To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Chevrolet
Pozwól się uwieźć

Mechanika - Uszlachetniacze do silników w Cruze - Wasze Opinie

Anonymous - 2013-02-05, 22:48

krucyfiks napisał/a:

Może im zależy jak nikomu chyba na tym żeby nie wydłużać a skracać żywotność auta.


Ale producentom olei samochodowych powinno zależeć na sprzedaży najlepszego produktu. Więc może wystarczy kupić porządny markowy olej?

etac - 2013-02-06, 23:04

esjot napisał/a:
krucyfiks napisał/a:

Może im zależy jak nikomu chyba na tym żeby nie wydłużać a skracać żywotność auta.


Ale producentom olei samochodowych powinno zależeć na sprzedaży najlepszego produktu. Więc może wystarczy kupić porządny markowy olej?


Dokladnie.

Ja mam doswiadczenie tylko z srodkiem zwanym BATERVIT, wlalismy go z ojcem do akumulatora, tydzien pozniej trzeba było kupic nowy akumulator. A w 1989 roku kupic akumulator nie było łatwo

Maciej - 2013-02-06, 23:57

preparaty Xado były testowane w Automobiliście i opinie były pozytywne. To pismo dla dość zwartego środowiska, redaktorzy i czytelnicy znają się prywatnie, więc w razie ściemy luzie by ich zjedli.
Tak sobie myślę, że gdybym miał zjechany silnik, czy skrzynię, to co by mi szkodziło spróbować. Ale póki wóz jest w miarę świeży, to nie ma co wydziwiać.

XaRaDaS - 2013-02-07, 00:06

Maciej napisał/a:
preparaty Xado były testowane w Automobiliście i opinie były pozytywne. To pismo dla dość zwartego środowiska, redaktorzy i czytelnicy znają się prywatnie, więc w razie ściemy luzie by ich zjedli.
Tak sobie myślę, że gdybym miał zjechany silnik, czy skrzynię, to co by mi szkodziło spróbować. Ale póki wóz jest w miarę świeży, to nie ma co wydziwiać.


Mam brata mechanika i jak jeszcze miałem lanosa, gdzie UPG się sypała, to się spytałem o taki uszczelniacz, powiedział mi, że załatać to nie załata, ale uszkodzić bardziej nie powinien. Tak samo miałem z chip tuningiem, miał podnosić moc o jakieś 15%, zmniejszać spalanie itp. zamówiłem z kumplem, oczywiście trzeba było podać jakie auto, silnik itp. Paczka przyszła a w środku dwa oporniki :D ale na alledrogo koleś się zapierał, że to nie taki chip tuning. Niecałe 10 zł. poszło, za opornik warty może za 20 gr. :D

Reasumując, skoro producenci aut nie zalecają, a producenci tych środków mamią nas takimi fantastycznymi osiągami itp. jestem skłonny nie ryzykować i nie wleję czegoś takiego do swojego auta, chyba że będzie tak zajechane, że tylko sprzedać i zmienić miejsce zamieszkania.

Anonymous - 2013-02-07, 00:40

Maciej napisał/a:
preparaty Xado były testowane w Automobiliście i opinie były pozytywne. To pismo dla dość zwartego środowiska, redaktorzy i czytelnicy znają się prywatnie, więc w razie ściemy luzie by ich zjedli.
Tak sobie myślę, że gdybym miał zjechany silnik, czy skrzynię, to co by mi szkodziło spróbować. Ale póki wóz jest w miarę świeży, to nie ma co wydziwiać.


Cały problem z takimi preparatami to brak miarodajnych i wiarygodnych testów.
Potrzeba by sprawdzić, nie co dzieje się z silnikiem zaraz po wlaniu, tylko po 100kkm, albo 200kkm i więcej.
Dodatki takie często zwiększają stopień sprężania poprzez łączenie się z warstwą wierzchnią materiału "zaklejając ją" (tak jak w reklamach) :lol:
Ale nikt nie wie co dzieje się po jakimś czasie, czy dodatki te nie pozostawiają nagaru, czy nie spalają się powodując zwiększone zużycie powierzchni silnika.
A co z filtrami? Czy nie zakleja ich ? I nie mówię o samym specyfiku, tylko o jego odpadach powstałych po spaleniu razem z olejem.
Zawsze można coś takiego przetestować na starym silniku i samemu sprawdzić jak to działa, ale po co?

etac - 2013-10-09, 13:00
Temat postu: Opinia mechanika

rafic - 2015-02-11, 17:51
Temat postu: Ceramityzer w Chevrolet Cruze
http://ceramizator.pl/index.php

Coś takiego było ostatnio testowane w programie "Nowy Gadżet" na TVN Turbo. Test polegał na zmierzeniu parametrów silnika na hamowni takiego jak przyjechał. Następnie wlali ten ceramizer i przejechali przez pół Polski. Po tym znowu pojechali na hamownie i zmierzyli parametry silnika. Okazało się, że moc silnika podniosła się o jakieś 3-4 KM i moment obrotowy wzrósł o około 7 Nm. Później jeszcze chcieli sprawdzić czy prawdą jest, że ceramizer może zastąpić olej i silnik się nie zatrze. Wypompowali olej z silnika i odpalili go. Chodził podobno pół godziny i od czasu do czasu gość robił "przegazówkę". I co? Silnik się nie zatarł. W sumie to nie wiem na ile to było ustawione i sponsorowane, ale akurat ten program zawsze pokazywał naprawdę fajne rzeczy a te kiepskie mieszał z błotem więc... :->

berpa - 2015-04-15, 10:00

Troche sie boje roznych uszlachetniaczy :roll: .
Z jednej strony pewnie poprawiaja wlasciwosci smarne oleju, ale z drugiej moga zamulac ¨mikroskopijne¨ kanaly smarujace np. kol faz rozrzadu...

maro - 2015-04-29, 18:23

Wlałem Ceratec Liqui Moly.

Ja też się boję uszlachetniaczy ale ufam, że firma z takim doświadczeniem na rynku po prostu nie wypuści kwasu.

Poczytaj na temat ceratec by liqui moly.

Ceratek ma za zadanie chronić powierzchnie przed nadmiernym tarciem a nie zaklejać kanaliki.

Po za tym weź pod uwagę, że dobry olej ma właściwości czyszczące, nie tylko działa jako substancja chłodząca czy smarująca ale również czyści.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group