Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/


Menu
Forum
Strona Główna
Użytkownicy
Szukaj
Rejestracja
Statystyki
Moderatorzy

Szybka rejestracja
Użytkownik:
Hasło: Potwierdź Hasło:
E-mail:
Model Samochodu:   
      

Witamy Gość
Obecny czas to 2020-08-08, 14:50
Styl forum:

Szukaj
Szukaj:
Szukaj w:

Zaawansowane wyszukiwanie

Statystyki
Nasi użytkownicy napisali 55332 postów, 3886 tematów
Mamy 4198 zarejestrowanych użytkowników
Ostatnio zarejestrowana osoba: michal1

Ostatnie zdjęcia
boczna klapka od strony pasażera z wyłącznikiem poduszki pasażera
Wysłał: rumell
2016-07-17, 16:25
Oceny: nie ocenione
Komentarze: 0
Chevy Cruze 1.8 hamownia filtr K&N
Wysłał: Karlos
2016-07-03, 10:14
Oceny: nie ocenione
Komentarze: 0

Witamy!
Fanklub użytkowników samochodów marki CHEVROLET

Akcja serwisowa - Wycieku z przewodu paliwowego
Autor: Varaan @ 2015-12-18, 15:24
INFO Z UOKIK
https://uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=3138

Przedsiębiorca Chevrolet Poland Sp. z o.o. powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że samochody marki Chevrolet Captiva RM 2011, wyprodukowane w Korei, mogą powodować zagrożenia dla użytkowników.

Przedsiębiorca poinformował, że w niektórych samochodach marki Chevrolet Captiva RM 2011, może wystąpić nieszczelność na połączeniu przewodu wlewu paliwa i zbiornika paliwa. W konsekwencji może dojść do wycieku z przewodu paliwowego. Gdy taka sytuacja nastąpi może być wyczuwalny zapach paliwa, ponadto mogą wystąpić problemy z uruchomieniem silnika lub silnik może przestać działać.

W Polsce akcją objętych jest 46 samochodów marki Chevrolet Captiva RM 2011. Lista nr VIN w załączniku.
uokik.gov.pl/download.php?plik=11066

Autoryzowane serwisy listami poleconymi zawiadomią klientów, którzy kupili samochody objęte kampanią, o uszkodzeniach jakie mogą występować w ich samochodach. Ponadto klienci, którzy zakupili samochody objęte kampanią, zostaną wezwani do złożenia wizyty w autoryzowanym serwisie w celu sprawdzenia czy w ich samochodzie występuje ww. wada i ewentualnego dokonania stosownej naprawy.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela CHEVROLET POLAND SP. Z O.O. (adres: Budynek Taurus, III p., ul. Wołoska 5, 02-675 Warszawa; tel. +48 22 606 16 00; Call center tel.: 22 606 17 28, e-mail: cac.chevrolet_pl@gm.com; www.chevrolet.pl).



Pozdrawiam.

Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Dzisiaj
Czas: 14:50
8 8 2020
Do końca roku zostało 146 dni.
Imieniny obchodzą: Cyprian, Cyriak, Cyryl, Emil, Emilian, Emiliusz, Niezamysł, Olech, Sylwiusz
Użytkownicy obchodzący dziś urodziny: aqua_dom (43) (złóż życzenia), krzysiekrz1 (41) (złóż życzenia)
Użytkownicy obchodzący urodziny w ciągu następnych 7 dni:
Artur83(37), cichyx1(33), daro5555(44), fues(50), gie(42), Godzio87(33), jaro_mag(36), karollol(39), kimas(38), Lubek(36), luck48(39), Łukasz(36), Marcin1977(43), milyjarek(45), Rekultywator(43), rob_1(47), sloma668(26), Tadeusz(54), tecron(44)

Ostatnie tematy
» ZBIORNIK PALIWA LACETTI 1.4 SEDAN.
» Temperatura silnika
» Zakup zestawu do wymiany rozrządu
» wyciek płynu chłodniczego
» Jak skasowac nspekcje po wymianie oleju??
» Captiva .silnik diesel 2.2 producent.
» Aveo 1.2 T250 72KM, obroty, biegi, prędkości
» [CRUZE] Bestia Krzyśka
» Zmiany organizacyjne
» Kontrolka niedomkniętych drzwi nie świeci drzwi kierowcy

Zaloguj
Użytkownik:
Hasło:
Zapamiętaj 
Zapomniałem hasła
Rejestracja



W tym miejscu możesz ustawić własną stopkę portalu