To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Chevrolet
Pozwól się uwieźć

Nadwozie - Pękające nadkola w Chevrolet Cruze

etac - 2012-06-19, 05:56

SanDiego napisał/a:
Ja mam tuż za kołami, tak jakby z tyłu ich środka, czyli nie tam, gdzie Ty, pękniętą część mi zdemontowali, jak sprawdzali hamulce



Dokadnie tam peka, takze podaj VIN i stacje serwisowa

SanDiego - 2012-06-19, 08:08

Tego mi na gwarancji nie wymienią, bo mówiłem im o tym podczas zimowego przeglądu, powiedzieli, że to nie podlega gwarancji
etac - 2012-06-19, 20:38

Mam juz 6 wlascicieli, sprawe przekazałem do Chevrolet Polska i Chevrolet Europe. Czekamy na opinie. Tak czy inaczej nadal czekam na numery VIN i miejsce zgłoszenia tej usterki.

[ Dodano: |19 Cze 2012|, o 21:42 ]
SanDiego napisał/a:
Tego mi na gwarancji nie wymienią, bo mówiłem im o tym podczas zimowego przeglądu, powiedzieli, że to nie podlega gwarancji



Wiem jak byłem szkolony, to jest pierwsza odpowiedz. Jak klient będzie upierdliwy lub poda sprawę wyżej to dostanie co chce, a tak to najlepsza metoda na jego zbycie. Przykładem ze tak jest to ze na początku było spoko z amorami, potem je jednak wymienili, a po 10 tysiach ponownie bo dobrze wiedzieli ze maja z tym problem, ale lepiej siedzieć cicho bo to są koszty dla bezpośredniego importera a nie dla producenta samochodu.
Dlatego łatwiej coś dostać na poczatku roku niż pod jego koniec.

C77 - 2012-06-21, 11:49

U mnie ostatnio pękło przednie od strony pasażera. Spodziewałem się tego od dawna, znając skalę globalna tego problemu w Cruze.
Póki co nie miałem okazji jeszcze tego zgłosić i żądać wymiany na gwarancji.
Poza tym chciałbym mieć pewność przed rozpoczęciem boju, że wywalczone z trudem nowe nadkole
nie będzie zrobione z tego samego szajsu i że wytrzyma dłużej nić kilka tysięcy kilometrów.
Bo jeśli nie to historia będzie się powtarzać.

etac - 2012-06-21, 14:38

C77 napisał/a:
U mnie ostatnio pękło przednie od strony pasażera. Spodziewałem się tego od dawna, znając skalę globalna tego problemu w Cruze.
Póki co nie miałem okazji jeszcze tego zgłosić i żądać wymiany na gwarancji.
Poza tym chciałbym mieć pewność przed rozpoczęciem boju, że wywalczone z trudem nowe nadkole
nie będzie zrobione z tego samego szajsu i że wytrzyma dłużej nić kilka tysięcy kilometrów. Bo jeśli nie to historia będzie się powtarzać.


Pani Paulina i jej zespól zastanawia sie juz 4 dzien :mrgreen:

W miedzyczasie poszlo haslo przez facebooka do Chevrolet Europe

huri_khan - 2012-06-21, 17:38

user_01 napisał/a:
W miedzyczasie poszlo haslo przez facebooka do Chevrolet Europe


Możesz dać jakiegoś linka żeby podłączyć się do tematu ?

etac - 2012-06-21, 19:49

Poszlo poczta prywatna do Chevrolet Europe
C77 - 2012-06-26, 18:30

A może ktoś w Polsce w Cruze miał już te nadkole wymieniane - na gwarancji lub bez niej - i może powiedzieć czy są one faktycznie mocniejsze? :twisted:
etac - 2012-06-26, 20:05

C77 napisał/a:
A może ktoś w Polsce w Cruze miał już te nadkole wymieniane - na gwarancji lub bez niej - i może powiedzieć czy są one faktycznie mocniejsze? :twisted:


Podane przez ciebie numery na innym forum nie sa rozpoznawane przez system w Polsce.

A u mnie odkryłem ze prawe jest tez pęknięte i tak niefortunnie ze się podwinęło i weszło pomiędzy wahacz i półoś

C77 - 2012-06-26, 21:47

etac_owiec napisał/a:

Podane przez ciebie numery na innym forum nie sa rozpoznawane przez system w Polsce.

Wiem, że ich nie znajduje w polskiej, w innych europejskich tez ich nie ma. T
o są numery z fabryki w Koreii, i jest pod nimi wyraźnie stwierdzone, że są to nowe nadkola dla MY2012.
Jest to jedyna realna rzecz która wskazuje coś z tymi nadkolami było faktycznie nie OK skoro dla MY2012 wdrożyli nowe różniące się numerami od starych.
Natomiast nie mam realnego potwierdzenia domniemania, że nadkola o starych numerach zostały poprawione i są trwalsze.

etac_owiec napisał/a:

A u mnie odkryłem ze prawe jest tez pęknięte i tak niefortunnie ze się podwinęło i weszło pomiędzy wahacz i półoś


No tak wchodzi między wahacz i półoś, a jej osłona dostaje przez to po tyłku.. :roll:

etac - 2012-06-27, 12:58

Panowie/Panie

chyba żarty sie skończyły
Chevrolet Polska nie spotkał sie z głoszeniami od klienta, zgłoszeniami od serwisów dotyczącymi pękających nadkoli w samochodach Chevrolet Cruze.

Moja propozycja jest następująca. Pod adres cac.chevrolet_pl@gm.com wysyłamy wszyscy zgłoszenia wykonanych wymian płatnych jeśli jesteście pewni ze nie wy jesteście winni a serwis nie uznał waszego zgłoszenia, macie pęknięte nadkola i nie wiecie co z tym zrobić, lub zgłosiliście taka usterkę i nie uznano jej na gwarancji i wciąż macie je pęknięte.
Może te parę osób otworzy oczy CH P i zacznie coś robić.

Może teraz zbierzemy się mocniej niż w przypadku amortyzatorów.

huri_khan - 2012-06-27, 13:32

user_01 napisał/a:
Chevrolet Polska nie spotkał sie z głoszeniami od klienta, zgłoszeniami od serwisów dotyczącymi pękających nadkoli w samochodach Chevrolet Cruze.


Ja już napisałem i też dostałem odpowiedź że nie mieli takich zgłoszeń ale żeby się temu przyjrzeć, skontaktują się ze mną i podjadę do ASO żeby zobaczyli te nadkola.

etac - 2012-06-27, 13:43

Chevrolet Mucha - kurde, nie było lepszego dealera? W sensie dojazdu. Tam są korki na 5 km w ciagu dnia. :evil:

[ Dodano: |10 Lip 2012|, o 20:46 ]
Panowie i Panie nie olewajmy tego problemu. Mamy duży problem, koszt nadkola to ponad 200 zl wiec warto jest walczyć. Piszmy pisma do CAC.

Decyzja wobec mojego auto to wymiana tylko jednego nadkola, drugiego odmowa bo uszkodzone CHYBA przez kamień, kolega huri_khan miał mniej szczęścia bo reklamacje mu nie uznali.

Także dostałem kilka informacji kilka zdjęć, wysyłajcie wiec je do CAC CHP, mamy wszyscy jednakowo popękane nadkola i nie jest to kwestia zbiegu okoliczności.

Dajcie znać w tym linku, kto jakie informacje dostał, na pewno nie mogą już mówić ze NIKT nie zgłaszał, bo teraz przynajmniej maja już dwa przypadki.

[ Dodano: |11 Wrz 2012|, o 11:11 ]
I to samo z strony Chevrolet Europe w sprawie Thank you for your message.

Regarding the issues please contact directly Chevrolet Poland customer care team. We are aware that this has been investigated previously by Chevrolet Poland and they have all the details of the case. Here are the contact details:

+48 22 606 1728
cac.chevrolet_pl@gm.com

Once again, we would like to thank you for your interest in our brand.

Many thanks,
Chevrolet Europe


Tak sie zastanawiam tylko co dalej, bo wciaz nie moge znalezc winy w swoim uzytkowaniu pojazdu, a szczegolnie ze wiem ze oni wiedza ze jest to problem globalny. Mam potwierdzenie z dzialu technicznego Chevrolet ze podstawa zmiany numeru katalogowego były problemy z mala odpornoscia mechaniczna czesci. Niestety jest to informacja tylko kolezenska i w zaden sposób jej nie jestem w stanie uzyc. Pozostanie chyba albo UOKIK, albo kupic na allegro nadkole za 150 zl.

kozix33 - 2012-09-25, 14:36

Mam pytanko do tematu bo jestem ciekaw czy te pękające nadkola w tym samym miejscu pękaja i czy to plastikowe nadkola czy coś z blacharki?
huri_khan - 2012-09-25, 19:16

kozix33 napisał/a:
Mam pytanko do tematu bo jestem ciekaw czy te pękające nadkola w tym samym miejscu pękaja i czy to plastikowe nadkola czy coś z blacharki?


Plastik i pękają w tym samym miejscu i chevrolet ich nie wymienia twierdząc, że to uszkodzenie mechaniczne.

Chociaż Krzyśkowi chyba wymienili bo miał tylko małe pęknięcie, natomiast ja miałem już dosyć mocno naderwane.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group