To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Chevrolet
Pozwól się uwieźć

Mechanika - Co polecacie? Cruze 2.0 Diesel czy 1.8 benzyna + LPG

dmxextreme - 2011-10-15, 13:01

Ja mam 1.8 z fabryczną instalacją BRC i przygotowanym silnikiem fabrycznie (wzmacniane gniazda zaworowe itp.) Przejechane ponad 1000km bardzo ładnie wszystko chodzi. Polecam
Will - 2011-10-15, 17:51

dmxextreme napisał/a:
mam 1.8 z fabryczną instalacją BRC i przygotowanym silnikiem fabrycznie ...

Nie ma fabrycznej instalacji.
Jest instalacja firmy BRC montowana w salonach Chevroleta w samochodach "z przygotowanym silnikiem".
I tu cały problem, że dobry samochód i dobra instalacja mogą być źle połączone przez "fachowy" serwis.

jacek psuj - 2011-10-16, 00:50

przejechałem już 5500 km z Lpg montowanym na nowym chevrolecie 1,8 samochód przystosowany fabrycznie do Lpg wszystko pracuje bez zarzutu nie stwierdziłem nawet ubytku oleju co przy autach na LPG jest dość częste osobiście polecam 1,8 z Lpg
vera - 2011-10-16, 12:27

kolego, a tak z ciekawosci - ile gazu Ci "żre" ? :)
majcher - 2011-11-28, 21:41

Ja bym swojego diesla na nic nie wymienił. To jest właśnie silnik dla mnie i na żadne kompromisy mnie nie stać ;]
sebastian264 - 2011-11-29, 22:09

Jeżeli nie jeździsz tylko i wyłącznie po mieście to zdecydowanie diesel. Problemów z filtrem cząsteczek stałych nie będziesz miał. Zawsze znajdzie się okazja by się wypalił.
lukaszz212 - 2011-11-30, 08:35

Ja również polecam diesla małe spalanie i wiesz ze nim zrobisz pare setek tysiecy kilometrów :)
jacek psuj - 2011-11-30, 20:09

od ostatniego wpisu przejechałem 2k-km spalanie na przestrzeni 7500 km oceniam średnio na 9,5-10 l LPG oczywiście teraz zimniejszy okres więc troche ponad 10 l ale realnie bez porównania z dieslem
Profil - 2011-12-02, 20:40

Vintage, jak już pisali koledzy, jeśli przewaga miasto a raz na jakiś wakacje i trasa bierz benzynę + ewentualnie LPG. Jeśli więcej trasy zastanów się nad dieslem. Jeśli jest już jeden samochód - benzyniak w rodzinie (a tak coraz częściej bywa) bierz diesla.
Pytań i odpowiedzi może być wiele ale nic nie zastąpi próbnej jazdy :-)

Vintage - 2011-12-12, 23:18

Koledzy, dzięki za wszystkie wpisy i porady.

Zamówiłem diesla MY 2012, czyli czarne tapicerki wewnątrz i carbowany pulpit.

Czekam aż pojawią się w Polsce.

majcher - 2011-12-13, 07:25

Vintage <---- Gratuluję zakupu. Chevy ma naprawdę dobre silniki diesel. Jazda to sama przyjemność. Spalanie mogłoby być lepsze, ale i tak jest oszczędniej niż na benzynie.

P.S.
Ilu stopniową skrzynię biegów masz ?
Co to znaczy carbowany pulpit ?

kiniu - 2011-12-13, 09:46

Nie wiem czy chodziło mu o carbonowy
Vintage - 2011-12-13, 21:37

majcher napisał/a:
Vintage <---- Gratuluję zakupu. Chevy ma naprawdę dobre silniki diesel. Jazda to sama przyjemność. Spalanie mogłoby być lepsze, ale i tak jest oszczędniej niż na benzynie.

P.S.
Ilu stopniową skrzynię biegów masz ?
Co to znaczy carbowany pulpit ?


Majcher,

W modelu rok 2012 jest 6 biegowa skrzynia. To czym się jeszcze różni od wcześniejszych modeli to czarna tapicerka, bez tych szarych wstawek i podobnie plastiki (carbowany czy też carboniowy) ma takie jakby czarne latki. Widziałem w Hiszpani w salonie we wrześniu na tych modelach 2012 i ciekawie to wygląda, dodaje elegancji. Jak już będę miał to podeślę foto.

Pozdrawiam,

majcher - 2011-12-13, 21:44

No to ładnie. 6-ty bieg się przydaje. Ja niestety mam tylko 5 biegów, ale jakoś to przeżyję :)
Vintage - 2011-12-13, 21:48

Ale ogólnie zadowolony jesteś?
Ja długo rozważałem za i przeciw za diesel a benzyna + lpg, ale zwyciężył diesel.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group