To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Chevrolet
Pozwól się uwieźć

Orlando - Czy warto kupi? Orlando?

jerzoperzo - 2012-03-13, 21:57
Temat postu: Czy warto kupić Orlando?
Witam,
powiedzcie mi koledzy, choć jest Was niewielu, czy suma sumarum możecie z czystym sumieniem polecić ten model?
Oglądałem LT+, podoba mi się, nie miałem jednak przyjemności pojechać, powiem więcej, nie mam znajomego który ma chevroleta....
Wiecie jak jest, będzie to wydana kasa na dłużej... rodzina się powiększa itd.

Dzięki za wskazówki :)

meowth - 2012-03-13, 22:13

jerzoperzo, cenowo nic nie znajdziesz w innych salonach. przewaznie 2x droższe, mam na myśli np freemonta, zafire. ja ujeżdżam O od stycznia i jeśli chodzi o jazdę nie narzekam a wręcz przeciwnie, w długie trasy w sam raz - choć początki miałem trudne - głównie dzięki aso i zamontowaniu gazu do 1.8 benz.
do przewozu siedmiu osób jest w sam raz. wiadomo, że w 3-cim rzędzie nie powinny siadać osoby większe niż 2m :-)
manetki kierownica biegi klima radio wszystko pod ręką, no i ręczny normalny a nie jakiś guzik :-]

guzik1978 - 2012-03-13, 22:49

Zgadzam się z kolegą w kwestii ceny tego nowego auta. W tym segmencie i można śmiało powiedzieć z takim wyposażeniem nie znajdziesz nic atrakcyjnego (mowa o nowych salonowych modelach innej marki). Ja posiadam wersję LT 1.8 i w zupełności wystarcza. Do LT+ niewiele dochodzi do wyposażenia i trzeba się zastanowić, czy jest ci to potrzebne,chyba,że masz kasę to wybierzesz LT+. Jeśli chodzi o silnik benzynowy 1.8 to jak dla mnie z lekka za słaby ;) ,mógłby być silniejszy na tą masę auta, które waży prawie 1,7 t. Jest też troszkę głośny w środku przy większych prędkościach około 100km/h już usłyszeć można wyjący silnik. Zdecydowany brak biegu 6. Ale cóż, jak to ktoś kiedyś powiedział, że nie możesz mieć w tej cenie wszystkiego, co zadowalałoby cię w stu procentach. Jeśli takie autko byłoby idealne za takie pieniądze to każdy by chciał je mieć :) .
Ogólna ocena bardzo zadowalająca. Latem zamierzam jeszcze przykleić listwy boczne na drzwi, progowe i przyciemnić szyby. Ponadto mam już alusy ATT 17`` i czekam na oponki :) . Myślę, że auto będzie jeszcze bardziej atrakcyjniej wyglądało i ludzie się będą za nim oglądać ;) .

Anonymous - 2012-03-14, 09:57
Temat postu: Re: Czy warto kupić?
jerzoperzo napisał/a:

powiedzcie mi koledzy, choć jest Was niewielu, czy suma sumarum możecie z czystym sumieniem polecić ten model?
Oglądałem LT+, podoba mi się, nie miałem jednak przyjemności pojechać, powiem więcej, nie mam znajomego który ma chevroleta....
Wiecie jak jest, będzie to wydana kasa na dłużej... rodzina się powiększa itd.

+1 do zadowolonych. Mam tylko LS+, jeżdżę już rok i jest super za tę cenę. Tak, przydałby się 6ty bieg na autostrady i ostrożnie z lusterkiem do obserwacji drugiego rzędu, poza tym nie mam żadnych ale. 7 miejsc wydawało mi się trochę zbędnym bajerem na 4-osobową rodzinę ale jak to w życiu okazało się że już ładnych parę razy używałem.

jerzoperzo - 2012-03-14, 11:48

Dzięki za odpowiedzi.
W sumie jeszcze jakby ktoś mógł mi z grubsza naświetlić, jak wyglądają koszta przeglądów.
Tak cyrka. Wiadomo, różnie bywa mogą wyskoczyć różne tematy.
Ale może pamiętacie ile poszło np. na wymianę oleju wraz z wszystkimi filtrami.
Aha, nie jestem specjalistą, a nie doczytałem, czy ten diesel 130 konny jest na pasku czy łańcuszku?.
Jak na pasku to też może już ktoś wymieniał?
No i może jeszcze parę innych cennych uwag :)

ŁukaszK - 2012-03-14, 19:51

Ja z punktu widzenia ASO mogę tylko dodać, że auto jest już rok w sprzedaży i nie mieliśmy żadnej naprawy gwarancyjnej w tym czasie. Przegląd po 15000 w benzynie przy oleju Dexos2 to około 500zł, drugi będzie około 100-150zł droższy. A propos diesla, to obie wersje są na łańcuchu.
Krzys_159 - 2012-03-20, 01:37

jerzoperzo Jeżeli chodzi o mnie to polecam. Ja jeżdżę swoim Orlando LT od grudnia 2011 wersją 1,8. Wybrałem silnik benzynowy bo używam auta na krótkich odcinkach, często uruchamiając i gasząc silnik niedogrzany, co przy wersji z silnikiem diesela mogłoby mieć katastrofalny wpływ na DPF-a, no i jeszcze ta dwumasa. Ale jeżeli masz do roboty w jedną stronę z 50 km to lepiej zastanów się nad dieslem, bo ten 1,8 to raczej nadaje się do dostojnej jazdy no i spalanie to w mieście ciężko zejść poniżej 10,5.
Co do komfortu podróży uwag nie mam, a w takiej cenie to można 2-letnią Mazdę 5 kupić, tylko pokaż mi właściciela samochodu nowego który po 2 latach pozbywa się samochodu dla samego widzi mi się.

Nubira2CDX - 2012-04-06, 23:20

Witam,
od końca maja 2011 jeżdżę 2.0D 163KM wersja LT+.
Przejechałem prawie 15000 km.
Nalewałem tylko płyn do spryskiwacza i napęd do baku.
1 x "czyściłem" filtr cząstek stałych.
1 x wymieniłem oliwę i "filtr" oleju przy przebiegu ok. 12000 km (jak nakazywał kąpóter pokładowy) w ASO :twisted: (Boże chroń Nas przed ASO) :twisted:
Auto mogę z całego serca polecić.
Z ołówkiem w reku i kartką przeliczałem ponad tydzień, co nowego kupić i ....
Kupiłem Orlando.

przemomezep - 2012-05-26, 06:09
Temat postu: Zastanawiam się nad kupnem Orlando LT + 1.8 6AT
Witam


Mam albo miałem zamiar kupić te autko, choć czytając część postów mocno zacząłem się zastanawiać.

I tak, jak sprawuje się silnik w połączeniu z automatem 6 biegowym. (spalanie, przyspieszenie)
Jak wygląda sprawa z Navigacją, czy w modelach z 2012 problemy zostały rozwiązane?

Generalnie czy warto kupić te auto, czy raczej pomyśleć czymś innym (nie zależy mi na 7 miejscach a na wygodzie i sporym bagażniku (wózek))

comtv - 2012-05-26, 08:37

Jeśli chodzi o automat to nie miałem okazji jechać. Manual nie jest jakimś demonem prędkości ale spokojnie daje radę. Ścigać się oczywiście nie ma czym. Jeżdże dużo po Polsce i nie odczywam większego dyskomfortu a wcześniej miałem auta z mocnymi silnikami (Omega MV6, Mondeo 2.5 V6) - między nimi jest przepaść ale ja już raczej wyrosłem z "wyścigowej" jazdy. Także jak dla mnie wystarczy w zupełności. Jeżdżę na LPG, na benzynie spalania nie sprawdzałem. Spalanie LPG ok. 10-11 litrów.
Nawigacja u mnie działe bez zarzutu, znajduje wszystkie adresy, nie wiesza się. Jeśli chodzi o mapy to brakuje niektórych niedawno oddanych dróg, co ciekawe są na niej uwzględnione drogi które jeszcze nie zostały otwarte. Ale to problem każdej fabrycznej nawigacji.
Miałem na razie drobną usterkę czujnika poziomu paliwa - czujnik został wymieniony.
Generalnie coraz bardziej lubię to auto, za podobne pieniadze nic nowego, podobnie wyposażonego na rynku nie znalazłem. Chevrolet bardzo chce zaistnieć na rynku i stąd chyba takie ceny. Potem będzie jak z KIA czy Hyundaiem - teraz juz się nieźle cenią.
No i autko wzbudza spore zainteresowanie, ciągle ktos mnie zaczepia, ogląda i cmoka z niedowierzaniem, że fajny samochód za przyzwoite pieniądze.
Tak więc na razie ja jestem "na tak".

huri_khan - 2012-05-27, 04:57

przemomezep napisał/a:
Generalnie czy warto kupić te auto, czy raczej pomyśleć czymś innym (nie zależy mi na 7 miejscach a na wygodzie i sporym bagażniku (wózek))


Skoro nie zależy na 7 miejscach to bym nie brał, zobacz na stronie Chevroleta model Malibu :)

janosik155 - 2012-05-27, 05:41

Witam. Posiadam O z automatem w benzynce i.... jest super. Obiektywnie to pali jak na razie 12 l ale jest na dotarciu, w trasie do 120 km/h pali 7-8 l. Navi chodzi dobrze jak i pozostale rzeczy również . Kupiłem za 80 tyś LTZ i nie żałuje. Acha i jest bardzo elastyczny jak na te niutki które posiada. To moj 3 automat i jest najlepszy z tych które miałem. Pozdr
opoka - 2012-05-27, 16:10

Witam
Przeczytałem na jednym z Kanadyjskich portali o zmianach w wyposażeniu na rok modelowy 2013.Słyszeliście coś o tym?

przemomezep - 2012-05-28, 16:14

janosik155 napisał/a:
Witam. Posiadam O z automatem w benzynce i.... jest super. Obiektywnie to pali jak na razie 12 l ale jest na dotarciu, w trasie do 120 km/h pali 7-8 l. Navi chodzi dobrze jak i pozostale rzeczy również . Kupiłem za 80 tyś LTZ i nie żałuje. Acha i jest bardzo elastyczny jak na te niutki które posiada. To moj 3 automat i jest najlepszy z tych które miałem. Pozdr



Dzięki, jeszcze jedno pytanie, manual ma 5 biegów i czytałem że generalnie przy szybszej jeździe na piątce jest głośno, jak wygląda sytuacja z automatem? Czy 6 w automacie jest =5 w manualu czy jest nadbiegiem?

janosik155 - 2012-05-28, 21:08

przemomezep napisał/a:
janosik155 napisał/a:
Witam. Posiadam O z automatem w benzynce i.... jest super. Obiektywnie to pali jak na razie 12 l ale jest na dotarciu, w trasie do 120 km/h pali 7-8 l. Navi chodzi dobrze jak i pozostale rzeczy również . Kupiłem za 80 tyś LTZ i nie żałuje. Acha i jest bardzo elastyczny jak na te niutki które posiada. To moj 3 automat i jest najlepszy z tych które miałem. Pozdr



Dzięki, jeszcze jedno pytanie, manual ma 5 biegów i czytałem że generalnie przy szybszej jeździe na piątce jest głośno, jak wygląda sytuacja z automatem? Czy 6 w automacie jest =5 w manualu czy jest nadbiegiem?
Zmienia biegi koło 2300 obrotów i przykładowo na 5 jade 60km/h i dochodzi do 2300 obrotów i 70km/h zmienia na 6 i obroty spadaja na 1800. Jadąc 120km/h masz 2500 obrotów i silnika praktycznie nie słychać co innego jak wyprzedzasz no ale to na chwilke i znowu cisza. Ja jestem zadowolony słychać tylko lekki szum opon i wiatru ale jakoś nie meczy. Reasumując myśle ze ta 6 jest "pełnoprawnym" biegiem bardzo przydatnym w trasie


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group