tj. najpierw podkładasz pod uszczelkę i domykasz
C77 - 2016-07-18, 12:24

Od strony pasażera brakuje dojścia do złamanej klapki dla obiegu pasażerskiego...





Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group