To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Chevrolet
Pozwól się uwieźć

Nadwozie - Kto ma ju? CRUZE Kombi ??

KAI - 2012-12-19, 20:13

Widać, że to kwestia indywidualna. Każdy ma inne oczekiwania i robi inne kilometraże.

Ja o tym trochę zapomniałem - pytając o te 1.4 Turbo ;)

Robię przebiegi - 30-40 tys. km no i zależało mi na "zrywności" autka nie gorszej niż w moim poprzednim samochodzie.

C77 - 2012-12-21, 01:47

Kubusiek napisał/a:
tez tak myslalem jak gdybalem nad dieslem ... 2.0 diesel czy 1.8 benzyna ... wzielem benzyne

ŻAŁUJE! :roll:


Ja w ogóle nie żałuje, a dziś zrobiłbym dokładnie to samo 8-)

[ Dodano: 2012-12-21, 01:52 ]
KAI napisał/a:
Widać, że to kwestia indywidualna. Każdy ma inne oczekiwania i robi inne kilometraże.


Tu nawet nie chodzi o same kilometraże tylko bardziej o to w jakich warunkach je pokonujesz.
Taryfa w mieście na 1.8 + LPG może zrobić więcej kilometrów rocznie niż śmigający po autobahnie ropniak, ale w jakich warunkach? :twisted: :roll:

golebiow - 2012-12-21, 13:15

Zgadzam sie ze to kwestia indywidualna :)

Ja juz nigdy diesla , nie moj klimat, nie ta przyjemnosc jazdy, nie ta charakterystyka dzwiekow wiec jedni lubia diesle , jedni benzynowy downsizing a inni poczciwe 1.8 :)

Na szczescie jest taki wybor za kazdy znajdzie cos dla siebie :)

KAI - 2013-01-13, 20:29

Dzisiaj w wiadomościach mówili, że UE szykuje "sankcje" dla właścicieli silników Diesla.
Jak to będzie w szczegółach - czas pokaże...

etac - 2013-01-13, 20:41

KAI napisał/a:
Dzisiaj w wiadomościach mówili, że UE szykuje "sankcje" dla właścicieli silników Diesla.
Jak to będzie w szczegółach - czas pokaże...


80% w Francji to diesle, niewiele mniej w Niemczech i myslisz ze beda sankcje - dla mnie to bełkot lobbystów Pb

KAI - 2013-01-13, 20:50

Wg danych z dzisiejszego wydania TVP - w Polsce ponad 60% (jeżeli dobrze pamiętam).
Sugerowano, że to działania w kierunku samochodów elektr. - żeby zmniejszyć opłacalność diesla.

Kaczy.mk - 2013-01-14, 15:25

Wracając do tematu przewodniego z topica: dziś dowiedziałem się jaki jest czas oczekiwania na wybraną przeze mnie wersję czyli Cruze Kombi LTZ, 2.0D Manual, czarny ... około 4-5 miesięcy. :cry: Wiedziełem że trzeba będzie poczekać ale sądziłem że miesiąc, ewentualnie 2, ale jak mówią 4-5 to pewnie w rzeczywistości wyjdzie 6.
tomi333 - 2013-01-14, 15:28

Kaczy.mk napisał/a:
Wracając do tematu przewodniego z topica: dziś dowiedziałem się jaki jest czas oczekiwania na wybraną przeze mnie wersję czyli Cruze Kombi LTZ, 2.0D Manual, czarny ... około 4-5 miesięcy. :cry: Wiedziełem że trzeba będzie poczekać ale sądziłem że miesiąc, ewentualnie 2, ale jak mówią 4-5 to pewnie w rzeczywistości wyjdzie 6.

A można wiedzieć jaką cenę udało się wynegocjować, ewentualnie jakie gratisy salon dorzucił?

KAI - 2013-01-14, 15:36

Kaczy.mk napisał/a:
Wracając do tematu przewodniego z topica: dziś dowiedziałem się jaki jest czas oczekiwania na wybraną przeze mnie wersję czyli Cruze Kombi LTZ, 2.0D Manual, czarny ... około 4-5 miesięcy. :cry: Wiedziełem że trzeba będzie poczekać ale sądziłem że miesiąc, ewentualnie 2, ale jak mówią 4-5 to pewnie w rzeczywistości wyjdzie 6.

Moim zdaniem trochę straszą. A po co?
Żeby wyprzedać to co już mają na stanie.
Mi też tak mówili a w praktyce czekałem 2 miesiące.

I teraz tak - najpierw niech zamówią... i wtedy jak oni już mają zamówione to negocjujesz warunki. Jak się z Tobą nie dogadają to zostają z autem ;>

Kaczy.mk - 2013-01-14, 20:22

tomi333 napisał/a:
A można wiedzieć jaką cenę udało się wynegocjować, ewentualnie jakie gratisy salon dorzucił?


Katalogowo jest 80790. Mi zaproponowano 76300, bez gratisów. Negocjacje zdecydowanie ułatwił fakt że płacę gotówką.

KAI napisał/a:

Moim zdaniem trochę straszą. A po co?
Żeby wyprzedać to co już mają na stanie.
Mi też tak mówili a w praktyce czekałem 2 miesiące.

I teraz tak - najpierw niech zamówią... i wtedy jak oni już mają zamówione to negocjujesz warunki. Jak się z Tobą nie dogadają to zostają z autem ;>


Zaproponowano mi też wersję z rocznika 2012, ale na felgach 16", w kolorze srebrnym i bez systemu MyLink ale też bez nawigacji. Cena bardzo atrakcyjna (65000). Propozycja była dość luźna bo Ja od początku chciałem auto z rocznika 2013, więc nie naciskali. Co do pertraktacji po zamówieniu - kij ma dwa końce :-? Jeśli się nie dogadamy to Ja tracę zaliczkę (2000zł) a Oni zyskują auto które mogą sprzedać oferując taki właśnie rabat, nie tracąc nic ze swojej marży.

Swoja drogą, jak wygląda konsola środkowa LTZ bez MyLink'a i nawigacji? Bo wszędzie są foty ale z MyLinkiem, w sensie wielki ekran dotykowy i praktycznie brak przycisków. Czy to coś podobnego do zdjęcia poniżej? Tzn. zwykły wyświetlacz jednokolorowy do radia/usb/cd?


etac - 2013-01-14, 20:33

Tak wyglada, wystarczy pogrzebac w otomoto.pl





Kaczy.mk - 2013-01-14, 20:57

Szukałem, zresztą nie tylko na otomoto.pl. Wkleiłem powyższy rysunek bo znalazłem wersje LTZ zarówno z ekranem kolorowym (takim jak Ty wkleiłeś), jak z ze zwykłym jednokolorowym (takim jak Ja wkleiłem). Sugerując się informacją od handlowca, przyjąłem że kolorowy ekran jest tylko wtedy gdy jest nawigacja. W przypadku jej braku (a taki mi zaproponowali) domyślałem się że jest zwykły ekran informacyjny (od radia).
etac - 2013-01-14, 21:11

Kaczy.mk napisał/a:
Szukałem, zresztą nie tylko na otomoto.pl. Wkleiłem powyższy rysunek bo znalazłem wersje LTZ zarówno z ekranem kolorowym (takim jak Ty wkleiłeś), jak z ze zwykłym jednokolorowym (takim jak Ja wkleiłem). Sugerując się informacją od handlowca, przyjąłem że kolorowy ekran jest tylko wtedy gdy jest nawigacja. W przypadku jej braku (a taki mi zaproponowali) domyślałem się że jest zwykły ekran informacyjny (od radia).



LTZ w Crzue z MY2013 ma tylko dwie opcje:
Navi jak na zdjeciu po wybraniu opcji Navi, lub MyLink bez opcji Navi (na dzien dzisiejszy bo nie wiemy czy Pandora bedzie w pelni dostepna w Polsce)a wtedy wyglada tak



I tak jest juz od wersji LT+ cennik

tylko w nizszych wersjach wciaz moze byc tak jak wskazałes, bo jak jest nowa deska to bedzie tak


KAI - 2013-01-15, 00:02

[quote="Kaczy.mk"]
tomi333 napisał/a:

Katalogowo jest 80790. Mi zaproponowano 76300, bez gratisów. Negocjacje zdecydowanie ułatwił fakt że płacę gotówką.
Co do pertraktacji po zamówieniu - kij ma dwa końce :-? Jeśli się nie dogadamy to Ja tracę zaliczkę (2000zł) a Oni zyskują auto które mogą sprzedać oferując taki właśnie rabat, nie tracąc nic ze swojej marży.

Ja z 68 000 katalogowo zszedłem do 60 000. Brałem 4 x 25%.
Ich nie interesuje kto płaci (w moim przypadku bank daje całość a ja 25%).
Nie dałem żadnej zaliczki.
To Ty rozdajesz karty. W negocjacjach nie ma zmiłuj się.
Miękkie serce to twarda dżemik ;)

Nie będę więcej zaśmiecał wątku bo więcej jest tutaj:
http://fanklub.chevrolet....t=666&start=165

Powtórzę jeszcze raz. Ty rozdajesz karty. Dlaczego?
Bo to Ty masz pieniądze i nie musisz kupić. A jeśli kupisz to nie musisz kupić chevroleta.
A jeśli chevroleta to w dowolnym salonie na terenie kraju.

A salon... musi sprzedać. No nie jest tak?

A znaleźć klienta właśnie na moją (już zamówioną) wersję, w moim kolorze... nie wiem czy to tak łatwo.

Powodzenia w negocjacjach :)

C77 - 2013-01-16, 00:23

Coś mi tu nie pasuje.
Wpłaciłeś zaliczkę zanim się dogadałeś co do ceny ostatecznej samochodu?
Jeśli się targować to przecież przed wpłatą zaliczki od konkretnej kwoty za auto,
czyli najpierw się targujesz, a na końcu wpłacasz zaliczkę, nie odwrotnie :twisted:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group