To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Chevrolet
Pozwól się uwieźć

Mechanika - Stukające zawieszenie w Cruze

AdamT - 2013-02-03, 11:08

Oczywiście to i tak lepiej niż pękające korbowody, głowice, padający rozrząd albo pompa oleju w TSI:) Tyle że to w niczym nie tłumaczy GM i jakoś nie poprawia mi humoru...
Vito - 2013-02-03, 12:23

Oj to chyba popłynąłeś AdamT ... wybacz ale nie możesz porównać komfortu jazdy Cruze do Kadetta. Ludzi mają taką śmieszną tendencję do zapominania zły rzeczy i gloryfikowania tych dawnych.
janiu85 - 2013-02-05, 17:51

witam wszystkich narzekających na amortyzatory.
Zgłaszam w przyszłym tygodniu reklamacje i może warto dołączyć takie pismo, do mojego które pójdzie gdzieś tam do centrali.
Nie wiem co mogłoby być potrzebne. Jakie dane by było wiarogodnie.
Może, ktoś ma dar pisania to wyskrobałby parę zdań na ten temat.
Warto coś takiego zrobić. Opisać występujący problem.

marcinde - 2013-02-05, 19:31

A po co chcesz składać pismo razem ze zgłoszeniem reklamacji? Może warto najpierw pojechać do serwisu i zobaczyć co powiedzą? Jak Cię spławią, to wtedy następny krok, np. pismo.
janiu85 - 2013-02-05, 19:41

w serwisie już byłem i mi koleś powiedział, że mam dostarczyć wydruk ze sprawności amortyzatorów. Dołączy to do pisma reklamacyjnego, wg którego amortyzatory wyjdą że są sprawne ale stuki są i konieczna jest wymiana. Serwis ogólnie wporządku. Przyjazny koleś, który wie, że to bolączka Cruza i że opisze wszystko. Sam wymieniał parę razy amorki w Cruzie i wie co pisać do centrali.
A pismo po to by centrala znała zdanie większej ilości osób a nie co jakiś czas jednostki. W grupie siła.
Byłem już raz i zostały mi posmarowane zaciski hamulcowe. Muszą tak robić bo to z góry narzucony krok przy zgłoszeniach z amorkami dlatego serwis sam zaproponował taki rozwój sprawy.

etac - 2013-02-05, 23:22

janiu85 napisał/a:
w serwisie już byłem i mi koleś powiedział, że mam dostarczyć wydruk ze sprawności amortyzatorów. Dołączy to do pisma reklamacyjnego, wg którego amortyzatory wyjdą że są sprawne ale stuki są i konieczna jest wymiana. Serwis ogólnie wporządku. Przyjazny koleś, który wie, że to bolączka Cruza i że opisze wszystko. Sam wymieniał parę razy amorki w Cruzie i wie co pisać do centrali.
A pismo po to by centrala znała zdanie większej ilości osób a nie co jakiś czas jednostki. W grupie siła.
Byłem już raz i zostały mi posmarowane zaciski hamulcowe. Muszą tak robić bo to z góry narzucony krok przy zgłoszeniach z amorkami dlatego serwis sam zaproponował taki rozwój sprawy.


Powiem tak _ pierdoły opowiadaja.

Zglaszasz usterke i to oni musza udowodnic ze jest to OK. Tyle ze jak powiedziales jednostkowo potrafia olac ten temat, a jak zglosimy ten temat razem cos ugramy.

Problem jest w tym ze w zaden sposob nie zagraza to zyciu, nic nie jest luzne, jest to tylko niewlasciwy design zaworów przelewowych i zleja nas na pysk.

Mam inny pomysl. Wiekszosc z nas mam Facebook'a niech wiec wpisze swojego posta na stronie Chevrolet Polska i Chevrolet Europe i opisze swoja dezaprobate tym praktykom i obnizeniu wartosci pojazdu poprzez stukajace zawieszenie.

j23a - 2013-02-05, 23:38

user_01 napisał/a:
Mam inny pomysl. Wiekszosc z nas mam Facebook'a niech wiec wpisze swojego posta na stronie Chevrolet Polska i Chevrolet Europe i opisze swoja dezaprobate tym praktykom i obnizeniu wartosci pojazdu poprzez stukajace zawieszenie.


Ten pomysł jest niegłupi i wart zastosowania.
Dla uproszczenia można by wymyślić treść takiego wpisu do wykorzystania przez każdego. Może w ten sposób uzbiera sie większa ekipa.

janiu85 - 2013-02-06, 04:47

widzę, że każdy narzeka na zle amortyzatory, że nic nie robią a jak wyjdzie ktoś z pomysłem to już pierdoły, oleją itd. To nie róbcie nic. Chciałem takie pismo dołożyć, ale...
Nie warto spróbować to nie tylko nie piszcie później że trzeba coś robić. Pisma wysyłać, gnębić ich...
Dużo ludzi wychodzi z pomysłem, ale jak ktoś zaczyna wdrażać temat to zawsze jakieś ale.
Skoro tak to nie narzekajcie skoro tyle pomysłów przeszło koło nosa i temat olany.
Bez urazy chłopaki :) szerokości

gambitek - 2013-02-08, 18:03

jak wygląda pomysł wbitki na facebookowy profil Cheviego Polska? bo te stuki mnie dobijają...chyba że ma ktoś jakieś świeższe wiadomości na temat jak się tego pozbyć...
marcinde - 2013-02-09, 00:03

Na środę mam umówioną wymianę wszystkich amortyzatorów. Postaram się zdobyć oznaczenia starych i nowych dla porównania.
gambitek - 2013-02-09, 00:12

bo mnie juz to stukanie do szalu doprowadza...postaram sie zadzwonic do ASO czy sie juz cos wyjasnilo bo mieli podobno spotkanie z dystryktem umowione w tej sprawie.informujcie na biezaco
marcinde - 2013-02-09, 00:21

Nie odpuszczaj. Ja zgłaszałem to 4 razy w 2 różnych ASO. Za każdym razem to samo: "ten typ tak ma". W końcu wymusiłem na nich spotkanie z przedstawicielem Chevrolet Polska. I dopiero wtedy gdy on przejechał i stwierdził że faktycznie stuka, zatwierdził wymianę.
mwadon - 2013-02-09, 22:47

@marcinde

Jaki masz przebieg?

marcinde - 2013-02-10, 07:51

17200km
etac - 2013-02-10, 09:14
Temat postu: Stuka stuka zawieszenie w Cruze
marcinde napisał/a:
17200km


Panowie, Panie

dzisiaj zrobie wpis na stronie FB z Chevrolet Polska, ale zeby był wiarygodny musi byc poparty komentarzami. Jak bedzie poparcie to ten sama tresc wstawie w Chevrolet Europe. Link ten zostanie wysłany do Pauliny Bronisz jako reprezentantki CAC w Polsce.

Takze obserwujcie i dopisujcie swoje potwierdzenia

[ Dodano: 2013-02-10, 12:16 ]
Wpis wprowadzony tutaj

[ Dodano: 2013-02-10, 13:04 ]
Tematem zainteresował się tez TVN Turbo
https://pl-pl.facebook.com/tvnturbo/posts/423317234412753

    Szanowni Państwo

    w imieniu użytkowników nieformalnego fan klubu Chevrolet znajdujący sie pod adresem http://forum.chevrolet.org.pl pragniemy złożyć przez social media jakim jest Facebook, pełną dezaprobatę działań importera wobec wad samochodów marki Chevrolet Cruze.
    Obecnie jego największym problemem jest efekt poznany jako stukające zawieszenie (niektórzy z Nas mają bardziej dosadne określenia). W pierwszych słowach nie uznajemy podejścia samych stacji ASO które podchodzą do tego tematu w sposób nienależny dla serwisów i standardów obsługi - nie uznają tego typu zgłoszenia. Niektórzy uznają ze ten temat w ogóle nie jest im znany. Nie jest to dziwne bo poziom wsparcia jaki posiadają tez nie należy do idealnych. Podejście takie spowodowane jest także podejściem samych reprezentantów Chevrolet Polska, którzy rozpoznają w ten sam sposób, nie uznając tego tematu jako technicznie zagrażający życiu samego użytkownika pojazdu. W skrócie lub nawet cytując słowa District Managera - ten typ tak ma. Może to i prawda, ale jeżeli porównuje się samochody tej samej klasy to pewne efekty powstałe podczas ich użytkowania powinny być podobne, nie mowie identyczne. Proces zakupów części dla producentów pojazdów podlega rożnym wytycznym czasem, a decydującym elementem jest cena i tak zostało zatwierdzone w tym przypadku. Firma MANDO jako główny dostawca amortyzatorów do GM Korea, chyba jednak nie posiada na tyle wiedzy technicznej aby zbudować system amortyzatora spełniający pewne podstawowe wymagania techniczne przed którymi stawia się innych dostawców. Pewne osoby na forum pracują u naszych krajowych i światowych dostawców części do samochodów. Posiadamy duża wiedzę techniczna jaka jest potrzebna do budowy tych części. Możemy jednoznacznie wiec stwierdzić, ze efekt z jakim się spotykamy nie jest efektem oczekiwanym podczas użytkowania pojazdu i wynika jednoznacznie z wady produktu jakim jest amortyzator zamontowany w samochodach Chevrolet Cruze. Prosimy więc o podjecie natychmiastowych działań zmierzających do usunięcia tej wady, sprawdzenia całego zawieszenia i wymiany koniecznych detali, tak aby efektem końcowym był efekt odczuwalny nawet w samochodach waszego koncernu jakim jest Chevrolet Spark, czyli samochód o 2 klasy niżej.
    Prosimy tez aby informacje te o tym jak i innych znanych dobrze problemach, zostały rozprowadzone w wszystkich serwisach tak abyśmy my jako klienci nie byli odsyłani z tzw "kwitkiem" od serwisanta.
    Tym samym problemem są pękające nadkola, które tez posiadają wadę ale tez nie uznajecie tego jako zgłoszenie zasadne.

    Jeżeli chcecie się spotkać z nami, bardzo chętnie spotkamy się z Wami w jednym z serwisów (najlepiej Śląskich).



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group