To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Chevrolet
Pozwól się uwieźć

Lacetti - Zakup chevroleta z gwrancj? G2

nieaktualne - 2011-10-05, 19:01

SebaSRS napisał/a:
Jeśli chcesz zagazować to najlepszym wyjściem będzie 1.8, bo wiadomo troszkę kucyków przy LPG umyka.


Obecnie dobra i dobrze wyregulowana sekwencja nie robi żadnej różnicy w kucykach pomiędzy zasilaniem benzynowym. Ja bynajmniej u siebie jej nie widzę.

Krzysiek36 - 2011-10-05, 21:12

to wiem mam BRC u siebie w omedze i wiem jak taka sekwencja pracuje , zero regulacji i żadnych problemów. Co do silnika to czytałem że minimum 1,6 ale najlepiej 1,8 . Są ładne sedany z tym silnikiem. Na pewno nie będzie to wygoda i komfort omegi ale cóż omegi się po woli kończą a dobry egzemplarz jest na prawdę ciężko znaleźć .
Chevrolet podoba mi się jest nie drogi i to też niby GM .
Z autami z koncernu koreańskiego mam same też dobre skojarzenia. Żona ma matiza zero problemów i takie części i prosta naprawa. Dużo też jeździłem lanosem i też nie można było nic złego powiedzieć.

skull - 2011-10-06, 07:33

Marco napisał/a:
SebaSRS napisał/a:
Jeśli chcesz zagazować to najlepszym wyjściem będzie 1.8, bo wiadomo troszkę kucyków przy LPG umyka.


Obecnie dobra i dobrze wyregulowana sekwencja nie robi żadnej różnicy w kucykach pomiędzy zasilaniem benzynowym. Ja bynajmniej u siebie jej nie widzę.


Nie zmniejszyła Ci się prędkość maksymalna ? Bo te konie dopiero czuć przy prędkościach wyższych niż sto (np. wyprzedzanie). Fakt że masz mniejszą i lżejszą budę - ale na wysokich obrotach powinno się to jednak czuć.
U mnie w kombi 1.6 BRC - 180 km/h to już praktycznie graniczna prędkość (licznikowo), na benie jechałem już ponad 190 i gdyby facet wcześniej zjechał mi z pasa może dociągnąłbym do tych 200, a tak musiałem hamować.
Jeszcze jedna rzecz - instalacja LPG to dodatkowe ponad 50 kg i drugi zbiornik! To też nie wpływa dobrze na osiągi.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group